Hop til indhold
Guest Claesen

Angelina 23

Recommended Posts

Gæst

undskylder på forhånd hvis denne anmeldelse er lidt kikset men det min første så håber i bære over med mig.

sad torsdag for et par uger siden og kede mig noget skulle ske og hoppede derfor ind på EB og kiggede annoncer, faldet over http://massage.side6.dk/angelina23. hvis billeder og beskrivelse fristede mig. et opkald blev fortaget og en aftale kom i stand til senere, ventede utålmodigt i de følgende 3 timer inden jeg begav mig afsted, stedet er beliggende i Aalborg midtby ikke særlig diskret men det går an. da jeg når frem hænger der en seddel på døren med at der er optaget går mig derfor en runde eller 3 men da jeg efter sidste gå tur kommer tilbage står der en anden og venter! hjem og gribe knoglen ( havde self undladt at tage tlf med lige denne dag ) kommer i gennem og høre hvad det blev til med vores aftale og at jeg havde været nede og vente, nå men aftalen kan stadig nåes så begiver mig på ny afsted, vel ankommet blir jeg lukket ind i varmen og hygge rummet, vi griner lidt af at der har været så meget "knald" på lige denne dag hvor tlf pigen ikke er der, ville ha haft en ½ time men pga en anden forud bestilling må jeg nøjes med dansk fransk.

pengene skifter hænder hun går ud og klæder om og kommer så retur og hold da op sikke et syn :P vi får klædt hinnanden af og mærket lidt på hinanden, herefter går hun igang med det franske som må siges at være ren ug, masser af tunge og dybt med varietet vaccum/tryk. må stoppe hende efter lidt tid da der ellers vil være afsendening, nå men lidt nus inden vi går til det danske først en go ridetur og afsluttende en gang bag fra med udsigt til en dejlig bette numse mens man kan give hendes bryster lidt opmærksomhed. til sidst lidt hygge snak mens jeg klær mig på et knus og så ud af døren. udgangen er mere diskret idet man kommer ud i en opgang.

nå men til pointene. 0,0-13

pigen 11 smuk og skøn at snakke med eneste minus er at der er brugt silicone.

stedet 7 stedet har kendt bedre dage og så ligger det ikke så diskret.

servicen 11 med pil op. skønt blow, hun er enormt go til at aflæse hvad man syns er godt eneste minus er at hun ikke kysser, men det er helt klart til at leve med. havde hun haft bedre tid havde jeg gerne taget en time.

kommer jeg igen helt sikkert.

nå men dette var min første anmeldelse håber den er ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Konditor, hun har mine varmeste anbefalinger, prisen var 700 så må siges at være rimeligt og damm hun er dejlig både hvad sex angår og hvad hyggesnak angår. sorry det sene svar håber du nåede forbi idag? lad os endelig høre hvorn det gik.. ville selv ha været forbi men noget kom i vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Brian det skal jeg gerne glæde dig med må vist også siges at være på tide det er lidt dødt med anmeldelser her fra det mørke jylland.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Præcis, det har været noget dødt med anmeldelser fra Jylland. Og især fra Aalborg :oops: Det må vi få lavet om på! :D

Det er da nogle vildt lækre billeder hun har på side6.dk. Hvordan passer de med pigen live? Er hun dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

#Claesen,

Velkommen som skribent på anmeldelsesforum'et, hvis du kan holde den seriøse stil fremover, glæder jeg mig til at læse mere fra dig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mr Dirtbag.

hun er helt klart dansk og billeder og virkelighed hænger fint sammen syns hun har et kønt ansigt med en friskt / frækt glimt i øjene, vil også sige alder passer fint måske + de klassiske 2-4 år men hvertfald i 20erne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mr Dirtbag.

hun er helt klart dansk og billeder og virkelighed hænger fint sammen syns hun har et kønt ansigt med en friskt / frækt glimt i øjene, vil også sige alder passer fint måske + de klassiske 2-4 år men hvertfald i 20erne

Hej Claesen,

Jeg har sendt dig en privat besked :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...