Hop til indhold

Recommended Posts

Guest fynbomanden

Kære @Dwayne. Du har efterhånden spurgt om det samme et par gange eller tre.

Beklager, men jeg tror ikke du skal forvente noget præcist svar på dét spørgsmål. Mina er Mina, og hun kommer når hun kommer ;) :P -- og du vil med garanti ikke kunne undgå at mærke det når dét sker (det kan jeg ihvertfald :D .... hahahaha). Jeg tror du skal vente mindst et par måneder endnu, men Minas veje er uransaglige, så derfor er der ikke noget, der er sikkert.

MEN - jeg savner hende også, og jeg har da heldigvis fundet andre oplevelser, når nu Mina ikke er i Danmark når jeg er det. Jeg tror også, at du gør det bedst for dig selv ved at dulme savnet ved at kaste dig ind i andre (b)arme. Der er ufatteligt mange gode oplevelser derude, så husk nu at tilbringe ventetiden med at opleve noget. 

Der er så mange, der nok skal lave et opslag her på sitet om, at "Mina er tilbage". Så jeg tror ikke du vil kunne misse når og hvis såfremt det sker. Only time will tell.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...