SuperWood 58 Skrevet 22. April, 2019 Hej nogen der har erfaring med https://sugardaters.dk/show?alias=Pocahontas_ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JTV Skrevet 23. April, 2019 Hun svarede på min besked for et stykke tid siden. Men jeg har siden ikke hørt fra hende, da jeg spurgte om hun er interesseret i at mødes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 9. Maj, 2019 Så her jeg mødt hende, sød pige, dog noget "større" end hvad billederne og beskrivelsen siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Procrastinator 5 Skrevet 9. Maj, 2019 Min er oplevelse har været, at hun har været spild af tid. Hun bliver ved med at trække tiden uden rigtig at komme frem til noget. Men det er åbenbart ikke alle, der kan finde ud af bare at sende en afvisning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 10. Maj, 2019 Procrastinator skrev, for 6 timer siden: Min er oplevelse har været, at hun har været spild af tid. Hun bliver ved med at trække tiden uden rigtig at komme frem til noget. Men det er åbenbart ikke alle, der kan finde ud af bare at sende en afvisning Jeg fik rimelig hurtigt en aftale, som blev overholdt 100% tror bare hun får mange tilbud når hun er online, så det gælder nok om at fange hende på det rigtige tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg