Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte lige hende her og det er hende der er på billederne.

24 år og fra Polen det skal nok passe, men en spøjs detalje hun sagde til mig hun kun er 22, første gang at jeg har oplevet at en annonce har skrevet at pigen er ældre end hun er, hvis det altså ellers passer, men ung er hun ihvertfald og lækker lille ungpige krop og de fineste bryster og lille glat mis.

Købte 30 min. og det var ganske dejligt, hun er dog ikke så berøringsvenlig, ville f.eks ikke have at jeg pillede for meget ved fissen og jeg måtte heller ikke pille for meget ved hendes røv, men det hjalp dog da jeg lige gjorde opmærksom på at jeg jo trods alt havde betalt for det :)

udover det, så var hun Sød og venlig, gav det lækreste blow uden gummi og jeg spredte hendes ben max. og smagte længe og grundigt på hende og dejlig stram at kneppe med, prøvede lidt forskellige stillinger inden jeg fyrede kanonen af oppe i hende.

Alt i alt en dejlig oplevelse med en køn ung pige, lige som jeg kan lide det.

og jeg synes egentlig kun det er frækt når de spiller sådan lidt uskyldige B)

https://annoncelight.dk/showad/273448

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, den 21.4.2019 at 14:40:

ville f.eks ikke have at jeg pillede for meget ved fissen og jeg måtte heller ikke pille for meget ved hendes røv

Kommer vel meget an på hvad du mener med at "pille". Hvis det er at stikke fingre inden for i varmen, hvad enten det er fisse eller røv, kan jeg godt forstå de ikke vil have det. En negl der river lidt kan gøre dem ømme og ukampdygtige. Heller ikke alle der vil have man kommer bare i nærheden af røven for så derefter at lege med fissen. Kan i uheldige tilfælde resultere i infektioner.
Er det der imod tale om at lege lidt "uden på" fissen og med klitten, ja - så mener jeg da også der skal være frit spil. Så længe man ikke er for voldsom. Selvom man betaler for det skal man trods alt lige huske på et der nok er nogen stykker der vil nyde fissen i løbet af dagen. Somme tider i en 2-3 uger i træk.
Men når det så er sagt er der stadig piger der gerne vil have en fingen inden for, og det er jo bare dejligt når man får lov til det samtidig med at man slikker lidt. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var ikke tale om at stikke fingre ind i hende, kun pille som jeg skriver :)

og ja, underligt at man kan have det job og ikke være indforstået med at folk piller ved en, men ved nærmere eftertanke virkede hun som sådan en der tydeligvis gør det for at tjene nogle hurtige penge og helst så nemt som muligt og det hjalp også lige så snart jeg brokkede mig lidt så måtte jeg pludselig gerne pille lidt alligevel, jeg vil dog sige at hendes udseende er rigtig fint og hun kunne godt lide at blive slikket, men det er ikke en jeg besøger igen, det var dejligt nok, men har prøvet mange andre der var bedre da.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...