Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra et hyggeligt besøg hos Julia efter en time med hendes "1h special offer GFE".

Skrev til hende om eftermiddagen, og lavede en aftale nogle timer senere. Lejligheden er som andre også har beskrevet ganske tæt på både Nordhavn st og Østerport st. Parkeringssituationen kan jeg ikke sige meget om da jeg selv var på den 2-hjulet med rugbrødsmotor, men umiddelbart så det godt fyldt ud.

Tilbage til lejligheden, da jeg ankom stod gadedøren på klem og et ældre ægtepar var tømme bilen efter en sommerhus tur (gætter jeg på), men de hilste pænt, men jeg fornemmede at de udmærket vidste var jeg var der for. Da jeg kom op på den anviste etage og bankede på den anviste dør skete der ikke noget så jeg bankede igen, hvilket så fik ovenboen til at stikke hoved ud, hun hilste dog ikke så pænt som ægteparret ved gadedøren. Personligt er jeg ret kold hvad diskretion angår, men ved at hvor nogle har det en stor betydning.

Anyways... Julia åbnede endelig døren og lignede en million. Jeg havde på forhånd bedt hende om at tage "normalt" tøj på, og det havde hun gjort, en almindelig bluse og et par Jeans som sad fænomenalt på hendes petit bagdel.

Vi kom ind på hendes værelse og fik overstået den monetære del af vores transaktion og jeg blev sendt i bad. Badet var fint og rent og der var både sæbe af forskellige slags og massere af rene håndklæder.

Kom tilbage på hendes værelse og "tingende" gik i gang. Vil ikke gå for meget i detaljer hvad det angår, men lovede services blev leveret, inkl et dejligt øko-blov og massere af dybe kys.

Hun skal ikke vente ved telefonen på opkaldet fra Oscar komiten, men da jeg lukkede øjnene og fokuseret på mit lem i hendes vældig stramme underliv, var det lige før det virkede ægte.

Pigen: 9/10

Billederne var 100% ægte og taget på hendes værelse. IMO ligner hun meget Elvira Friis men lige nummeret mindre. Højde, vægt og alder fra annoncen passer meget fint. Lille diskret tatovering nederst på maven. Der lugtede ikke af røg.

Stedet: 8/10

Ikke super diskret, men fint og rent og der var massere af både sæbe og håndklæder.

Oplevelsen: 8/10

Alt i alt en hyggelig oplevelse hvor pigen gjort en solid indsats, men dog alligevel manglede der noget, uden at jeg kan sætte fingeren på hvad.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Har også besøgt Julia, og har desværre ikke haft lige så god en oplevelse...

Jeg spurgte specifikt og meget detaljeret ind til ekstra ydelser som hun ikke havde på annoncen, dette via SMS, og derfor var forventningerne helt i top også grundet de pæne ord der er skrevet herinde om hende.

Julia er uden tvivl en flot spinkel pige, synes der var lidt nicole Kidman over hendes udseende. Og en ret sexet attitude.

Det startede som planlagt, men efter en fin dog middelmådig omgang på lagenerne, skulle vi så til det jeg havde bestilt og også fået lov til at betale pænt ekstra for. Desværre trak hun lidt i land og det tændte mig desværre helt af, så efter 40 min havde jeg tøj på igen og på vej ud af døren.

Havde ellers bestilt en time + ekstra special ydelser og betalt for dette, så gik desværre derfra med et mindre smil på læben end jeg ankom med.

af ren pli stillede jeg ikke spørgsmålstegn ved betalingen, da jeg ellers ikke havde fået det jeg havde betalt for - synes det bør være pigen der skal være storsindet nok til at erkende fejlen (naivt af mig, ja)

Lidt øv og derfor er gentagelses faktoren = nul for mit vedkommende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...