Hop til indhold

Recommended Posts

Kender du det? At føle man er født for sent?

Beatles var opløst, Hendrix var død, og selv The Eagles toppede, før jeg var gammel nok til at sætte pris på dem.

Jeg ville sindssygt gerne have oplevet Paris efter krigen. Forarmet og fornedret, men samtidig uendeligt rig på rastløs energi og rå ungdommelig vilje til at skabe nyt. 

Eller Berlin i tyverne før forbryderiske fanatikere fra begge fløje fik has på denne prægtige by.

Tyvernes Berlin med knejper, homoknald og dekadente revyer i megalomane spejlsale såvel som i tarvelige sidegader.

Revyer hvor den øje- og på alle andre måder flirtende værtinde altid hed Lulu.

Lulu fra tyvernes Berlin havde sul på sidebenene og kunne så i øvrigt efter omstændighederne være både (til) det ene og det andet, hvis du forstår.

Alt dette sagt som undskyldning for, at jeg så længe har misset vore tiders Lulu.

Hun præsenterer således sig selv som Lulu, model body.

Model body? Intet kunne være fjernere fra de billeder, der danner sig på min nethinde ved navnet Lulu. Billeder der som sagt stammer fra tyvernes Berlin.

Jeg har formentlig alene på grund af navnet sprunget hende over mange gange. Hun bedyrer i alle tilfælde, at hun har været fast gæst i Danmark i et stykke tid.

Når det overhovedet blev til noget med hende, skyldtes det @Doingbusiness.

For sådan gik det til:

Påskeugen stod for døren og alle de store navne forlod os så alt for hastigt.

”Last days…” stod der på alle annoncerne på EG.

Det lød som rene dommedagsbasuner, mens englene en efter en fløj fra staden.  

Som så mange gange før tyede jeg derfor til DB’s altid generøst opsamlende metatråde for hjælp og inspiration.

Og her var Lulu stort set den eneste, der var tilbage.

Så det blev Lulu.

Og tak du milde skaber for det.

For hvor verdens visdom og universets vidundere dog så langt overgår vores tåbelige fordomme og mangel på fantasi.

Nutidens Lulu er således en virkeligt dejlig pige - så langt fra den lumre, småkvabsede, men dekadent dragende cabaret-værtinde i tyvernes Berlin, man vel kan komme.

Hos vores Lulu står der pertentligt plejede hvide løbesko i entreen, værelset er lyst og alt ved hende er i øvrigt indbydende, trimmet og uimodståeligt lækkert.

Lokationsmæssigt skal man dog indstille sig på, at man skal ud på prærien.

Prærien starter for en stenbros-dreng som Cobham ved ring 2. Og med Lulu er vi faktisk uden for ring 3.

Så sæt lige lidt ekstra tid af til at finde parkering og orientere dig i det lokale bygge-klondyke, hvis du ikke har været der før.

Men som sagt: Alle anstrengelser belønnes så rigeligt, når du er indenfor hos Lulu.

DoingBusiness skriver, at Lulu måske har den bedste krop blandt alle GP’ere. Det kan altid diskuteres, men hun er i alle tilfælde gennemført appetitlig og lækker.

DB’s aversion mod silicone-bryster er velkendt. Jeg deler den sådan principielt, som hovedregel og i al bred almindelighed.

Jeg ville dog nødigt undvære fx Naia, Naomi (og her har du også været, din gavtyv, jeg så det godt:) og Kristyn.

I alle tilfælde de to førstnævnte har en figur inkl. yderst (kunstigt) velskabte bryster, som efter min opfattelse er på højde med Lulus.

Sidstnævnte Kristyns brystparti er også særdeles velskabt (formentlig samme heldige ungarske plastikkirurg i alle tre tilfælde), men figuren i øvrigt er lidt mere almindelig. Kristyn har dog samtidig et forrygende blow og en Lana Del Ray-overlæbe, som kan få mig til at glemme tid og sted.

Lulus bryster derimod er helt naturel, og jeg er 100% enig i, at ethvert kirurgisk indgreb her ville ødelægge et lille mesterværk fra naturens hånd. De er yppigt ungpigeagtige.   

