Hop til indhold
Mydarling

Gangbang i Valby - 10 maj 2019

Recommended Posts

Hokus - pokus - My i fokus ;-) 

Kære mænd, så gør vi det igen .. 

På opfordring vælger jeg nu igen at afholde mini gb  :-)  det bliver Fredag den 10 Maj fra 16.30 og 1 måske 1,5 time frem - an på hvor mange der kommer.

Prisen er 800kr. Det er alle blide former, våde kys og græsk (så længe jeg kan holde til det) .. 

Hvis du vil reservere en plads kan du smide en besked herinde, så sender jeg et nummer du kan sende halvdelen af pengene til. Ellers er du mere end velkommen til bare at dukke op på dagen. 

Jeg glæder mig allerede ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godmorgen MyDarling,

Jeg vil meget gerne deltage :o)

Er ikke så erfaren, men det lyder som om du kan indfri en fantasi jeg har haft længe.

Hvor mange deltagere regner du med at invitere?

Kærlig hilsen,

NiceMpan widget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gutter .. 

jeg har fået nogle spørgsmål om arrangementet, som jeg tænker lige at besvare i plenum ;-) 

Først og fremmest alt er med kondom - også fransk. 

Så kommer det rigtig sjove :-D - vil jeg forsøge sandwich igen ??? JAAAA. Det var fantastisk sidst, og jeg er bestemt klar på mere ! 

Hvad tænker jeg om det græske ?? Jeg tilbyder græsk, nyder det og får nogle heftige orgasmer af det .. jeg har kun meget sjældent været ude for ikke at kunne holde til mere græsk, men jeg kan selvfølgelig ikke afvise at dette skulle blive undtagelsen der bekræfter reglen. 

Kan man bare dukke op på dagen?? Ja, du skal være hjertelig velkommen .. men jeg kan af gode grunde ikke spå om hvorvidt der er plads hvis ikke du reserverer en plads . 

Jeg håber det var svar på det meste ;-) ellers må i jo skrive . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...