Hop til indhold

Recommended Posts

Findes der i Jylland en moden dame som kan opdrage en uartig dreng, med skæld ud, smæk og skammekrog. Jeg leder ikke efter en herskerinde, men efter en streng mor, som kan varme en ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton45 skrev, 1 time siden:

Findes der i Jylland en moden dame som kan opdrage en uartig dreng, med skæld ud, smæk og skammekrog. Jeg leder ikke efter en herskerinde, men efter en streng mor, som kan varme en ende.

En herskerinde kan vel også agerer som 

“ den strenge Mor “ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 4 timer siden:

En herskerinde kan vel også agerer som 

“ den strenge Mor “ 

Ja, det kan hun godt, hvis hun er dygtig. Jeg har bare prøvet nogle gange, at "Den strenge mor" står i lædertøj og mener at jeg skal bindes op på korset, og det er ikke lige det, som jeg søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 6 minutter siden:

Det da bare et spørgsmål om at fortælle hvad det er du søger. 

Det mener jeg bestemt også at jeg har fortalt, for 15-20 år siden oplevede jeg ikke det problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Send en mail til www.ladygitte.dk , hvor du udtrykkelig giver udtryk for dine ønsker. 

 

Jeg kender ikke personligt Lady Gitte, men hun ligner da prototypen på det du søger ? ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, den ‎24‎-‎04‎-‎2019 at 07:45:

Tænker hvis du forklare dig til lady Gitte 

http://Www.ladygitte.dk

er jeg sikker på hun kan agere streng mor eller dito moster/faster

Ja, det kan hun. Jeg har også besøgte hende nogle gange, men hun er tit booket op. De sidste par gange, har jeg måtte lave aftaler 1-2 uger i forvejen og det passer dårligt med mit arbejde. Men ingen tvivl om at jeg er en artig dreng, i et stykke tid, efter hun har givet mig en omgang med hårbørsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Jeg er sikker på at din strenge mor tager lige præcis den påklædning på du ønsker, og fordelen er at i 2019 kan man diskret købe tøjet på nettet - no questions asked . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er sikker på at din strenge mor tager lige præcis den påklædning på du ønsker, og fordelen er at i 2019 kan man diskret købe tøjet på nettet - no questions asked . 

Hvor diskret kan tøj købes hvis man ikke bor alene / er single

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Hvor diskret kan tøj købes hvis man ikke bor alene / er single

Man kan da bare få det leveret til en pakkeshop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton45 skrev, den 23.4.2019 at 19:42:

Ja, det kan hun godt, hvis hun er dygtig. Jeg har bare prøvet nogle gange, at "Den strenge mor" står i lædertøj og mener at jeg skal bindes op på korset, og det er ikke lige det, som jeg søger.

En streng mor kan sagtens bære læder tøj uden at du ender på korset. Går udfra det er en endefuld du efterlyser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

En streng mor kan sagtens bære læder tøj uden at du ender på korset. Går udfra det er en endefuld du efterlyser 

Ja, det er en endefuld jeg søger. Jeg forestiller mig, bare ikke min mor i lædertøj og derfor ødelægger det legen for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 9 timer siden:

Hvilken tøjstil er det du søger hos “ din strenge Mor “ 

Jeg fortrækker at hun går i kjole eller nederdel . da jeg leger med det som man kalder " Gammeldags opdragelse", jeg er eller ikke til forskellige piske, men til hårbørste, bøjle, bælte, tæppebanker og spanskrør

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton45 skrev, for 15 timer siden:

Jeg fortrækker at hun går i kjole eller nederdel . da jeg leger med det som man kalder " Gammeldags opdragelse", jeg er eller ikke til forskellige piske, men til hårbørste, bøjle, bælte, tæppebanker og spanskrør

Det er jeg sikker på at alle ville kunne klare 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Anton 45

 

 Har du fået så mange skæld ud af strenge mor, at du blev stille ??? Kunne da være sjovt at høre hvordan det gik??

 Har du stadig oplevelsen til gode, så er jeg sikker på at Bodil i www.Svalereden.eu Kan sørge for at du får et ordenligt omgang. Hos hende er der ingen kære mor:-)

 

God Fornøjelse

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nylonmester skrev, for 3 timer siden:

Følger spændt denne tråd, søger noget lignende i Kbh. Nogle bud? Desværre lidt langt over til Jylland og Bodil.

Kære Nylonmester

Jeg kan godt se at både fyn og jylland kan være lidt langt væk tidsmæssigt hvis man bor i hovedstads området.

 Men så spring da ud i det og besøg en af de mange skønne Herskerinder på sjælland . Jeg kan på det varmeste anbefale Domina Simone - Madame Anita- og Madame Sara .

 De vil alle kunne få en uartig dreng til at rette ind.

 

 God fornøjelse

 www.madame-elisabeht.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den ‎09‎-‎05‎-‎2019 at 14:29:

Hey Anton 45

 

 Har du fået så mange skæld ud af strenge mor, at du blev stille ??? Kunne da være sjovt at høre hvordan det gik??

 Har du stadig oplevelsen til gode, så er jeg sikker på at Bodil i www.Svalereden.eu Kan sørge for at du får et ordenligt omgang. Hos hende er der ingen kære mor:-)

 

God Fornøjelse

Madame Elisabeht

Jeg har fundet min strenge mor, valget faldt på sexypussycat i Uldum. Hun lever sig 100% ind i rollen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton45 skrev, den ‎17‎-‎06‎-‎2019 at 21:36:

Jeg har fundet min strenge mor, valget faldt på sexypussycat i Uldum. Hun lever sig 100% ind i rollen.

Kiggede lige på Sexypussycats hjemmeside. Hun ser ud til at hun ved hvad en tæppebanker, kan bruges til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...