Hop til indhold
Guest GangbangFyren

Nemtøs - skovbund

Recommended Posts

Guest GangbangFyren

Sidder på parkeringpladsen og får vejret .. har lige sammen med en anden mand brugt Nemtøsen i solen på en skovbund. Fuck hvor nyder den tøs bare at slikke grådigt pik og få sperm ... jeg er helt ør. Jeg kan ikke huske en kvinde, der er SÅ god, nyder SÅ meget at få en stiv pik i munden, der bliver simpelthen suttet og slikket til den helt store guld medalje og øjnene stråler hvis hun får spermen i hendes mund, ansigt eller på hendes store bryster. Jeeeez hun kan tømme en 400 meter vandslange hvis hun fik chancen.

Endnu en saftig og våd oplevelse ;- )

tak @Nemtøs

 

Redigeret af GangbangFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
Grenå skrev, for 5 minutter siden:

Håber da i fandt et sted der var læ for det blæser godt nok meget

stedet og hvem den anden mand var, holder jeg på diskret - men ja der var læ :-)

Redigeret af GangbangFyren

Del dette indlæg


Link til indlæg
GangbangFyren skrev, 1 time siden:

Sidder på parkeringpladsen og får vejret .. har lige sammen med en anden mand brugt Nemtøsen i solen på en skovbund. Fuck hvor nyder den tøs bare at slikke grådigt pik og få sperm ... jeg er helt ør. Jeg kan ikke huske en kvinde, der er SÅ god, nyder SÅ meget at få en stiv pik i munden, der bliver simpelthen suttet og slikket til den helt store guld medalje og øjnene stråler hvis hun får spermen i hendes mund, ansigt eller på hendes store bryster. Jeeeez hun kan tømme en 400 meter vandslange hvis hun fik chancen.

Endnu en saftig og våd oplevelse ;- )

tak @Nemtøs

 

Shit hvor frækt,,, 

Tænker at @Nemtøs kunne suge en golfbold hele vejen igennem den vandslange også, hvis hun fik chancen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GangbangFyren skrev, for 18 minutter siden:

stedet og hvem den anden mand var, holder jeg på diskret - men ja der var læ :-)

Naturligvis, spurgte ikke om nogen af delene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
GangbangFyren skrev, 1 time siden:

Sidder på parkeringpladsen og får vejret .. har lige sammen med en anden mand brugt Nemtøsen i solen på en skovbund. Fuck hvor nyder den tøs bare at slikke grådigt pik og få sperm ... jeg er helt ør. Jeg kan ikke huske en kvinde, der er SÅ god, nyder SÅ meget at få en stiv pik i munden, der bliver simpelthen suttet og slikket til den helt store guld medalje og øjnene stråler hvis hun får spermen i hendes mund, ansigt eller på hendes store bryster. Jeeeez hun kan tømme en 400 meter vandslange hvis hun fik chancen.

Endnu en saftig og våd oplevelse ;- )

tak @Nemtøs

 

Tak  fordi  du  ville  stille  op  med  meget  kort  varsel  - jeg  er  ikke  i stand til  at  udtrykke min  taknemmelighed i ord for  jeres  "brug" af  mig  som  tøs.  Jeg  er  mættet, øm og  stadig  en  smule  liderlig.  Er  totalt salig  og  mild  i  øjeblikket. 

Jeg er  vild  med  frække  mænd  som  bruger  mig  som  tøs  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GangbangFyren
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Tak  fordi  du  ville  stille  op  med  meget  kort  varsel  - jeg  er  ikke  i stand til  at  udtrykke min  taknemmelighed i ord for  jeres  "brug" af  mig  som  tøs.  Jeg  er  mættet, øm og  stadig  en  smule  liderlig.  Er  totalt salig  og  mild  i  øjeblikket. 

Jeg er  vild  med  frække  mænd  som  bruger  mig  som  tøs  

all part of the "Dial a dick" service :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tyren2016 skrev, for 50 minutter siden:

Så blev det til noget igår alligevel øv jeg ikke var med

Mit  oprindelige  set-up med  5-7 mænd  aflyste jeg  da der  ikke  var  interesse  - var  så  heldig  at  få  lov til at  nyde  2 frække  mænd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...