Hop til indhold

Aalborgbabes Milana

Featured Replies

Skrevet

Hej .... 

Jeg efterlyser lidt viden.. Er der nogen af jer der kender stedet AALBORGBABES? Er det et seriøst sted med billeder af de piger der er der? Og endeligt nogen der kender Milana, som er på deres annonce netop nu? https://massage.side6.dk/aalborgbabes 

På forhånd tak deralte

Skrevet

Hej Alte 

jeg har besøgt stedet mange gange og det er altid valide billeder af stedets skiftende piger der som regel er der et par uger af gangen. Pigerne er ofte britiske eller russiske/ukrainske (jeg er pjattet med sidstnævnte) - kun ganske få gange har jeg vendt tomlen nedad men det har som regel været ud fra egne forventninger der ikke blev indfriet. Aldrig pga fake. (Dog er der af og til rigeligt med photoshop m m

Stedet er et rigtigt flot stort soveværelse mef højt til loftet og med en stor seng i midten. Man kan ringe eller SMS dertil og en dansk sød pige besvarer  så kik du bare derud  (vil da gerne høre om hende Milana ) :biggrin:

Skrevet

helt enig ang. de østeuropæiske piger - de er ofte meget mere engagerede og yder bedre service end de danske !

Skrevet

Vil lige støtte op om marcellinos svar. Godt sted, pænt og er aldrig blevet præsenteret for en “fake”. Kan kun anbefale det. 

Skrevet

Jeg følger lige nysgerrig med her. Er der een som har besøgt hende (altså, Milana) og kan anmelde? Hun ser jo sygt lækker ud på billederne, selvom jeg nok godt kan regne ud, at de er photoshoppet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.