Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Guds gave til kvinden

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Jeg kan ofte ikke lade være med at sidde med et lille smil når jeg læser anmeldelser her på EG. Det er slående hvor mange mænd herinde, der - efter eget udsagn - er udrustet som en hingst, og som kan få deres glædespige til at skælve af orgasmer fra start til slut. Med andre ord, er de Guds gave til kvinden.

Og det får mig til at tænke; hvad er egentlig baggrunden for at besøge en GP. Dels burde det vel ikke være nødvendigt at betale for en gang erotik, når udstyret er på plads og teknikken uovertruffen. Men når man nu har taget valget og lagt pengene - hvorfor så gå op i om kvinden giver ægte dybe kærestekys og om man kan få hende til at komme. Er det fordi vi som mænd i et kort øjeblik rent faktisk lever i illusionen om være den perfekte elsker, blot for at få pudset vores egen selvtillid af? Ellers kunne vi jo lige så godt læne os tilbage og lade GP’eren gør arbejdet, og være aldeles ligeglad med hendes nydelse. Går vi til akupunktur eller hos en kiropraktor, tænker jeg at heller ikke at vi vil gå synderligt meget op i om “det var godt for hende”... 

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du spørger om forskellen på massage og sex.

Om kvinden også nyder samværet er jo en del af den samlede oplevelse. Selv bliver jeg glad, når jeg kan mærke, at min sugarbabe får orgasme, når jeg slikker hende - og jeg (tror at jeg) kan mærke, at det ikke er fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Købesex er en illusion, det er ikke og bliver aldrig den ægte vare, og jo flere gange kan det købte forhold være supergodt, ligesom når man støver en skøn kvinde op i byen, det er heller ikke kærlighed, og ja gu er vi mænd der er brugere af guiden, da de rene adoniser med marmorkroppe, smukt udseende, og store langtidsholdbare monster udholdende pikke, bare spørg pigerne herinde..

Selv har jeg fin kemi med flere herinde..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er vi jo:D

Samtidig så er det også en sikkerhed for at kunne slippe afsted igen, efter at have tilfredsstillet GP kvinden, når det er GP 1 time og friheden er intakt;) vi kan gå med god følelse da GP har været orienteret om, at måtte nøjes med vores fortræffelige selskab i 1 time :lol:, jeg er med på at GP snyder os en gang imellem og tager 15 eller enda 30 minutter ekstra tid, men det er til at se igennem fingre med og så kan man jo overveje om hun skal have fornøjelsen af vores selskab igen.

God og vidunderlig dag til ALLE GP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super skriv @KnudSan,,,, du har en ret fed og lun humor, tak for denne

Til TS,, tror at os herinde er som folk i DK 's befolkning er flest, 

Vi kan vel ikke allesammen kun  være nørder, eller cassanovaer. 

Jeg har fx. Ikke pralet med et stort værktøj, det er vel i bund og grund ikke det som det handler om, mere at man forstår at forføre og få en dejlig stund, og den gensidige tillid, diskretion og respekt begge veje opbygges sådan så det blir en win win. Blir den det, så kommer man jo nok igen på et andet tidspunkt som en anden herre så fint beskriver,,, 

Selv bruger jeg købesex til at udleve en fræk fantasi og få et kick ud af dette. 

UDEN at lyde selvfed på nogen måde, så har jeg faktisk ikke de store problemer med "at score", IRL men jeg har i perioder slet ikke tid til at ha en fast kæreste og ønsker det heller ikke, det blir tit for besværligt med dine mine og vores børn o.m.a.,,

Sådan er der jo helt sikkert flere som har det, man behøver jo ikke kun at være grim, dum og en særling fordi man køber sig til sex, selvom dette jo i 2019 stadigvæk godt kan være noget tabu belagt,,, desværre 

Jeg kan godt li at der ikke nødvendigvis er noget regnskab som skal gøres op bagefter, og man ikke føler sig forpligtet, det er bare og betale det det koster, smile og være glad og taknemmelig for div. GP 'ere som står parate til at hjælpe en stakkel i nød,, 

Når dette er sagt så er jeg lidt af en pleaser og nyder da i den grad også at kvinden er i  centrum og får noget ud af dette, dog langt fra altid hun kommer i en orgasme, så jeg er vel slet og ret IKKE guds gave til kvinder;)

Ligenu fx har jeg huset fyldt op af teenagere og så må jeg jo trække mig lidt i baggrunden, og nyde min lille hobby at læse alle jeres sjove og fede input 

Fortsat god sidste "fridag",, også til de blå herinde,,, 

Venligst Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan ofte ikke lade være med at sidde med et lille smil når jeg læser anmeldelser her på EG. Det er slående hvor mange mænd herinde, der - efter eget udsagn - er udrustet som en hingst, og som kan få deres glædespige til at skælve af orgasmer fra start til slut. Med andre ord, er de Guds gave til kvinden.

