Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Indtil for nyligt kom jeg sjældent på stedet, som virkede lidt hengemt, bortgemt og hensygnende (enkelte ringe oplevelser med piger, der var 20 væsentligt ældre end påstået og med hård silikone i stedet for påstået ægte hjalp heller ikke på indtrykket). 

Og så - fantastisk som strømmen vender. Tidlige var det op ad bakken mod Gladsaxe, med en sidste sprint op ad den lange metaltrappe, hvor himmerrigs porte åbnede sig med et væld af smukke naturlige piger. Den tid lader til at være sat lidt på pause (selvom jeg nok snart må forbi og kysse Sandra hele vejen op ad hendes kilometerlange ben).

Nu: for en mand som mig der bare ser glad og lykkelig ud når døren går op og unge naturlige skønheder lister ind med et smil, der kan vække selv den sureste lille mandeprinsesse fra sin tornerosesøvn...... jeg f...... elsker Pussygalores

Tror det startede sidste år hvor Anna (som desværre er stoppet nu) fuldstændig blæste mig ud af den runde seng. Hun lå på ryggen og havde fået noget fuldstændig galt i halsen, alt imens hun lod til at forsøge at ae en sød lille mis, der miavede af lækkersult. Efter at have vendt og drejet den unge pige efter bedste evne lykkedes det mig at banke lidt kulør tilbage i kinderne på den søde pige, som kvitterede med et sødt grin og en kommentar omkring et Tarzanbrøl, hun mente delvist havde fået hende tilbage til hverdagen. 

Som nævnt er Anna desværre stoppet - men jeg bliver ved!!!!!! Candy, Caroline, Frida, Jasmin, Josefine, Maja og Samantha. Smukke, smilende, naturlige, forskellige, snakkesalige, sexede, lækre og fine piger, der får mig til at tåge rundt og være glad. I love it!! 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din gamle tråd er blevet flyttet:

Der var sikkert nogen, som blev irriteret over, at du ikke decideret anmelder en pige, som er aktiv? Jeg synes nu godt dit indlæg passer ind her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja der var vist en censurjunta der vidste bedre :wacko:...... skulle ellers mene at hovedparten af pigerne + Pussygalores var rimeligt aktive sidst jeg var forbi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 1 time siden:

Hej , der er noget jeg ikke forstår....Siden hvornår er Pussy galores flyttet til Gladsaxe?

De er ikke flyttet. Det med Gladsaxe handler vist om personens tidligere favorit sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yo

Nu på dette site, men håber at bringe gode anmeldelser fremadrettet. Nogle erfaringer med pigerne fra Pussy Galore? Matcher billederne virkeligheden eller er der for meget photoshop?Synes der er et par stykker, som ser mere end fine ud. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Don_Vito skrev, for 14 timer siden:

Yo

Nu på dette site, men håber at bringe gode anmeldelser fremadrettet. Nogle erfaringer med pigerne fra Pussy Galore? Matcher billederne virkeligheden eller er der for meget photoshop?Synes der er et par stykker, som ser mere end fine ud. 

 

 

Altså jeg synes de piger, jeg nævner i anmeldelsen er super lækre live, men ligefrem at sige at billederne giver et præcist billede er nok at strække den. Josephine, Maja, Candy og Samantha ligner meget godt. Med de andre får man en god ide ift proportioner. Jasmin er virkelig køn, skøn og velformet, men jeg synes slet ikke billederne ligner hende live. 

Men der bliver godt nok brugt meget photo shop på mange af de nyere billeder på mange klinikker - se bare Sifs nye billeder, som jo decideret ligner noget der er tegnet i et program. Nok meget naturligt, når man er dansk pige og gerne vil være anonym. 

Jeg synes man må tage sig de besøg der tager at møde de piger man går godt i spænd med og nyde vejen derhen. Uanset hvad synes jeg det er sjovt og hyggeligt at være sammen med de fleste piger.....og heldigvis er det sjældent, at jeg bliver skuffet, når det drejer sig om klinikker og med eroguide lærer man at navigere undervejs. 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Don_Vito skrev, for 3 minutter siden:

Har haft lidt et øje til/på Jasmin. Hvordan vil du beskrive hendes krop? Altså bryster, numse, mave osv... 

Som en smuk og slank ung pige med ægte ungpigebryster og en numse der får øjnene til at trille ud af hovedet på mig :D. Og så er hun både sød, sjov og hyggelig at være sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatt

Aaaaaaaaaarghh!!!!!! Katastrofe!!!! Er der nogen der kan bekræfte at byens absolut smukkeste, fineste og mest velformede bryster (Maja) er blevet til silikone? :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Pussygalores er bestemt et fint sted med skønne piger. Jeg kunne dog godt bruge en bedre menu på hjemmesiden, der viser hvad pigerne tilbyder. I stil med Cassiopeia og Seduction girls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...