Hop til indhold
Hunting for beaver

FKK Mainhatten del 2

Recommended Posts

 

Mainhatten del 2

,,,efter mit super dejlige møde med Anya, og et bad er jeg ret tørstig og søger mod baren.
Jeg bliver nærmest overfaldet af lækre damer som vil i kontakt i mig, godt nok er jeg jo en flot fyr :D ,meeeen der må jo også være grænser for at folk ligefrem står i kø for at forføre mig.( ironi kan forekomme,,,)
Jeg bliver simpelthen nød til at afvise den ene pige efter den anden ,der kommer også flere piger hen som par og vil ha mig med på rum og lover guld og grønne skove med lesbisk show o.m.a.,,
Giv mig lige en pause.
Men hold da kæft nogle flotte frække smukke kvinder, de er der i alle størrelser, dog mest små petite med slanke kroppe, vildt dejligt at de er helt nøgne. Der er rigtig mange piger alle steder, i barområdet , i sofaerne ja lidt over det hele.
Det begynder så småt at blive lidt pinligt at afvise den ene efter den anden, dog tager langt de fleste det som sjov og driller mig og siger at de godt ved at jeg ikke kan præstere ligenu, de må åbenbart ha fulgt lidt med i hvem som går på rum mv. , der er specielt en pige som virker anderledes end de andre piger.
Hun sidder for sig selv på kanten af en sofa, og observerer alt lidt på afstand, hun lader mig helt være dog hilser vi lige kort på hinanden, hun gir mig som den eneste et kindkys, og smiler sødt til mig. Det er mig som går forbi hende, stopper op og hilser pænt på hende. Hun præsenterer sig som Kelly.
Jeg vælger at forlade baren og går tilbage til buffet da jeg har lyst til lidt frugt og måske lidt dessert, men også lidt fred og ro, skal lige genfinde min energi igen, og føler at mit blodsukker er lavt.
Tilbage i restauranten er der ingen af de andre 3 musketerer, gud vide hvad de lige render og laver ligenu, der er dog lidt andre mennesker i lokalet nu.
Jeg snakker lidt med en gæst af asiatisk udseende. Det er hans 3 dag her i træk og han er ellevild med klubben og pigerne, han havde allerede været sammen med 6 piger i dag og var godt tilfreds sådan generelt set, dog beklagede sig over kun at være kommet en gang den stakkel, han sagde noget med at det ikke var pigernes skyld men at han havde glemt nogle piller til dilleren så han mistede sin rejsning, efter kort tid han spurgte mig til råds , men jeg kunne jo desværre ikke hjælpe staklen da jeg ikke havde prøvet præstations-fremmende piller før, han mente de der små blå fætre, ;),,Ja bevares det er vel heller ikke et must at komme HVERGANG man er på rum , omvendt det jo er dejligt nok. Han var sgu ret sjov at snakke med.

Efter lidt dessert med frugt, og lidt lun humor så er det vel tid til at besigtige noget mere af klubben og dens seværdigheder.
Jeg har rigtig meget lyst til at lære kelly bedre at kende så går målrettet mod hende. Desværre til min store overraskelse er hun væk, forsvundet ,long gone. Nu begynder jeg at "lede" efter hende men klubben er alligevel ret stor og der er flere ikke udforsket hjørner, lokaler og rum.
Synes at være godt rundt i alle kroge, men må opgive mit forehavende.
Nåhh skidt med det der er jo så mange andre søde tøser.
Jeg går forbi baren og sætter mig lige ned i en tilfældig sofa, vælger at tage en lidt tilbagetrukket da jeg jo af natur er ret genert,,,,,
Efter længere tid kommer der en sød pige hen til mig og præsenterer sig som Erika. Vi taler om alt muligt, hun er skide sød og utrolig nem at tale med, dog mest overfladiske ting, og det er også helt fint at holde lidt distance. Vi bliver enige om at gå til et lidt mere privat sted. Vi går sammen på et rum på 1. sal.

Pige 2 :
Navn :     Erika
Land  :     Moldavien 
Alder :     23 år.  

Jeg siger til Erika at jeg ikke har ret mange penge tilbage jeg havde kun medbragt 300 euros og havde nu kun 50. Hun siger at vi sagtens kan få en god sjov tur på rummet for de penge, men at jeg kun kan forvente "suck and fuck" i max 30 min.
Jeg tænker at det jo egentlig var min oprindelige plan at være sammen med flere piger i kortere tid og til mindre øv`ros.
Det kunne jo sagtens blive lidt af en fiasko, men fokuserer nu på at få det bedste ud af den købte tid nu.
Erika er utrolig sød og charmerende, med de sødeste smile huller når hun smiler som hun gør stort set hele tiden nu. Hun har flere tatoos og flere med mindre tekst på , jeg opgiver at tyde dem da det simpelthen er skrevet for småt til mig.
Vi starter ud med blide kys, ligger os ned på sengen og nusser videre.
Der er fin stor indlevelse fra Erikas side og efter en kortere suttetur har vi sex i forskellige stillinger , især er hun ret vild når hun ridder mig. Hun er frækt intimbarberet virkelig frækt håndarbejde, en mindre trekant som er veltrimmet, hun har store ydre skamlæber som stritter godt ud til siderne.
Det er både ret flot og mega frækt.
Jeg har dog lidt svært ved at holde fokus og kan ikke komme i kondomet.
Erika hjælper mig færdigt med en rolig håndtrold som intensiveres til sidst og jeg kommer fint ud over min mave. Hun aftørrer mig med noget køkkenrulle, og tager dernæst et par vådservietter og tørrer både mig og sine hænder ret grundigt bagefter.
Denne seance tager måske 25 min. vi går tilbage til skabene og jeg betaler pigen.

Bonus info : Erika har de fineste små a skåls bryster , jeg "glemmer " helt at slikke hende , får dog kysset lidt på hendes bryster.

Konklusion :   Erika er en rigtig dejlig pige som yder helt fin service dog slet ikke i nærheden af true GFE, dog et stort plus at hun kysser meget og dybt. 
Helt fint lige at afprøve forskellen imellem fx 30 min. og så min. 1 time. 

Jægeren er nu glad og tilfreds, og har opbrugt min kvote for iaften,,,i hvert fald efter planen.;)B)

Forsættes,,,,,,

Mvh.  Hunter


 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...