Hop til indhold

Maggie May - Seduction Girls?

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende på hendes 1. vagt, hun var sød og imødekommende, men ikke særlig udfarende, det kan jo have ændret sig med tiden. Hun har en ret stor flot rund numse, som ikke helt kommer frem på billederne. Den jomfru stramme mis er lidt en overdrivelse.

• 4 months later...
Skrevet

Lidt ærgeligt og ganske foruroligende (!), at Maggie aldrig er på vagtplanen hos Seductiongirls.

Har ringet og skrevet,men Maggie har nok travlt med så meget andet..

Helt nye billeder (september 2019), så lidt ubegribeligt at det ikke er nu at hun har vagter..? Et ordsprog lyder nogenlunde sådan: "Man skal smede mens jernet er varmt"

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/maggie/

Hvad kan vi gøre for at hun kommer på vagtplanen?

Skrevet
Lille c skrev, den 24.4.2019 at 23:42:

Jeg besøgte hende på hendes 1. vagt, hun var sød og imødekommende, men ikke særlig udfarende, det kan jo have ændret sig med tiden. Hun har en ret stor flot rund numse, som ikke helt kommer frem på billederne. Den jomfru stramme mis er lidt en overdrivelse.

Dejligt.

Det går nok hvis hun ikke er helt "jomfrustram", da jeg har en lille pik.

Syntes hun har pæne bryster på billederne og lidt svært at finde piger (efter ikonet Livlige Laura er stoppet) med et ungpigelook/krop. Det håber jeg lidt på Maggie har?

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.