Hop til indhold
Guest Triatlet

Thai massage i Vejle

Recommended Posts

Guest Triatlet

En påske træning afsluttet i Vejle på de hårde stigninger i og omkring byen havde givet trætte cykel ben.

Nærliggende at kombinere det sjove med det afslappende så thai massage med mulighed for FP blev googlet.

https://annoncelight.dk/showad/268642

 

Der var - kunne jeg høre - andre piger på adressen.

Ella blev valgt - foto 2 - som jeg tror tilnærmelsesvis er tæt på at være et originalt foto.

Ihvertfald mødte jeg en super slank kvinde på 30 år med store - kunstige - men faste og bløde bryster der var meget sød og service minded,- massage som jeg kan lide den havde hun ikke meget begreb om så hun kom en tur på briksen og fik kyndig massage af en semi professionel..det kunne hun lide på alle måder.

Sød pige - dejlig sex - dårlig massage til kr 1300 er vel OK.

Genbesøg..det tror jeg men ikke pga massagen som var noget olie sjaskeri

p.s

 

er der slet ingen thai piger der rent faktisk kan give ordentlig muskel afspændende massage med et tvist af noget frækt !

ØV

Redigeret af Triatlet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, for 17 minutter siden:

er der slet ingen thai piger der rent faktisk kan give ordentlig muskel afspændende massage med et tvist af noget frækt !

 

Det er altid omvendt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnegade 20 hvis du siger at det er massagen og ikke sex du kommer for så får du en rigtig god omgang. Har besøgt hende flere gange og aftalt 1 times hård massage, har så aftalt at efter en times massage så kunne vi snakke om der skulle ske extra sjove ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Triatlet skrev, den 23.4.2019 at 14:13:

En påske træning afsluttet i Vejle på de hårde stigninger i og omkring byen havde givet trætte cykel ben.

Nærliggende at kombinere det sjove med det afslappende så thai massage med mulighed for FP blev googlet.

https://annoncelight.dk/showad/268642

 

Der var - kunne jeg høre - andre piger på adressen.

Ella blev valgt - foto 2 - som jeg tror tilnærmelsesvis er tæt på at være et originalt foto.

Ihvertfald mødte jeg en super slank kvinde på 30 år med store - kunstige - men faste og bløde bryster der var meget sød og service minded,- massage som jeg kan lide den havde hun ikke meget begreb om så hun kom en tur på briksen og fik kyndig massage af en semi professionel..det kunne hun lide på alle måder.

Sød pige - dejlig sex - dårlig massage til kr 1300 er vel OK.

Genbesøg..det tror jeg men ikke pga massagen som var noget olie sjaskeri

p.s

 

er der slet ingen thai piger der rent faktisk kan give ordentlig muskel afspændende massage med et tvist af noget frækt !

ØV

hej - prøv  Meena - eller  Malisa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...