Og det får mig til at tænke; hvad er egentlig baggrunden for at besøge en GP. Dels burde det vel ikke være nødvendigt at betale for en gang erotik, når udstyret er på plads og teknikken uovertruffen. Men når man nu har taget valget og lagt pengene - hvorfor så gå op i om kvinden giver ægte dybe kærestekys og om man kan få hende til at komme. Er det fordi vi som mænd i et kort øjeblik rent faktisk lever i illusionen om være den perfekte elsker, blot for at få pudset vores egen selvtillid af? Ellers kunne vi jo lige så godt læne os tilbage og lade GP’eren gør arbejdet, og være aldeles ligeglad med hendes nydelse. Går vi til akupunktur eller hos en kiropraktor, tænker jeg at heller ikke at vi vil gå synderligt meget op i om “det var godt for hende”... 

nu skal man jo ikke tro, på alt man hører/læser :) anmelderne der skriver her og " pynter " lidt på det med ( mega pikke )

( 3-4 orgasmer til pigen på 30 min )    de ved jo de kan gøre det omkostningsfrit , pigerne de har besøgt der evt læser anmeldelsen, vil jo aldrig komme med deres version af forløbet. de har jo deres " forretning " at passe.  men mon ikke de smiler og griner lidt:D

ærligt en af grundene jeg besøger gp er, den befrielse det er ikke skal yde/præstere noget hvis jeg ikke har lyst, men bare læne mig tilbage og nyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 19 minutter siden:

efter eget udsagn - er udrustet som en hingst, og som kan få deres glædespige til at skælve af orgasmer fra start til slut. 

Rust in Peace skrev, for 8 timer siden:

der - efter eget udsagn - er udrustet som en hingst, og som kan få deres glædespige til at skælve af orgasmer fra start til slut. 

Tror nu mest på, at GP skælver af angst når hun ser udstyret som en hingst.

Lidt seriøst så er vi jo forskellige, både med størrelse og gørelse.

Forskelligt hvad vi godt kan lide og nogle af os nyder bare gensidigt tilfredsstillelse om GP kommer eller ej, så tror jeg på, at hun nyder at være sammen med en gæst der er respektfuld og derigennem god kemi.

Og at der tilkendegives hvad vi ønsker om det er tilbagelænet, et godt blow eller GFE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

nu skal man jo ikke tro, på alt man hører/læser :) anmelderne der skriver her og " pynter " lidt på det med ( mega pikke )

( 3-4 orgasmer til pigen på 30 min )    de ved jo de kan gøre det omkostningsfrit , pigerne de har besøgt der evt læser anmeldelsen, vil jo aldrig komme med deres version af forløbet. de har jo deres " forretning " at passe.  men mon ikke de smiler og griner lidt:D

ærligt en af grundene jeg besøger gp er, den befrielse det er ikke skal yde/præstere noget hvis jeg ikke har lyst, men bare læne mig tilbage og nyde.

Jeg kan sagtens se din pointe , gad sgu godt at læse en tilfældig GP` dagbog fra et møde med en kunde hvor hun læser om det bagefter herinde ,,

Det kunne fx være følgende :    

Kunde skriver :    jeg gav hende 5 orgasmer på 30 min, og hun bønfaldt mig om at komme igen allerede imorgen ,,,

Kvindens POV :   tænkende højt..nej det er sgu IKKE rigtigt jeg fik altså kun 4 orgasmer, den 5. fakede jeg da jeg blev rigtig øm dernede :),, vælger at lade min dejlige betalende kunde leve i fred med denne uvished, det er jo ikke fremmende for min forretning,,men ellers ja til resten af hans skriv, vælger IKKE at kommentere dette offentligt da folk så måske tror at han overdriver. Han er mere end velkommen til et revisit, og for min skyld godt allerede i aften,,

Bare et tænkt eksempel, men der er sikkert rigtig meget som ikke ser dagens lys,det behøver jo IKKE kun være overdrivelse, kan jo sagtens også være det modsatte  og respekt for dette. Der er flere GP`ere som IKKE vil ha en anm. ud offentligt, bla. fordi hvis det fx er alt for posetivt så kan det desværre godt nogle gange ende op i hat og briller,,,;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hunting for beaver du kan da også være med :lol:

Tror den tilfældige GPs dagbog er lige efter mit besøg, jeg var ikke klar over hun ønske min krop igen samme aften, men nu kan jeg forstå GPs totale overfald af mig dagen efter, jeg er glad for at jeg præsenterede mig som Hingsten Von Beaver.

Det er vist ved at være sent kan jeg se på mit skriv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Nogle gange kunne det da være skønt, hvis man helt omkostningsfrit kunne gengive en besøg herinde.

