Martin4400 12 Skrevet 21. April, 2019 Måske er det bare mig som simpelthen bare kigger de forkerte steder men synes stadig at danske glædespiger der ryger er en mangelvare så derfor denne lille efterlysning Hvis nogen af jer herinde har nogle gode bud til ovenstående så smid gerne en PM eller her i tråden de herværende glædespiger er naturligvis også meget velkommene til at komme på banen På forhånd tak og god påske til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 21. April, 2019 A vel vist sige det modsatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 21. April, 2019 Måske du skulle skrive hvor i landet du søger. For jeg er sikker på du nok ikke gider tage fra Sjælland til Fyn el. Jylland for at møde En rygende GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin4400 12 Skrevet 21. April, 2019 Madame Illona skrev, for 12 minutter siden: Måske du skulle skrive hvor i landet du søger. For jeg er sikker på du nok ikke gider tage fra Sjælland til Fyn el. Jylland for at møde En rygende GP Efterlyser primært på Sjælland men jeg vil sige at jeg ikke er sart mht afstanden så hvis det er tager jeg også gerne til fyn eller jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 21. April, 2019 Martin4400 skrev, for 36 minutter siden: Måske er det bare mig som simpelthen bare kigger de forkerte steder men synes stadig at danske glædespiger der ryger er en mangelvare så derfor denne lille efterlysning Det er både billigere og nemmere selv at købe sine smøger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 21. April, 2019 Jeg ryger da. Og jeg kender andre danske piger der også ryger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 21. April, 2019 Martin4400 skrev, 1 time siden: Måske er det bare mig som simpelthen bare kigger de forkerte steder men synes stadig at danske glædespiger der ryger er en mangelvare så derfor denne lille efterlysning Hvis nogen af jer herinde har nogle gode bud til ovenstående så smid gerne en PM eller her i tråden de herværende glædespiger er naturligvis også meget velkommene til at komme på banen På forhånd tak og god påske til alle Jeg ryger selv. Har du ikke lyst til at dele HVAD det er der tænder dig ved kvinder som ryger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 21. April, 2019 TheVoice skrev, for 24 minutter siden: Det er både billigere og nemmere selv at købe sine smøger. Hvad er joken bag din kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin4400 12 Skrevet 21. April, 2019 Madame Illona skrev, for 21 minutter siden: Jeg ryger selv. Har du ikke lyst til at dele HVAD det er der tænder dig ved kvinder som ryger Har sendt dig en PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 21. April, 2019 Rikke petit eventyrpigerne Mener os Monique fra eventyrpigerne Lærke love retortgirls Og jeg selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rotten 61 Skrevet 21. April, 2019 Er dette en joke? Jeg kan ikke komme på noget mere klamt, end rygeånde og nikotinfingre. Det er totalt turnoff, for mig, ved alle mennesker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 21. April, 2019 Jeg fatter ikke en meter. Nu søger man specifikt piger der ryger.... Jeg forbavses....Ligesom man tænker "det fetich var godt nok mystisk", tackler Eroguide.dk lynhurtigt igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 21. April, 2019 underdog40 skrev, for 30 minutter siden: Jeg fatter ikke en meter. Nu søger man specifikt piger der ryger.... Jeg forbavses....Ligesom man tænker "det fetich var godt nok mystisk", tackler Eroguide.dk lynhurtigt igen. Der er en fetich der kaldes smoking søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. April, 2019 Jeg er også helst fri for tobak, men jeg anerkender at nogen ryger og ja kan have en smoking fetich.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 21. April, 2019 Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden: Jeg er også helst fri for tobak, men jeg anerkender at nogen ryger og ja kan have en smoking fetich.. Man behøver heller ikke have tobaksånde eller nikotinfingre blot fordi man ryger som @Rotten nævner Lige på det punkt er jeg nemlig ikke enig. Selvom ryger har jeg gæster som slet ikke tror jeg ryger. Men jeg oser heller ikke 40 stk eller 20 for den sags skyld dagligt. Alt med måde. Jeg tager hensyn til mine omgivelser også er tandbørsten tyggegummiet og sæbe opfundet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. April, 2019 Mdame om du ryger en eller 40 så “stinker det lig fælt” hvis du ikke som du skriver er grundig med udluftning, vask sæbe tandpasta o.s.v. Ryges der i lokalet er det en god ting at have eddike stående det renser luften fint...og tager lugten, når jeg købte rygerbiler ind i en bytte handel, så “kostede tonakslugt” altid 5.000 kroner på prisen og keg lod bilsen så med fire dybe tallerkener med eddike i i to døgn, herefter almindelig klargøring rengøring og service eftersyn og bilsen kunne sælges som ikke ryger bil...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hackman 19 Skrevet 21. April, 2019 De fleste ryger vel lidt bagefter, hvis du har gjort det orneligt. its not a joke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1710 Skrevet 22. April, 2019 hackman skrev, for 9 timer siden: De fleste ryger vel lidt bagefter, hvis du har gjort det orneligt. its not a joke Ja, den gamle joke om de to der ligger og smalltalker efter akten, og han spørger hende; "ryger du efter sex?", hvortil hun svarer; " det ved jeg ikke, ...jeg har aldrig set efter! " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 22. April, 2019 Ja og endnu en joke, en fyr der var på besøg hos en Gp begyndte at stoppe vat i næsen, da pigen spurgte hvorfor han gjorde der svarede han, jeg hader lugten af brændt gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9708 Skrevet 22. April, 2019 Er eks-ryger, og husker da godt smøgen efter sex. Den var lidt svær at skulle gå af med. Den ene gang jeg blev hustlet af sigøjnere i det gule hus insisterede de på at ryge i forbindelse med...en aktivitet, jeg stank af røg bagefter så alt mit tøj måtte vaskes ved 100 grader og brændes bagefter. Ikke fan længere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. April, 2019 Rotten skrev, for 21 timer siden: Er dette en joke? Jeg kan ikke komme på noget mere klamt, end rygeånde og nikotinfingre. Det er totalt turnoff, for mig, ved alle mennesker. Jeg er ikke ryger - det er heldigvis de fleste rygere som er hensynsfulde forinden et møde. Men enig selvom der er tygget tyggegummi, hænderne vasket kan tøjet og hår godt lugte af røg. Men lad dem nu have deres ryge lyster i fred og ro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg