Hop til indhold
Rvm17

Athena - Fissen skal ha pik til den er gennemkneppet og dejlig øm og brugt

Recommended Posts

Rvm17 skrev, for 24 minutter siden:

Er self prøvet 3-4 gange uden svar....

Men tak for rådet : )

 

Super, jeg går naturligvis ud fra, at du har skrevet pænt, men har du mon skrevet udenfor åbningstid? :) Ikke alle kan svare hele tiden. Det kan jo også være, hun bare har supertravlt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Thomsen skrev, for 4 timer siden:

Næsten for nemt, ikk'..? ;)

Sjov/ underlig kommentar til en sober forespørgsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke man skal time sin henvendelse så den kommer lige efter hun annoncerer, eller på de dage, hvor hun er på ?

Hører dog gerne fra andre, som har haft fornøjelsen af Athena’s selskab : )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 8 timer siden:

Er self prøvet 3-4 gange uden svar....

Men tak for rådet : )

 

Det kan være, at hun ikke kan svare dig. Det er oplevet før, hvis pigen har taletid via Lebara.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke man skal time sin henvendelse så den kommer lige efter hun annoncerer, eller på de dage, hvor hun er på ?

Nok bedst, når hun er på vagt, det er jo ikke sikkert hun kan / vil / har tid til at svare udenfor vagter. Held og lykke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/273163

Kan stalke mig til, at hun har været hos Mon-Cherie og fået gode anmeldelser, men har temmelig svært ved at komme i kontakt med hende.

Er der nogle med opdaterede erfaringer ? - holder foto´s og tekst hvad de lover ?

Hvordan får man kontakt med hende ?

Hvorfor bruge så meget krudt på hende, når du tilsyneladende er i tvivl om hendes billeder holder, og ligeledes søger andres erfaringer ?  Er det den klassiske med at man føler sig afvist, og så bliver interessen pludseligt bare forstærket.

At tæppebombe hende med sms´er er nok ikke løsningen - Det har det med at virke modsat.   Så hvis du har skrevet en/ et par pæne sms´er, og  gjort opmærksom på, at hun er velkommen til at svare og måske krydret det med et par frække forslag,  så kan man næppe gøre mere end at håbe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gratis "psykoanalyse" : ))

Til info har jeg gjort præcis, hvad du anbefaler, men uden resultat - der efter fandt jeg det naturligt at benytte efterlysnings-forummet for at indhente yderligere info - uden af den grund at være blevet fixeret på netop denne GP. Fandt blot hendes tekst og foto´s "inspirerende" :)

Går iøvrigt selv stærkt ind for, kun at svare i efterlysnings-forummet når jeg har info, som jeg tror kan være nyttig for trådstarter, eller andre.

Over and out - skal nok skrive en anmeldelse, hvis jeg "støder på" Athena en dag : ))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...