De forløber jo SÅ forskelligt SF 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 9 minutter siden:

Nogle gange kunne det da være skønt, hvis man helt omkostningsfrit kunne gengive en besøg herinde.

De forløber jo SÅ forskelligt SF 

det kunne være spændende :wub:

anmeldelserne ville nok ændre karakter, hvis gp havde den mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@Milf GFE - måske det kunne give nye forretninger med en vagt, hvor man kunne blive bedømt og anmeldt. Tror der er en del, der ville tage udfordringen op.

Redigeret af Rust in Peace
@

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeg er så heldig at jeg er gammel og grim, har en lille pik og er elendig til sex.

Så jeg har en rigtig god grund til at betale for sex og pigerne har en virkelig god grund til at tage i mod penge for sex med mig.

Faktisk er jeg Guds gave, da alle dem jeg skuffer seksuelt tjener penge på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Rust in Peace skrev, for 59 minutter siden:

@Milf GFE - måske det kunne give nye forretninger med en vagt, hvor man kunne blive bedømt og anmeldt. Tror der er en del, der ville tage udfordringen op.

Smiler. Du mener, at man meldte helt åbent ud, at på det og det tidspunkt ville de gæster, man havde blive anmeldt efterfølgende - med deres samtykke up front??

Og du tænker, at så ville de herrer "oppe sig gevaldigt" ?? griner.

Og så kunne man efterfølgende lave en ny tråd, hvor man beskrev "oplevelsen" fra hhv. gæst og GP's side??

Interessant vinkel. Gad vide om nogen vil synes, at det kunne være en option.

Meld venligst ind, de herrer, som læser dette. Ville I synes, at det var en god eller mega dårlig ide?

kram

Mila

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 14 minutter siden:

Smiler. Du mener, at man meldte helt åbent ud, at på det og det tidspunkt ville de gæster, man havde blive anmeldt efterfølgende - med deres samtykke up front??

Og du tænker, at så ville de herrer "oppe sig gevaldigt" ?? griner.

Og så kunne man efterfølgende lave en ny tråd, hvor man beskrev "oplevelsen" fra hhv. gæst og GP's side??

Interessant vinkel. Gad vide om nogen vil synes, at det kunne være en option.

Meld venligst ind, de herrer, som læser dette. Ville I synes, at det var en god eller mega dårlig ide?

kram

Mila

Kunne  være  interessant  at  vi  gp'er  bedømmer  vores  gæster på  få  enkelte spørgsmål som  kan  besvares  med  ja/nej. Det  kunne  være  disse  elementer:

Overholder  aftale:

Kemi:

Opmærksom på  kvindens lyster/tilfredsstillelse:

Er  manden  som  han  har  beskrevet:

Lyst til  gentagelse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Kunne  være  interessant  at  vi  gp'er  bedømmer  vores  gæster på  få  enkelte spørgsmål som  kan  besvares  med  ja/nej. Det  kunne  være  disse  elementer:

Overholder  aftale:

Kemi:

Opmærksom på  kvindens lyster/tilfredsstillelse:

Er  manden  som  han  har  beskrevet:

Lyst til  gentagelse:

Dejligt med input. Og det er da klart en mulighed. Som sikkert bil virke fint. Må dog indrømme, at jeg mere er til en prosa version, men sådan er vi jo så forskellige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 36 minutter siden:

Dejligt med input. Og det er da klart en mulighed. Som sikkert bil virke fint. Må dog indrømme, at jeg mere er til en prosa version, men sådan er vi jo så forskellige. 

En  kort  tekst,  kunne  være  meget  relevant  men  alt  efter  hvad  vi  forskellige  gper  lægger  vægt  på  kan  det  blive  umuligt  at  sammenligne  vores  bedømmelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

En  kort  tekst,  kunne  være  meget  relevant  men  alt  efter  hvad  vi  forskellige  gper  lægger  vægt  på  kan  det  blive  umuligt  at  sammenligne  vores  bedømmelser. 

- det hele kommer vel an på formålet. Om det er til internt brug mellem GP’ere eller om det er en sjov lille leg, hvor manden kan se om han rent faktisk er den tyr, som han selv går og tror - pakket ind i en god gang prosa. Præcis som når den sker den anden vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rust in Peace skrev, for 3 minutter siden:

- det hele kommer vel an på formålet. Om det er til internt brug mellem GP’ere eller om det er en sjov lille leg, hvor manden kan se om han rent faktisk er den tyr, som han selv går og tror - pakket ind i en god gang prosa. Præcis som når den sker den anden vej.

En  tyr  der  pruster  efter  2 min. langsom  trav 

Tyren  er  fuldvoksen  og  kan  lide  et  fast  greb  om  hornene. 

