Hop til indhold
Denmand

Advarsel: Fake Ketrin

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat
Denmand skrev, for 2 timer siden:

Kunne man ha’ sagt sig selv. Gik igen.

 

Ketrin

Fed anmeldelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 13 minutter siden:

Fed anmeldelse...

kære @WhoKnowsWhat i en del gange, hvor du har kommenteret negativt på anmeldelser, har jeg høfligt spurgt dig, om du ikke kan linke til en af dine anmeldelser,så vi andre kan få lidt gode ideer til en god anmeldelse. håber på link denne gang.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
sweetstone skrev, for 15 minutter siden:

kære @WhoKnowsWhat i en del gange, hvor du har kommenteret negativt på anmeldelser, har jeg høfligt spurgt dig, om du ikke kan linke til en af dine anmeldelser,så vi andre kan få lidt gode ideer til en god anmeldelse. håber på link denne gang.:)

Desværre, det tror jeg du skal vente længe på, synes ikke jeg kan se han har anmeldt nogen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Hvorfor skal jeg bevise, at jeg har skrevet én anmeldelse - fordi jeg påpeger, at ét indlæg måske ikke hører til inde under, anmeldelser.

Det hører til inde under, Falsk markedsføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 3 minutter siden:

 

Det hører til inde under, Falsk markedsføring.

Det er dit private rationale. Traditionen er faktisk, at når man har mødt op og ved selvsyn konstateret snyd, så kan man skrive om det her. Det kunne dog måske være ønskeligt om @Denmand også skrev et par ord om hende, han faktisk mødte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det er dit private rationale. Traditionen er faktisk, at når man har mødt op og ved selvsyn konstateret snyd, så kan man skrive om det her. Det kunne dog måske være ønskeligt om @Denmand også skrev et par ord om hende, han faktisk mødte.

Hvis man er mødt op, er det en anmeldelse i mine øjne, selv om man er gået igen. Annoncen er iøvrigt lukket ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...