Mr Comeagain 492 Skrevet 22. April, 2019 Jeg støder nogle gange på den her slags. Ikke bare hos det valgte eks. Jeg troede der var nogenlunde enighed om hvad superfransk skulle betyde. Altså jeg ved ikke hvad de mener med det der.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 22. April, 2019 På klinkerne betyder det et dybt blowjob med kondom. Og udenfor klinik-verdenen betyder det et blowjob uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 22. April, 2019 De danske klinikker tilbyder sjælendt øko blow (blowjob uden kondom). Super fransk er også blowjob uden kondom. De danske klinikker har så en “sikker” udgave af super fransk, hvor de sætter en kondom toppen og så slikker skaft og kugler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 22. April, 2019 hmm det er ikke superfransk, men super fransk... åhh Du kan få fransk eller ekstra god fransk(super duper fransk). Hvis du ikke gider, så lad dog vær´ Eller betaler jeg pr centimeter den går ind. Det er jo faktisk ret diskreminerene. Nogen får jo så deepthrout til samme pris ... ahhh jeg ævler bare nu.. Tak for svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 22. April, 2019 På klinikkerne er superfransk, hvor der er kondom på toppen og skaftet er frit til mundsavl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 22. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden: På klinkerne betyder det et dybt blowjob med kondom. Nix, på klinikkerne er det med gummi på toppen, så skaft og evt kugler kan slikkes. Der meldes ikke noget om dybden..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 22. April, 2019 liderlig-dreng skrev, for 2 timer siden: På klinkerne betyder det et dybt blowjob med kondom. Og udenfor klinik-verdenen betyder det et blowjob uden kondom. For en person der ellers fremstår som én der ikke har fundet ud af at pikken kan bruges til andet end at tisse med, må jeg sige at du har fået læst godt op på pensum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. April, 2019 Mr Comeagain skrev, for 11 timer siden: Det er falsk markedsføring, alle andre steder i verden er det uden kondom - hvornår fatter de danske (københavnske) klinikker det... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 265 Skrevet 23. April, 2019 Førhen på danske klinikker var superfransk med gummi på toppen. Pariserfransk var helt uden gummi. Men nu er superfransk vel helt uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg