Hop til indhold
2300AM

Nyt fra borgmesterens soveværelse

Recommended Posts

Jeg citerer ritzau:

Det påståede overgreb skulle være sket efter en fest i teknik- og miljøborgmester Ninna Hedeager Olsens (EL) hjem. ....... Efter festen skulle fire personer have lagt sig til at sove i den samme seng. Her skulle Nina Hedeager Olsen være vågnet, da hun blev befamlet, og bagefter skulle hun have registreret i et eller andet omfang, at der også skete noget ved den forurettede.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/borgmester-i-afhoring-voldtaegtssigtet-befamlede-mig-om-natten

Man kunne få den tanke, at borgmesteren burde have standset løjerne, allerede da den påståede voldtægt fandt sted, alternativt have påtalt episoden, da de fire sengekammerater i fællesskab spiste morgenmad dagen derpå.

Jeres

AM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nu kører den påståede voldtægtssag i medierne med en anklaget der ikke kan tage til genmæle, og Nina har vel sin presserådgiver, undskyld sin spindoktor til at at lave damage control, at være så tæt på en forbrydelse, uden at gribe ind, og øvrige elementer som træthed og alkohol tales ned, der har nok været en festlig firkant, ja kedelige er de ikke i enhedslisten, men &irkanten skulel måske have været en trekant...hmmm...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kom engang sammen med en pige, der i ramme alvor mente, at hvis en pige lod sig besove - så var hun selv ude om det - WTF - jeg kunne til nød forstå at nogen mænd kunne have den vrangforestilling, men en kvinde - det overgik min forstand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Nu kører den påståede voldtægtssag i medierne med en anklaget der ikke kan tage til genmæle, og Nina har vel sin presserådgiver, undskyld sin spindoktor til at at lave damage control, at være så tæt på en forbrydelse, uden at gribe ind, og øvrige elementer som træthed og alkohol 

og sikkert også noget "fjolle tobak" eller andre euforiserende stoffer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 24/4/2019 at 10:26:

og sikkert også noget "fjolle tobak" eller andre euforiserende stoffer ;)

Nu er EG jo ikke organet for det højeste oplysning, men hvorfor skal du sprede rygter? Eller har du noget der understøtter din påstand? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...