Hop til indhold
Martin4400

Glædespiger der ryger ?

Recommended Posts

Måske er det bare mig som simpelthen bare kigger de forkerte steder men synes stadig at danske glædespiger der ryger er en mangelvare så derfor denne lille efterlysning :)

Hvis nogen af jer herinde har nogle gode bud til ovenstående så smid gerne en PM eller her i tråden :) de herværende glædespiger er naturligvis også meget velkommene til at komme på banen :) 

På forhånd tak og god påske til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 12 minutter siden:

Måske du skulle skrive hvor i landet du søger.  For jeg er sikker på du nok ikke gider tage fra Sjælland til Fyn el.  Jylland for at møde En rygende GP

Efterlyser primært på Sjælland men jeg vil sige at jeg ikke er sart mht afstanden så hvis det er tager jeg også gerne til fyn eller jylland :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin4400 skrev, for 36 minutter siden:

Måske er det bare mig som simpelthen bare kigger de forkerte steder men synes stadig at danske glædespiger der ryger er en mangelvare så derfor denne lille efterlysning :)

Det er både billigere og nemmere selv at købe sine smøger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin4400 skrev, 1 time siden:

Hvis nogen af jer herinde har nogle gode bud til ovenstående så smid gerne en PM eller her i tråden :) de herværende glædespiger er naturligvis også meget velkommene til at komme på banen :) 

På forhånd tak og god påske til alle

Jeg ryger selv. Har du ikke lyst til at dele HVAD det er der tænder dig ved kvinder som ryger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er dette en joke?

Jeg kan ikke komme på noget mere klamt, end rygeånde og nikotinfingre.

Det er totalt turnoff, for mig, ved alle mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fatter ikke en meter. Nu søger man specifikt piger der ryger....

Jeg forbavses....Ligesom man tænker "det fetich var godt nok mystisk", tackler Eroguide.dk lynhurtigt igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg er også helst fri for tobak, men jeg anerkender at nogen ryger og ja kan have en smoking fetich..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er også helst fri for tobak, men jeg anerkender at nogen ryger og ja kan have en smoking fetich..

Man behøver heller ikke have tobaksånde eller nikotinfingre blot fordi man ryger som  @Rotten nævner Lige på det punkt er jeg nemlig ikke enig. Selvom ryger har jeg gæster som slet ikke tror jeg ryger. Men jeg oser heller ikke 40 stk eller 20 for den sags skyld dagligt. Alt med måde. Jeg tager hensyn til mine omgivelser også er tandbørsten tyggegummiet og sæbe opfundet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Mdame om du ryger en eller 40 så “stinker det lig fælt” hvis du ikke som du skriver er grundig med udluftning, vask sæbe tandpasta o.s.v. Ryges der i lokalet er det en god ting at have eddike stående det renser luften fint...og tager lugten, når jeg købte rygerbiler ind i en bytte handel, så “kostede tonakslugt” altid 5.000 kroner på prisen og keg lod bilsen så med fire dybe tallerkener med eddike i i to døgn, herefter almindelig klargøring rengøring og service eftersyn og bilsen kunne sælges som ikke ryger bil...:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hackman skrev, for 9 timer siden:

De fleste ryger vel lidt bagefter, hvis du har gjort det orneligt. its not a joke

Ja, den gamle joke om de to der ligger og smalltalker efter akten, og han spørger hende; "ryger du efter sex?", hvortil hun svarer; " det ved jeg ikke, ...jeg har aldrig set efter! ":lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Ja og endnu en joke, en fyr der var på besøg hos en Gp begyndte at stoppe vat i næsen, da pigen spurgte hvorfor han gjorde der svarede han, jeg hader lugten af brændt gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er eks-ryger, og husker da godt smøgen efter sex. Den var lidt svær at skulle gå af med.

Den ene gang jeg blev hustlet af sigøjnere i det gule hus insisterede de på at ryge i forbindelse med...en aktivitet,  jeg stank af røg bagefter så alt mit tøj måtte vaskes ved 100 grader og brændes bagefter. Ikke fan længere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rotten skrev, for 21 timer siden:

Er dette en joke?

Jeg kan ikke komme på noget mere klamt, end rygeånde og nikotinfingre.

Det er totalt turnoff, for mig, ved alle mennesker.

Jeg  er  ikke  ryger  - det  er heldigvis  de  fleste  rygere  som  er  hensynsfulde  forinden  et  møde.  Men  enig  selvom der  er  tygget  tyggegummi, hænderne  vasket  kan  tøjet og  hår  godt lugte af  røg. 

Men  lad  dem  nu  have  deres  ryge lyster  i fred  og  ro  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...