Hop til indhold
LilleSkutt

Maggie May - Seduction Girls?

Recommended Posts

Jeg besøgte hende på hendes 1. vagt, hun var sød og imødekommende, men ikke særlig udfarende, det kan jo have ændret sig med tiden. Hun har en ret stor flot rund numse, som ikke helt kommer frem på billederne. Den jomfru stramme mis er lidt en overdrivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ærgeligt og ganske foruroligende (!), at Maggie aldrig er på vagtplanen hos Seductiongirls.

Har ringet og skrevet,men Maggie har nok travlt med så meget andet..

Helt nye billeder (september 2019), så lidt ubegribeligt at det ikke er nu at hun har vagter..? Et ordsprog lyder nogenlunde sådan: "Man skal smede mens jernet er varmt"

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/maggie/

Hvad kan vi gøre for at hun kommer på vagtplanen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille c skrev, den 24.4.2019 at 23:42:

Jeg besøgte hende på hendes 1. vagt, hun var sød og imødekommende, men ikke særlig udfarende, det kan jo have ændret sig med tiden. Hun har en ret stor flot rund numse, som ikke helt kommer frem på billederne. Den jomfru stramme mis er lidt en overdrivelse.

Dejligt.

Det går nok hvis hun ikke er helt "jomfrustram", da jeg har en lille pik.

Syntes hun har pæne bryster på billederne og lidt svært at finde piger (efter ikonet Livlige Laura er stoppet) med et ungpigelook/krop. Det håber jeg lidt på Maggie har?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...