sauer 25 Skrevet 21. April, 2019 Hej Er der nogen som har besøgt pigen her, hun skulle være i Lemvig https://annoncelight.dk/showad/227265 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 26. April, 2021 Hejsa fik du kontakt til hende ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 25 Skrevet 26. April, 2021 Nej det gjorde jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 9. Juni, 2021 Davs nogen der har været hos hende ?? Hun ser kanon sød ud .;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 113 Skrevet 16. Juni, 2021 Jeg besøgte hende ofte da hun før Corona befandt sig i Hammerum, og jeg er aldrig gået skuffet derfra. Hun var altid glad og snaksagelig, og hendes massage var ganske udemærket, og hvad bagefter angik har jeg slet ingen klager. Hun er dog ikke så meget aktiv længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 12. November, 2021 Hej nogen er har fanget hende ,eller skal man bare være heldig. Har hørt hun kun gi'r massage og body too body og hj ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 1. December, 2021 Hvem kunne ikke nyde en gang massage på sådan en vinterdag.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg