Hop til indhold
Oldtimer

Karina - Friedenstrasse, Lübeck

Recommended Posts

Var blevet liderlig efter at have besøgt venner i Hamborg-området, så på vej hjem søgte jeg efter noget kønt i Lübeck. Jeg fandt Karina (Karina) som ser yderst nydelig ud på billederne.

Jeg ankom, huset ligner et ægte tysk bordel. Nedrullede røde gardiner i alle værelser, så det tydede jo godt.

Karina (ægte billeder) er en lille nipsgenstand, hun tog imod iført en lyserød gennemsigtig body. Vi aftalte en halv-time og jeg ville lige skylle mig lidt først.

Karina er fra Ungarn og vil hellere tale engelsk end tysk (det var nu ikke meget bedre). Hun har den yndigste lille a-skål, er slank og har pæne ben. Numsen måske en anelse for stor i forhold til resten af hende, men absolut i den bedre ende (høhø).

Sex-delen bestod primært af et fremragende fransk tungearbejde fra hende. Hun placerede sig så det var vanskeligt for mig at komme til med min ellers lange tunge, så tilsidst fik jeg hende lagt på ryggen, ville dog lige se, snuse og mærke lidt fisse. Det gik helt fint, dog ikke den store respons, så jeg stoppede tunge arbejdet (ville nok også være blevet hudløs, da hun ikke var helt frisk barberet). Fissen var rigtig nydelig, med en antydning af indre skamlæber, der pressede sig frem mellem de ydre (sådan synes jeg en fisse er pænest...er ellers ikke kræsen). Den danske afdeling blev til en omgang missionær i hendes dejligt stramme fisse (her var min pik ikke for lille). Da jeg kom, fik jeg et rigtigt sødt smil, så det var jo dejligt.

Anbefaling, ja, måske. Hun er køn (i mine øjne), hun vil gerne yde en god service (og det franske var rigtig godt), men alligevel holder hun en smule afstand. Pillow-talken var besværlig gjort af vore forskellige former for engelsk. Hun ville måske vinde, hvis man kom hos hende nogle flere gange, så hun følte sig mere tryg ved en.

Total damage 70 € (pris/kvalitet: OK)

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...