deralte 2239 Skrevet 23. April, 2019 Hej .... Jeg efterlyser lidt viden.. Er der nogen af jer der kender stedet AALBORGBABES? Er det et seriøst sted med billeder af de piger der er der? Og endeligt nogen der kender Milana, som er på deres annonce netop nu? https://massage.side6.dk/aalborgbabes På forhånd tak deralte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marcellino 335 Skrevet 23. April, 2019 Hej Alte jeg har besøgt stedet mange gange og det er altid valide billeder af stedets skiftende piger der som regel er der et par uger af gangen. Pigerne er ofte britiske eller russiske/ukrainske (jeg er pjattet med sidstnævnte) - kun ganske få gange har jeg vendt tomlen nedad men det har som regel været ud fra egne forventninger der ikke blev indfriet. Aldrig pga fake. (Dog er der af og til rigeligt med photoshop m m Stedet er et rigtigt flot stort soveværelse mef højt til loftet og med en stor seng i midten. Man kan ringe eller SMS dertil og en dansk sød pige besvarer så kik du bare derud (vil da gerne høre om hende Milana ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 24. April, 2019 helt enig ang. de østeuropæiske piger - de er ofte meget mere engagerede og yder bedre service end de danske ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pherros 38 Skrevet 24. April, 2019 Vil lige støtte op om marcellinos svar. Godt sted, pænt og er aldrig blevet præsenteret for en “fake”. Kan kun anbefale det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dillermanden 13 Skrevet 27. April, 2019 Jeg følger lige nysgerrig med her. Er der een som har besøgt hende (altså, Milana) og kan anmelde? Hun ser jo sygt lækker ud på billederne, selvom jeg nok godt kan regne ud, at de er photoshoppet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg