Hop til indhold
Guest Liderligfyr

angelina duburgerstrasse 17, 1og

Recommended Posts

Gæst

Så skulle der prøves latinogodte

http://www.fair-girls.de/Flensburg/693

ringede på, døren blev åbnet, hun var fandeme lækker!!! er hende på billeder, men hun er kønnere real life!

lejligheden er generelt rigtig flot, stort bollerum, flot badeværelse...... ikke vanlig lidt kedelig standart

hun spurgte hvad jeg ville have, svarede 30 min. Hun sagde det blev 80 euro.... 80 euro??? hold da op, det var langt over markedsprisen. ( der var ikke superfransk med i eller andet som kunne trække pris op) Men accepterede, hun var sgu ret lækker!!

op i sengen

Her begyndte det at gå lidt skævt. De flotte bryster er silicone, nå ja ok. Hendes forspil gik ud på jeg lå på ryggen, og jeg fik hendes bryster ned i hovedet, og det var ligesom det. Spurgte om vi ikke kunne lave noget andet også, NEJ nu skulle vi til blowjob, som ikke var specielt godt og varede kun et minut eller 2. Så ville hun knalde (der var max gået 5 min)

Nu var jeg egentlig blevet ret skuffet! kunne godt regne ud, hun ville have det sluttet hurtigst muligt og jeg havde på ingen måde, fået lov til det jeg gerne ville.

Denne skuffelse gjorde, at jeg for 1. gang i mit liv, mistede erektionen, imens jeg er sammen med en nøgen pige.

Hun prøvede at stikke den slatne pik op i sig, men det kan jo ligesom ikke lade sig gøre. Sagde hun nok skulle prøve at slikke lidt på den igen, hvilket hun så gjorde. Vi begyndte at kneppe i diverse stillinger, men jeg kunne ikke komme. Hun prøvede lidt hj, virkede heller ikke. Så prøvede hun at ligge med røven op i hovedet på mig, imens jeg selv spillede den af, så lykkedes det til sidst.

Vi skiltes uden kram kys eller lignende. Det var vist gensidig

pige: 9

stedet:7-8

sex: 2

nej kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ærgerligt. Hun har ellers et overordentligt kønt ansigt. Men uden gensidig sympati virker det ikke.

Besøg Leticia i Feldstrasse 18 - hun er med på det sjove, og er utrolig smuk :-)

men det skal være idag eller senest i morgen, da hun så har været der i 14 dage, og så roterer de som regel

Se min anmeldelse af Leticia her:

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=11&t=2908

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle der prøves latinogodte

http://www.fair-girls.de/Flensburg/693

ringede på, døren blev åbnet, hun var fandeme lækker!!! er hende på billeder, men hun er kønnere real life!

lejligheden er generelt rigtig flot, stort bollerum, flot badeværelse...... ikke vanlig lidt kedelig standart

hun spurgte hvad jeg ville have, svarede 30 min. Hun sagde det blev 80 euro.... 80 euro??? hold da op, det var langt over markedsprisen. ( der var ikke superfransk med i eller andet som kunne trække pris op) Men accepterede, hun var sgu ret lækker!!

op i sengen

Her begyndte det at gå lidt skævt. De flotte bryster er silicone, nå ja ok. Hendes forspil gik ud på jeg lå på ryggen, og jeg fik hendes bryster ned i hovedet, og det var ligesom det. Spurgte om vi ikke kunne lave noget andet også, NEJ nu skulle vi til blowjob, som ikke var specielt godt og varede kun et minut eller 2. Så ville hun knalde (der var max gået 5 min)

Nu var jeg egentlig blevet ret skuffet! kunne godt regne ud, hun ville have det sluttet hurtigst muligt og jeg havde på ingen måde, fået lov til det jeg gerne ville.

Denne skuffelse gjorde, at jeg for 1. gang i mit liv, mistede erektionen, imens jeg er sammen med en nøgen pige.

Hun prøvede at stikke den slatne pik op i sig, men det kan jo ligesom ikke lade sig gøre. Sagde hun nok skulle prøve at slikke lidt på den igen, hvilket hun så gjorde. Vi begyndte at kneppe i diverse stillinger, men jeg kunne ikke komme. Hun prøvede lidt hj, virkede heller ikke. Så prøvede hun at ligge med røven op i hovedet på mig, imens jeg selv spillede den af, så lykkedes det til sidst.

Vi skiltes uden kram kys eller lignende. Det var vist gensidig

pige: 9

stedet:7-8

sex: 2

nej kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos hende i lørdags, hvor hun lige var kommet til Flensborg fra Husum. Min oplevelse med hende minder meget om din, hvor jeg nåede at kneppe hende i max. 5 minutter. Hun forlangte, at vi skiftede stilling 2 gange. Hele tiden opfordrede hun mig til at komme, og til sidst følte jeg mig presset til at komme hurtigst muligt. Det er virkelig en skam, at hun ikke gør noget mere ud af det. Hendes udseende er efter min smag bare total lækker, og fissen strammer også godt, men hendes iver efter af få det overstået hurtigst muligt ødelægger det.

Jeg kommer ikke igen. Der findes mange andre dejlige latinaer.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

meningen med dette forum er vel at give brugerne mulighed for at vudrer en pige inden besøg.

Om så anmeldelsen er dårlig eller god er det vel smart vi genbruger de anmeldelser der allerede er på pigerne - ellers kunne vi jo ligeså godt stoppe med at anmelde, da mange piger jo kun er der for en uge eller 2 ad gangen.

Så med hende her er det vel bare en erindring til folk om, at der allerede ER nogen, der har haft dårlige oplevelser med hende, og dermed sparer dem for nogle dyrt betalte dårlige oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

meningen med dette forum er vel at give brugerne mulighed for at vudrer en pige inden besøg.

Om så anmeldelsen er dårlig eller god er det vel smart vi genbruger de anmeldelser der allerede er på pigerne - ellers kunne vi jo ligeså godt stoppe med at anmelde, da mange piger jo kun er der for en uge eller 2 ad gangen.

Så med hende her er det vel bare en erindring til folk om, at der allerede ER nogen, der har haft dårlige oplevelser med hende, og dermed sparer dem for nogle dyrt betalte dårlige oplevelser.

Jeg synes generelt også det er meget rart med en bekræftelse af, at det er lige netop hende, som er der denne uge, der blev snakket om dengang. Nogle navne går jo igen, så man kan blive i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...