Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

I dag besøgte jeg https://annoncelight.dk/showad/265476 

Lad det være sagt med det samme - billederne er ikke ægte. De billeder bliver altid brugt. 

Stedet er ok diskret. Det ligger ud til en halvstor vej og der er et stort (lødigt) skilt med Orchide Thai ud til vejen. Jeg tror dog godt lokale ved der er mere end skuldermassage der. Man kan dog holde omme bag ved huset, så mit skøn er at man ikke kan se bilen fra bilen. Døren er også på den side af huset.

Pigen, som jeg dog ikke fik navnet på, men er den eneste der er på stedet, er køn og slank, og alderen er nok omkring de 30. Brysterne er ægte og ganske ok - en fin mindre håndfuld. Til min glæde havde hun en dusk - dejligt til en afveksling. 

Jeg tog en times body to body med sex til 1.500. Jeg ved ikke om der kan forhandles om prisen. Det er jeg ikke god til, og synes egentlig at man skal betale prisen på noget så intimt. 

Jeg synes det var en dejlig afslappende massage med god pirring mod slutningen, hvor hånden kom ind og masserede nosserne. Man skal dog nok ikke vælge stedet, hvis man er til hård massage. Om på maven, hvor hun hurtigt fik liv i pikken og kørte den op og ned over hendes køn, mens jeg kunne lege med hendes bryster. Herefter kom kondomet på og hun begyndte at ride. Det var egentlig fint, men pikken mistede lidt gejsten, så bad om blow og 69. Hun smagte fint og gav god lyd, mens hun suttede uden kondom. Afslutningen var dog med hånd og ikke i munden. Der var ikke antræk til kys undervejs og man måtte ikke stikke fingrene i fissen. Begge dele helt ok med mig, selvom jeg gerne ville have kysset. Jeg lagde dog ikke op til det selv. 

Jeg havde mistet tidsfornemmelsen, men der var kun gået 40 minutter. Hun tilbød dog ikke yderligere massage, så i bad med mig. 

Den sidste del med tiden trækker ned i min bedømmelse. Hun skal nok være bedre til at afstemme tiden med massage og måske gå lidt mindre lige på og hårdt efter massagen. 

Konklusionen er, at jeg godt kan finde på at komme igen. Næste gang bliver dog kun en halv time til 1.000 kr. inkl. sex. Det er nok det hun sælger mest af og afstemmer tiden med. Det er lidt dyrt, men udvalget er ikke så stort her sydpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning om stedet.  Har overvejet flere gange at besøge stedet

Er til god oliemassage og vil gerne slikke hende så er det også rart med en dusk.

Tror jeg kører derhen i morgen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder69 skrev, den 4.8.2020 at 12:36:

Er der nogen der har været der for nyligt?

Kører forbi hver dag på vej til arbejde,kan ikke se nogen aktiviteter på adressen.Kun at lyset over døren altid er tændt.Sidste jul var der dog en rød lampe tændt i et værelse på 1. salen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 17 timer siden:

Kører forbi hver dag på vej til arbejde,kan ikke se nogen aktiviteter på adressen.Kun at lyset over døren altid er tændt.Sidste jul var der dog en rød lampe tændt i et værelse på 1. salen. 

De reklamerer stadig på annoncelight, så tror da bestemt der er aktivitet. Jeg har dog ikke været der længe - mest pga. coronaen, synes det er et ok sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 5 timer siden:

De reklamerer stadig på annoncelight, så tror da bestemt der er aktivitet. Jeg har dog ikke været der længe - mest pga. coronaen, synes det er et ok sted.

Kunne da godt være at jeg lige skulle dreje ind hos dem,når jeg kommer fra arbejde.Der er også en anden Thai klinik på samme gade,tror dog ikke at der bliver tilbudt noget af det frække der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 4 minutter siden:

Kunne da godt være at jeg lige skulle dreje ind hos dem,når jeg kommer fra arbejde.Der er også en anden Thai klinik på samme gade,tror dog ikke at der bliver tilbudt noget af det frække der.

Tænker også den anden klinik er lidt mere lødig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, Lige nu:

Tænker også den anden klinik er lidt mere lødig...

Ser ihvertfald sådan ud.Er godt nok aldrig stoppet for at læse de skilte der er udenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, den 6.9.2020 at 13:34:

Kunne da godt være at jeg lige skulle dreje ind hos dem,når jeg kommer fra arbejde.Der er også en anden Thai klinik på samme gade,tror dog ikke at der bliver tilbudt noget af det frække der.

De har annonce på AL i dag,med overskriften "Ny pige".

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 57 minutter siden:

De har annonce på AL i dag,med overskriften "Ny pige".

Det er samme annonce som de altid bruger. Man kan ikke regne med de sparsomme billeder og det er ikke sikkert det er en ny pige. Man kan dog godt have fine oplevelser alligevel, så det er et sted jeg godt kan finde på at besøge igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 13.9.2020 at 12:22:

Det er samme annonce som de altid bruger. Man kan ikke regne med de sparsomme billeder og det er ikke sikkert det er en ny pige. Man kan dog godt have fine oplevelser alligevel, så det er et sted jeg godt kan finde på at besøge igen. 

Ender nok med at sparegrisen må slagtes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...