Hop til indhold
Guest stump

Hvem udnytter hvem?

Recommended Posts

Guest stump

Det var jo lidt ærgerligt, at tråden som tog udgangspunkt en en kvindes debatindlæg om hendes få måneder som prostitueret http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=2896

Og som tog udgangspunkt i Lola von Strassen kronik i Information http://www.information.dk/318036

i den grad blev præget af mine tanker om baggrunden for at blive prostitueret.

Der var ellers mange spændende emner at tage fat på, og da ingen andre ser ud til at have lyst til at tage dem, ja så er det hermed gjort. Nu. ;)

Lola von Strassen skev bl. a.

"...Derfor har jeg ofte undret mig over eksempelvis Redens udtalelser om, at prostitution skulle være udnyttelse af kvinden. I min verden er det snarere gæsten, der bliver udnyttet. Han betaler 1.000 kroner for en halv times ’blide former,’ får ofte udløsning efter få minutter og er hurtigt ude af døren. Jeg stod derfor tit tilbage med en følelse af, at det var mig, der udnyttede ham – tog mig ganske godt betalt for en, for mig, temmelig overskuelig ydelse..."

Så, kære medbrugere, sexsælgere såvel som sexkøbere, hvem udnytter hvem?

Og jeg kan da sagtens selv lægge for. Give lidt gods og vitaminer til det som jeg håber bliver en god og given debat: læs menings og erfaringsudveksling. :D

Jeg synes aldrig, at jeg er blevet udnyttet af sexsælgere. Jeg er blevet snydt nogle gange, ikke ret tit, det er nærmere i promiller af tilfældene, end det er i procenter.

Og måske er jeg bare typen, som regner "den" ud for hurtigt, til at jeg kommer så langt, som til at blive udnyttet.

Men hvad med dig? Udnytter du, eller bliver du udnyttet?

Har Lola von Strassen en pointe. Er det mændene, vi fjolser, som udnyttes. Eller er vi dem, som udnytter det svage køn endnu en gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...