Hop til indhold
Guest Alex66

Bella1998

Recommended Posts

Guest Alex66

Hej nogen forslag til piger med etnisk baggrund ? Evt. Nogen der har været samme bella1998 , Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alex66 skrev, for 44 minutter siden:

Hej nogen forslag til piger med etnisk baggrund ? Evt. Nogen der har været samme bella1998 , Tak 

Er der et link til hendes profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella1998 kan jeg godt anbefale. 

Hun er lidt buttet men er en sød køn pige med struttende spidse ung pige bryster og en glat tilpas stram miss og stor indbydende numse. 

Hun er ikke ret god til at sutte pik og det er så at sige høflig selvbetjening. Men er man til en passiv "kneppe dukke" der virker som hun kan lide det er hun et rigtig godt valg. 

Prisen kan man forhandle om og hun er frisk på økosex. Det er mit indtryk hun er helt ny i det her game men I bliver dog heller ikke blandt de første. 

Jeg høre gerne fra mænd der er frisk på at være sammen om hende eventuelt også sammen med hendes veninde. Jeg er ikke bisexuel. Send pb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JTV skrev, for 24 minutter siden:

Hun er altså meget proff. Så hende springer jeg over...

Hvad får dig til at tro det? Har du måske mødt hende? 

Du forveksler impulsivitet og grænsesøgende adfærd, med proff adfærd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JTV
TorbenMadsen skrev, for 22 timer siden:

Hvad får dig til at tro det? Har du måske mødt hende? 

Du forveksler impulsivitet og grænsesøgende adfærd, med proff adfærd

Jeg har skrevet til hende og hun var frisk på at mødes for sex. 

Min ven og nogle af hans bekendte har også skrevet til hende og hun var frisk på at mødes for sex.

En anden en jeg kender har også skrevet til hende og hun var også frisk på at mødes for sex.

Så tilsynladende gør hun det med alle og det er det jeg kalder for proff. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JTV skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har skrevet til hende og hun var frisk på at mødes for sex. 

Min ven og nogle af hans bekendte har også skrevet til hende og hun var frisk på at mødes for sex.

En anden en jeg kender har også skrevet til hende og hun var også frisk på at mødes for sex.

Så tilsynladende gør hun det med alle og det er det jeg kalder for proff. 

Ved godt man kalder det sugardating, men det du beskriver der er vel det primære, rigtig mange både mænd og kvinder bruger siden til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JTV
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Ved godt man kalder det sugardating, men det du beskriver der er vel det primære, rigtig mange både mænd og kvinder bruger siden til. 

Hvad er så forskellen mellem en proff og en sugarbabe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 17 minutter siden:

Hvad er så forskellen mellem en proff og en sugarbabe? 

En grov generalisering er vel, at profferne har det som deres væsentligste indtægtskilde og betjener flere klienter i løbet af en arbejdsdag, mens SBerne typisk har et "normalt" arbejde, men supplerer indtægten med indtægt fra dating. I praksis betyder det, at SBerne har behov for færre klienter end profferne, og derfor kan være mere kritiske i deres klientvalg end profferne. Hvad man synes er bedst eller værst, må hver især vurdere. Og ja, det er en grov generalisering, og andre kan have en anden opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JTV skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet til hende og hun var frisk på at mødes for sex. 

Min ven og nogle af hans bekendte har også skrevet til hende og hun var frisk på at mødes for sex.

En anden en jeg kender har også skrevet til hende og hun var også frisk på at mødes for sex.

Så tilsynladende gør hun det med alle og det er det jeg kalder for proff. 

Hvis du bare havde lidt erfaring fra sugardaters ville du vide at en ting er hvad pigerne skriver, noget helt andet er hvad de lever ud. 

Hvor mange af hele det fodboldhold du åbenbart kender på sugardaters har rent faktisk haft sex med hende for penge? Jeg gætter på INGEN! 

Og ja hun havde en fantasi der skulle leves ud men hun har vel reelt været aktiv sammenlagt en uge på en måned. Og nu er profilen slettet og hun er færdig med sugardaters. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JTV
TorbenMadsen skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du bare havde lidt erfaring fra sugardaters ville du vide at en ting er hvad pigerne skriver, noget helt andet er hvad de lever ud. 

Hvor mange af hele det fodboldhold du åbenbart kender på sugardaters har rent faktisk haft sex med hende for penge? Jeg gætter på INGEN! 

Og ja hun havde en fantasi der skulle leves ud men hun har vel reelt været aktiv sammenlagt en uge på en måned. Og nu er profilen slettet og hun er færdig med sugardaters. 

Så gættede du forkert :) 

Hun har heller ikke været aktiv i blot en måned. Hun har minimum været der i 2 måneder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...