Hop til indhold
Mr.Metal

Fræk fantasi udlevet med Exchange-Student

Recommended Posts

Jeg havde før luret på Exchange-Students (https://www.eroguide.dk/forum/profile/37440-exchange-student/) frække setup med bind for øjnene og et frækt møde uden at ses. Dog havde tanken om at afgive for meget personlig information i form af billede og deraf mulige afledte informationer afholdt mig før. Lysten blev dog for stor, og efter at have læst interessante anmeldelser her, tog jeg chancen.

Et billede blev sendt, med en uddybende fantasi, centreret om ret hurtigt i seancen at introducere en buttplug, som skulle være tilstede under resten af legen. Der var hurtigt svar (annoncen var aktiv på dette tidspunkt), og vi fik hurtigt en aftale i stand. Heldigvis var det nogle dag ude i fremtiden, så jeg kunne finde det rette udstyr... Normalt har pjuskede haler aldrig sagt mig så meget, men jeg tænkte, at med bind for øjnene, ja så ville dette give lidt ekstra muligheder for overraskelse. 
Dagen oprandt, ja, selv dagene før havde jeg fantaseret om hvordan det skulle udspille sig, med mig i en ret dominerende rolle. Superfrækt, og stadig var der lidt nervøsitet, jeg synes jeg havde afgivet lidt for meget information, som kunne bruges imod mig, så det var med en smule nervøse skridt at jeg først fandt lejligheden, og derefter fandt en åben dør på klem. Der var stille indenfor, en del værelser, men jeg fandt hurtigt en seng, med en ung skønhed, helt med bind for øjnene som aftalt. Billederne er præcise og jeg blev tændt øjeblikkeligt på denne ungepigekrop. At hun så samtidig havde bind for øjnene mens hun viste sig frem, gjorde bare oplevelsen endnu bedre.

Jeg placerede det aftalte beløb ved siden af sengen, og fortalte dette samtidigt, hvorefter jeg kælede let for hendes krop. Hun virkede ganske tændt, og distraherede en del fra mit forsøg på at komme af tøjet. Efter lidt kælen, virkede hun ikke helt så opsat på den dominerende rolle (dette kan jeg dog have fejltolket), så istedet blev det mere blidt. Det var tydeligt at hun nød at blive slikket og kælet for, og efter at havde slikket og drillet det rette sted med tungen efterlyste hun buttplug'en, som blev langsomt lirket ind, og blev der under resten af fornøjelserne. 
Helt fantastisk blowjob, fuldstændigt i bund, næsten for godt hvis jeg skulle holde mig... Et af de frækkeste jeg har prøvet. Smuk krop, som er modtagelig over for kys og kærtegn, som jeg nu forsøger at overraske med; hvor godt det lykkedes ved jeg ikke helt, det er trods alt kun synssansen som er blokeret. 
Hænder finder hendes ben og føler hvor opstemt hun er, hvilket hurtigt resulterer i at tungen skal smage, igen og igen... Det er tydeligt at hun nyder det, hvilket kun gør det frækkere og længerevarende for mig. 
Derefter bliver det til adskillige stillinger, og hun er tændt på det hele, selv når der presses let til på det pjuskede håndtag. Til dato, den frækkeste oplevelse jeg har haft, og jeg ser frem til at gentage den. Selvom det nok ikke helt bliver med samme "risikos"-følelse anden gang.

Jeg undskylder hvis det lyder lidt for meget som de grå sider; det var en fantasi før besøget, og nu ser jeg tilbage på det som en fræk fantasi, der blev udlevet med success.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed anmeldelse Mr. Metal. Du skal sgu bare gi' den gas. Så i hinanden til sidst, eller er det stadig lidt hemmeligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@Mr.Metal  thank you so much : )!     I enjoyed it a lot and I actually kept your buttplug, so in case you come again you can reuse it on me ;)  I never give men from here access to my butt, but you gave me a new kind of lust so I´ll mabye consider anal at some point ;) 

Regarding the identity information / picture, it always makes me nervous as well, but I know the system here in Denmark is rather protective, so if anyone misuses our privacy, we can go to the government.  Besides, we are all just here for a good time : )!

I am looking forward to do this again ; )! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Fed anmeldelse Mr. Metal. Du skal sgu bare gi' den gas. Så i hinanden til sidst, eller er det stadig lidt hemmeligt?

Tak Lauersen. Nej, bindet blev på hele tiden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, 1 time siden:

Regarding the identity information / picture, it always makes me nervous as well, but I know the system here in Denmark is rather protective, so if anyone misuses our privacy, we can go to the government.  Besides, we are all just here for a good time : )!

I completely understand the reason for picture / identity with this kind of setup, so don't see this as something negative. It simply makes me think twice as to whether I'm being scammed or not ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
R-M skrev, for 1 time siden:

Hvor meget måtte du smide? :wub:

Jeg bød det jeg mente aftalen var værd, og fik bestemt mere end aftalt. Den aktuelle pris er nok ikke relevant ved næste "bud-runde" ;)
Personligt synes jeg det er en frisk måde at sætte pris-niveauet på, så jeg vil ikke ødelægge det med mit bud. Det kan jo også tænkes at udvalget foretages på andet end bare prisen, men det er ren spekulation fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 6 timer siden:

Heres a little reward from your nice words : )..   Just finished a yoga session but got in the mood for some attention haha ; ) quite a contrast ^^.. 

You're such a tease.
Perhaps you should try yoga with your little toy in the ass ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...