Resten af figuren. inkl. en noget nær perfekt formet bagdel, sidder også lige i skabet.

Og alting flyder så i øvrigt så perlende let og ubesværet med Lulu som det klareste vand i de jyske åer, jeg voksede op ved.

Supersød og nem at snakke med, dejlig sex – som den veltrænede og -plejede kvinde, hun er, er hun meget smidig.   

Og et godt blow med masser af frækt-flirtende øjenkontakt. Og Lulu har meget smukke øjne,

Men se: netop her sluttes ringen så måske alligevel til revy-værtinden Lulu i tyvernes Berlin. For det var det, hun kunne frem for nogen: Den dragende flirt med øjnene.

Så på sæt og vis hedder vores Lulu alligevel Lulu med nogen berettigelse. Hos hende er det dog ikke blot øjenflirten, der drager.

Vores Lulu har meget mere lækkert at byde på.

Så tak @Doingbusiness (også og blandt rigtig meget andet) for anbefalingen af Lulu.

I skrivende stund er Lulu endeligt taget på påskeferie, men kommer igen allerede sidst i denne uge.

Det gør jeg også.

 

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cobham - Nu har jeg læst, nydt og følt mig underholdt 13 gange af din anmeldelse af Lulu. Vil takke dig for dine skønne anmeldelse, inden jeg for 14. gang læser den igen. Hende Lulu må vist snart se at komme hjem fra påskeferie ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@cobham fra dine beskrivelser lyder til at vi er fra nogenlunde samme tidsalder - og det fantastiske med Lulu og en håndfuld andre GP’ere, er jo at de lader til at nyde selskabet og om ikke andet til perfektion skabe illusionen fra deres side om man er en FILF.

Udover hendes krop er der su også noget udefinerbart frækt over hendes ansigt/næse ;-) 

Glæder mig også til at besøge hende igen.

/db

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Lulu er super hot, super smuk, super dejlig. Tak Cobham for at sætte ord på vidunderet. Wow en hottie med andre ord :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dovenskaben har endelig ramt mig med dårlig karma. For jeg kørte rundt som en anden idiot for at finde både adressen og derefter et sted at parkere, da jeg tidligere på året havde fået en aftale i stand med pigebarnet. Det virkede totalt håbløst og endte med at jeg måtte ringe til hende og aflyse. Det skulle jeg vidst aldrig ha´ gjort, kan jeg godt læse :(. Denne misere var første gang hun besøgte landet (tror jeg). 

Når det så er sagt, og skuffelsen over mig selv og min magelighed har lagt sig, må man nok en gang rose @cobham for hans evner med gåsefjeren. Hvis du en dag beslutter dig for at skrive en bog, køber jeg den i alle versioner. Lydbog, paperback, You name it. Jeg er egentlig fløjtende ligeglad med hvad den handler om. Om det så er en familiesaga i 3 bind om støv, så er jeg på. Stiller mig forresten gerne op i en lang kø hos Arnold Busck, for at få den signeret.  

"Kender du det? At føle man er født for sent?" Ja! Men også for tidligt! Hvor er Doc Brown, når man har brug for ham :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Jeps....Hun fortalte mig at hendes ansigt er sløret/klippet ud fordi hun var rendt ind i problemer derhjemme med de originale billeder - forståeligt hun værner om sit privatliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik også besøgt Lulu i dag, super sprød krop, dejlig stille og rolig personlighed, og hendes blowjob er 10/10 i min bog, gav 1400 for en time og det fortryder jeg ikke. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest morsefanden

Vanvittig røv hun har. :smile:

Jeg var forbi hende et par uger siden.

Kemien var der dog ikke helt for hende og jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt alligevel sådan en popularitet en gp kan opnå efter at have modtaget blandede anemeldelser det første års tid hvor hun var i Kastrup. Jeg forsøgte men der er sgu for langt derud, så det var først da hun kom til Søborg at jeg fik prøvet hende af. Og med de anmeldelser hun havde, følte jeg egentlig lidt at jeg tog en chance. Deraf også min store begejstring da hun på alle måder er en dejlig pige. Kombinationen af en meget dejlig krop, at hun virker ægte liderlig og at hun er så imødekommende og sød. Godt at se at det bliver belønnet :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...