Hop til indhold

Recommended Posts

Noget tid siden jeg har kommet med anmeldelse, men har også holdt mig til et sted. Adelgade. Havde kikket længe, men de noget svingende anmeldelser havde fået mig tilbage. I starten af januar tog jeg dog afsted og har været der 10 gange siden. Allerførst - Nat er meget naturlig og giver en fremragende massage. Rigtig kombination af tryk og olie, og en god evne til at finde de punkter der skal have ekstra opmærksomhed. Hun er en glad kvinde, og når man behandler hende med respekt åbner hun op og har nemt til smil. Sådan er det jo nok ved de fleste thai. Der er lidt flirt undervejs og diskrete berøringer og smil. I mine øjne er hun smuk.. ikke en lille nips ting, men skøn blød hud og smukke store bryster. Og dem kan man så ligge og drømme om. Hun giver et fremragende handjob til standardpris 300,- ,,, og det er en skøn afslutning efter en rigtig god massage. Kan man få mere. jeg tror man kan få en B2B med masser af olie, men så skal man lægge en tusse oveni,..dog uden tvivl noget jeg snart vil prøve.  Mange steder i byen er der snyd med tiden og oversalg og mersalg konstant.. det gode i Adelgade er - what you pay for is what you get. Bare en melding herfra. God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrMassageKing skrev, den 23.4.2019 at 21:21:

Mange steder i byen er der snyd med tiden og oversalg og mersalg konstant.. det gode i Adelgade er - what you pay for is what you get.

De sidste to gange har jeg oplevet konstant forsøg på mersalg. Men det var ikke Nat - så det er nok mere afhængigt af personen end af stedet.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...