Hop til indhold
deralte

Aalborgbabes Milana

Recommended Posts

Hej Alte 

jeg har besøgt stedet mange gange og det er altid valide billeder af stedets skiftende piger der som regel er der et par uger af gangen. Pigerne er ofte britiske eller russiske/ukrainske (jeg er pjattet med sidstnævnte) - kun ganske få gange har jeg vendt tomlen nedad men det har som regel været ud fra egne forventninger der ikke blev indfriet. Aldrig pga fake. (Dog er der af og til rigeligt med photoshop m m

Stedet er et rigtigt flot stort soveværelse mef højt til loftet og med en stor seng i midten. Man kan ringe eller SMS dertil og en dansk sød pige besvarer  så kik du bare derud  (vil da gerne høre om hende Milana ) :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige støtte op om marcellinos svar. Godt sted, pænt og er aldrig blevet præsenteret for en “fake”. Kan kun anbefale det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger lige nysgerrig med her. Er der een som har besøgt hende (altså, Milana) og kan anmelde? Hun ser jo sygt lækker ud på billederne, selvom jeg nok godt kan regne ud, at de er photoshoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...