Dennis Nord 51 Skrevet 22. April, 2019 Er der nogen der kender hende her https://annoncelight.dk/showad/273803 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 22. April, 2019 Nej kender ikke noget til hende, men mit kvalificerede gæt er at det ikke er hende på billederne du møder. Hun ser absolut ikke ud til at være 33 år, nærmere først i tyverne. Hendes bryster er ikke en C-skål, nok nærmere en B-skål. Tager jeg fejl at det alligevel er ægte billeder undskylder jeg min mistro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 22. April, 2019 (edited) fejlpost Redigeret 22. April, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 22. April, 2019 Det lugter da af falsk den annonce. Hold da op der er blev mange efterhånden . Tror alt kan gå når det dreje sig om sex annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 22. April, 2019 (edited) 100% fake Billedeserie nederst på siden her: https://vipergirls.to/threads/1826144-(((-EA-ED-HA-RA-AL-EB-MCN-MPLS-SA-ZM-lt-lt-lt-gt-gt-gt-Best-of-Full-Sets-2016-)))-UPDATE-2016-MAY/page15 Redigeret 22. April, 2019 af lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jahoosex30 1 Skrevet 22. April, 2019 jeg har lige haft besøg af maja.. hun er en sød pige, og det var hyggeligt.. men jeg havede bestilt 2 timer og efter en time skulle hun meget hurtigt afsted igen.. “der måtte være sket en fejl” efter hvad hun sage.. og da jeg spurgte efter en smule rabat / penge retur, blev der fra de 2 mænd i bilen sagt at tiden var gået.. at de havede været der to timer. da jeg mente det ikke kunne passe, skulle jeg jo lige huske at stille uret, fra vinter tid til sommer tid.. dette er jo så bare 31 marts, så det er da lige et par dage siden... så alt taget i betragtning, en kedelig oplevelse.. jeg havede regnet med lidt mere hygge... så her føler jeg mig da snyt... men hvis man regner deres transport tid ned til mig med, så passer tiden jo... det var bare ikke hvad jeg havede forventet... billederne i annoncen er vist redigeret en del.. pigen der kom på besøg var født på grønland men havede dog boet i danmark siden hun var 3.. så talte perfekt dansk, bare lidt mørkere i huden, end henne på billederne, det største tegn for mig var dog “mørke” brystvorter og ikke de fine “lyserøde” hun har på billederne.. så efter min mening en lidt falsk annonce. men stadig en sød pige, men forvent en kortere tid end den du bestiller... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 22. April, 2019 (edited) jahoosex30 skrev, for 6 minutter siden: jeg har lige haft besøg af maja.. hun er en sød pige, og det var hyggeligt.. men jeg havede bestilt 2 timer og efter en time skulle hun meget hurtigt afsted igen.. “der måtte være sket en fejl” efter hvad hun sage.. og da jeg spurgte efter en smule rabat / penge retur, blev der fra de 2 mænd i bilen sagt at tiden var gået.. at de havede været der to timer. da jeg mente det ikke kunne passe, skulle jeg jo lige huske at stille uret, fra vinter tid til sommer tid.. dette er jo så bare 31 marts, så det er da lige et par dage siden... så alt taget i betragtning, en kedelig oplevelse.. jeg havede regnet med lidt mere hygge... så her føler jeg mig da snyt... men hvis man regner deres transport tid ned til mig med, så passer tiden jo... det var bare ikke hvad jeg havede forventet... billederne i annoncen er vist redigeret en del.. pigen der kom på besøg var født på grønland men havede dog boet i danmark siden hun var 3.. så talte perfekt dansk, bare lidt mørkere i huden, end henne på billederne, det største tegn for mig var dog “mørke” brystvorter og ikke de fine “lyserøde” hun har på billederne.. så efter min mening en lidt falsk annonce. men stadig en sød pige, men forvent en kortere tid end den du bestiller... er det pigen fra den samme link jeg har sat ind ? Redigeret 22. April, 2019 af Dennis Nord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 22. April, 2019 jahoosex30 skrev, for 3 minutter siden: jeg har lige haft besøg af maja.. hun er en sød pige, og det var hyggeligt.. men jeg havede bestilt 2 timer og efter en time skulle hun meget hurtigt afsted igen.. “der måtte være sket en fejl” efter hvad hun sage.. og da jeg spurgte efter en smule rabat / penge retur, blev der fra de 2 mænd i bilen sagt at tiden var gået.. at de havede været der to timer. da jeg mente det ikke kunne passe, skulle jeg jo lige huske at stille uret, fra vinter tid til sommer tid.. dette er jo så bare 31 marts, så det er da lige et par dage siden... så alt taget i betragtning, en kedelig oplevelse.. jeg havede regnet med lidt mere hygge... så her føler jeg mig da snyt... men hvis man regner deres transport tid ned til mig med, så passer tiden jo... det var bare ikke hvad jeg havede forventet... billederne i annoncen er vist redigeret en del.. pigen der kom på besøg var født på grønland men havede dog boet i danmark siden hun var 3.. så talte perfekt dansk, bare lidt mørkere i huden, end henne på billederne, det største tegn for mig var dog “mørke” brystvorter og ikke de fine “lyserøde” hun har på billederne.. så efter min mening en lidt falsk annonce. men stadig en sød pige, men forvent en kortere tid end den du bestiller... Du er da blevet taget godt og grundigt i røven. Det var nogle dyre lærepenge. Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 22. April, 2019 Benjamin skrev, for 2 minutter siden: Du er da blevet taget godt og grundigt i røven. Det var nogle dyre lærepenge. Med venlig hilsen Hun skriver at hun er 100 % dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 22. April, 2019 Dennis Nord skrev, for 1 minut siden: Hun skriver at hun er 100 % dansk Der var snyd med tid og billeder. Med venlig hilsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jahoosex30 1 Skrevet 22. April, 2019 ja jeg håbede på pigen fra billederne.. det er det ikke.. jeg håber bare andre når at spare den kedelige oplevelse.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 370 Skrevet 22. April, 2019 Har også haft besøg af hende. En sød pige men ikke hende på fotos hvilket hun godt kunne se da jeg viste hende foto fra Annoncen. Ingen dybe tungekys, og travlt med at komme afsted. Så absolut ingen gentagelse. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2608 Skrevet 23. April, 2019 Hvad koster det at få besøg af tøsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg