Hop til indhold
Mr Comeagain

Superfransk/økoblæs. Hvad er det.?

Recommended Posts

Jeg støder nogle gange på den her slags. Ikke bare hos det valgte eks.  Jeg troede der var nogenlunde enighed om hvad superfransk skulle betyde.

Altså jeg ved ikke hvad de mener med det der.??

Udklip5.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

På klinkerne betyder det et dybt blowjob med kondom. Og udenfor klinik-verdenen betyder det et blowjob uden kondom. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De danske klinikker tilbyder sjælendt øko blow (blowjob uden kondom). Super fransk er også blowjob uden kondom. 

De danske klinikker har så en “sikker” udgave af super fransk, hvor de sætter en kondom toppen og så slikker skaft og kugler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm det er ikke superfransk, men super fransk... åhh :shock:

Du kan få fransk eller ekstra god fransk(super duper fransk). Hvis du ikke gider, så lad dog vær´ :D

Eller betaler jeg pr centimeter den går ind. Det er jo faktisk ret diskreminerene. Nogen får jo så deepthrout til samme pris :D... ahhh jeg ævler bare nu..

Tak for svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

På klinkerne betyder det et dybt blowjob med kondom.

Nix, på klinikkerne er det med gummi på toppen, så skaft og evt kugler kan slikkes. Der meldes ikke noget om dybden.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden:

På klinkerne betyder det et dybt blowjob med kondom. Og udenfor klinik-verdenen betyder det et blowjob uden kondom. 

For en person der ellers fremstår som én der ikke har fundet ud af at pikken kan bruges til andet end at tisse med, må jeg sige at du har fået læst godt op på pensum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 11 timer siden:

Udklip5.JPG

Det er falsk markedsføring, alle andre steder i verden er det uden kondom - hvornår fatter de danske (københavnske) klinikker det...:angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Førhen på danske klinikker var superfransk med gummi på toppen. Pariserfransk var helt uden gummi. Men nu er superfransk vel helt uden gummi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...