Hop til indhold
Dennis Nord

100% Danske liderlige nystartet Maja tilbyder❤️ Kinky fetish sex græsk kæreste sex uden gummi ægte sprøjte oplevelser samt meget andet

Recommended Posts

Nej kender ikke noget til hende, men mit kvalificerede gæt er at det ikke er hende på billederne du møder. Hun ser absolut ikke ud til at være 33 år, nærmere først i tyverne. Hendes bryster er ikke en C-skål, nok nærmere en B-skål. Tager jeg fejl at det alligevel er ægte billeder undskylder jeg min mistro. :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Det lugter da af falsk den annonce. Hold da op der er blev mange efterhånden . Tror alt kan gå når det dreje sig om sex annonce 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har lige haft besøg af maja..

hun er en sød pige, og det var hyggeligt..

men jeg havede bestilt 2 timer og efter en time skulle hun meget hurtigt afsted igen.. “der måtte være sket en fejl” efter hvad hun sage..

og da jeg spurgte efter en smule rabat / penge retur, blev der fra de 2 mænd i bilen sagt at tiden var gået.. at de havede været der to timer. 

da jeg mente det ikke kunne passe, skulle jeg jo lige huske at stille uret, fra vinter tid til sommer tid.. dette er jo så bare 31 marts, så det er da lige et par dage siden...

så alt taget i betragtning, en kedelig oplevelse.. jeg havede regnet med lidt mere hygge... så her føler jeg mig da snyt...

men hvis man regner deres transport tid ned til mig med, så passer tiden jo... det var bare ikke hvad jeg havede forventet... 

billederne i annoncen er vist redigeret en del.. pigen der kom på besøg var født på grønland men havede dog boet i danmark siden hun var 3.. så talte perfekt dansk, bare lidt mørkere i huden, end henne på billederne, det største tegn for mig var dog “mørke” brystvorter og ikke de fine “lyserøde” hun har på billederne.. 

så efter min mening en lidt falsk annonce. men stadig en sød pige, men forvent en kortere tid end den du bestiller...

Del dette indlæg

Link til indlæg
jahoosex30 skrev, for 6 minutter siden:

men jeg havede bestilt 2 timer og efter en time skulle hun meget hurtigt afsted igen.. “der måtte være sket en fejl” efter hvad hun sage..

og da jeg spurgte efter en smule rabat / penge retur, blev der fra de 2 mænd i bilen sagt at tiden var gået.. at de havede været der to timer. 

da jeg mente det ikke kunne passe, skulle jeg jo lige huske at stille uret, fra vinter tid til sommer tid.. dette er jo så bare 31 marts, så det er da lige et par dage siden...

så alt taget i betragtning, en kedelig oplevelse.. jeg havede regnet med lidt mere hygge... så her føler jeg mig da snyt...

men hvis man regner deres transport tid ned til mig med, så passer tiden jo... det var bare ikke hvad jeg havede forventet... 

billederne i annoncen er vist redigeret en del.. pigen der kom på besøg var født på grønland men havede dog boet i danmark siden hun var 3.. så talte perfekt dansk, bare lidt mørkere i huden, end henne på billederne, det største tegn for mig var dog “mørke” brystvorter og ikke de fine “lyserøde” hun har på billederne.. 

så efter min mening en lidt falsk annonce. men stadig en sød pige, men forvent en kortere tid end den du bestiller...

er det pigen fra den samme  link jeg har sat ind ?

Redigeret af Dennis Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
jahoosex30 skrev, for 3 minutter siden:

Du er da blevet taget godt og grundigt i røven. Det var nogle dyre lærepenge. :angry:

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 2 minutter siden:

Du er da blevet taget godt og grundigt i røven. Det var nogle dyre lærepenge. :angry:

Med venlig hilsen

Hun skriver at hun er 100 % dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dennis Nord skrev, for 1 minut siden:

Hun skriver at hun er 100 % dansk

Der var snyd med tid og billeder.

Med venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også haft besøg af hende. En sød pige men ikke hende på fotos hvilket hun godt kunne se da jeg viste hende  foto fra Annoncen. Ingen dybe tungekys, og travlt med at komme afsted. Så absolut ingen gentagelse. Sejer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...