Tyren  reagerede  voldsomt på  mit  røde  lingeri. 

Tyren  burde  transporteres til  Daka asap. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At være sød og hensynsfuld og fuld af respekt overfor det menneske, som tilbyder en sin service, er naturligvis kun godt.

Men når det er sagt, er jeg temmelig overbevist om, at de kunder, som forveksler sexkøbet med en ægte kærlighedssituation (eller bare ægte sex for den sags skyld)) og insisterer på at give GP'en fuld seksuel tilfredsstillelse (og helst også lidt til), hver gang (!), i virkeligheden er nogle af de allermest anstrengende.  

Guds gave til GP'en er kunden, der har forstået, hvad det handler om, og betaler godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den ‎21‎-‎04‎-‎2019 at 23:01:

hvorfor så gå op i om kvinden giver ægte dybe kærestekys og om man kan få hende til at komme. Er det fordi vi som mænd i et kort øjeblik rent faktisk lever i illusionen om være den perfekte elsker, blot for at få pudset vores egen selvtillid af? Ellers kunne vi jo lige så godt læne os tilbage og lade GP’eren gør arbejdet, og være aldeles ligeglad med hendes nydelse. Går vi til akupunktur eller hos en kiropraktor, tænker jeg at heller ikke at vi vil gå synderligt meget op i om “det var godt for hende”... 

Jeg tror såmænd blot at flertallet ønsker at besøget skal være til gensidig glæde.  God sex er jo typisk betinget af, at begge deltager aktivt, det kan man jo ikke ligefrem sige om det at gå til frisøren, til akupunktur m.v. 

Bortset fra det, er der vil også gæster, der bare smider sig på ryggen og siger "Så kan du godt komme i gang med at tilfredsstille mig".  Men ja, jeg smiler også når jeg læser, at man lige får indflettet at man har et stor pik, eller at hun kom i kaskader af orgasmer, og det hele skete på 20 min, hvorefter man havde nogle gode samtaler. 

Men skal jeg være ærlig vil jeg faktisk hellere læse anmeldelser hvor gæsten beskriver agten, og måske lige fylder lidt ekstra på, end dem hvor man nøjedes med at skrive, at man fik aftalen i hus via sms, at der er fine parkeringsmuligheder, det ligger diskret, Gp´en er her til den 29, hendes veninde er for øvrigt også sød.   Når man så har skrevet denne lange anmeldelse, skal der jo lige afsluttes med "pas godt på hende, for hun er rigtig sød"   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah. Jeg har en pik der er en lille smule under landsgennemsnittet, og jeg har nogle gange svært ved at holde rejsning (formodentligt pga lidt nervøsitet, eller fordi den får klaustrofobi inde i gummiet), så det bliver sku lidt svært for mig at lyve helt gennemført omkring størrelse og gørelse ;) sæt nu man blærede sig, og GP lige skriver en mere virkelighedstro kommentar til overdrivelsen. :D

Men jeg er nu god med tungen, har jeg fået at vide, så min selvtillid falder ikke hvis det nedre udstyr fejler. Det skal jo ikke komme pigen til last... Hvad var det nu emnet var.. Nårh jo. At det var mig der er guds gave, og ikke jer andre! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
oprørt skrev, for 22 timer siden:

Tjah. Jeg har en pik der er en lille smule under landsgennemsnittet, og jeg har nogle gange svært ved at holde rejsning (formodentligt pga lidt nervøsitet, eller fordi den får klaustrofobi inde i gummiet), så det bliver sku lidt svært for mig at lyve helt gennemført omkring størrelse og gørelse ;) sæt nu man blærede sig, og GP lige skriver en mere virkelighedstro kommentar til overdrivelsen. :D

Men jeg er nu god med tungen, har jeg fået at vide, så min selvtillid falder ikke hvis det nedre udstyr fejler. Det skal jo ikke komme pigen til last... Hvad var det nu emnet var.. Nårh jo. At det var mig der er guds gave, og ikke jer andre! ;)

Jeg har oplevet præcist det samme - det med at det er svært at holde rejsningen når jeg besøger en pige ... 
Og det undrer mig , fordi det går rimelig godt 'hjemme' i mit eget selskab ... ;) 
Men det er jo nok noget aldersrelateret ... 

Jeg véd ikke helt hvor stort et problem det ér - for pigen eller for mig - men det ærgrer mig da lidt ...
Især når jeg besøger en rigtig sød pige, som her for et par uger siden ... 
Det er lidt som om jeg er så optaget af andre ting, når pigen er særlig dejlig .. så mekanikken går lidt i bakgear ... 

Om jeg er 'god med tungen' véd jeg ikke - det må andre vurdere, men jeg er vil med at være 'udøvende' i dén disciplin, og et par af de piger jeg har besøgt er jeg ret sikker på, nød det ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...