Hop til indhold
Guest Claesen

Kimora

Recommended Posts

Gæst

havde den lidt blandede fornøjelse at besøge kimora, i hermodsgade 3 i aalborg

http://hermodsgade3.dk/page20.html

ankommer og bliver modtaget af en sød og smilende telefondame der informere om at der er vente tid hvilket er helt ok, da jeg ikke har bestilt tid, bliveer bænket i et lille hyggeligt værelse med div blade og blir spurgt om jeg ønsker kaffe eller sodavand, hvilket jeg takker nej til. nå men efter lidt vente tid er der fri bane dog til den forkerte pige da de 2 piger på vagt, det er amanda der ledig og det kimora jeg gerne vil besøge. nå men må vente igen indtil der endelig er ledigt.

blir vist ind i hyggerummet, efter lidt vente tid kommer kimora ind, hun ser fra starten lidt afvisende ud men tænker at hun måske har haft en træls kunde eller at hende og tlf damen har været oppe at diskutere, får aftalt dansk & fransk da der alligevel er et aller andet ved stemningen der ikke tiltaler mig, hun går ud med pengene og kommer ind igen og så det ellers bare ned af bakke, så har jeg kolde hænder fair nok varmer dem på radiatoren, ikke varme nok så på igen, vi begynder stille og roligt, hun er totalt tom bag øjene, så krammer jeg hendes bryster for hårdt okay de kan jo nok være følsomme især efter sårn en lang dag, hun går så til det franske siger til hende hun skal slappe lidt af og gøre det blidere men hun fortsætter som et trykluft bor. får hende standset og ber om en pause til lige at trække vejret efter den omgang, hvilket resultere i at hun sætter sig direkte op på banditten og rider ham færdig i løbet af 0 , 5 nå må siges at være penge ud af vinduet og den koldeste oplevelse jeg har haft.

der nok nogen der vil snakke om kemi dårlig dag osv. og ja det meget rigtigt.. men så kunne hun har sagt fra hvis ikke hun syns der var kemi, eller ikke havde lyst istedet for at tænke kun på penge der må vel være lidt fagligstolthed ?

skala 0 - 13

pigen udsende 9

stedet 11 servicemindet tlf pige, rene og hyggelige lokaler man blir tilbudt drikkevare osv.

servicen 06

gentagelsfare 00

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist oplevelse du har haft der. Jeg har besøgt Kimora en gang tilbage i Marts og fik en helt anden oplevelse. Hun var rigtig GFE med kys og nærvær og ingensomhelst brok. Hun må have haft en meget dårlig dag. Tror dog også at ens oplevelse kan blive bedre ikke mindst hvis man bestiller tid på forhånd og gerne længere tid - eks. 30 eller 60 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en dårlig oplevelse for dig.

Jeg har besøgt Kimora for 2-3 år siden. Det var en udmærket oplevelse. Hvis hun havde givet mig den service du har fået så ville jeg dælemig også blive skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt, ærgerligt. Jeg har selv prøvet at have en rigtig træls oplevelse med en pige, der ellers har fået strygende gode anmeldelser herinde. Men okay, selv FC Barcelona kan spille dårligt ind imellem :lol: Du må op på hesten igen... eller pigen rettere sagt ;)

Nu giver du hende 9 i udseende - hvordan passer udseendet med hendes billeder? Har hun et kønt ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lange du har helt ret burde ha bestilt tid især taget i betragtning af at jeg havde så go tid som jeg havde :) og at længere tid måske ku ha gjort noget men har dog generelt den opfattelse at de piger som ikke er servicemindede i en cooktail nok heller ikke er noget ved at bruge en time med.. man kan dog blive overrasket, men havde hun været glad og smilede havde jeg måske været mere fristet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mr dirtbag

jamen billeder og virkelighed hænger ret godt sammen dog vil jeg skyde hende til at være lidt ældre "suprice" og så er maven måske lidt slappere men ellers så hun sgu dejlig nok at se på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...