Hop til indhold

Fotograf søges.

Featured Replies

Skrevet

Halløj og god påske..   jeg skal bruge en god og seriøs fotograf der kan hjælpe mig med et par små opgaver, jeg skal ha taget billeder der kan opfriske min annonce. Og have lavet et rigtigt frækt album til min mand:D er der nogen der kan hjælpe?

Skrevet
Snuskepigen skrev, for 57 minutter siden:

Halløj og god påske..   jeg skal bruge en god og seriøs fotograf der kan hjælpe mig med et par små opgaver, jeg skal ha taget billeder der kan opfriske min annonce. Og have lavet et rigtigt frækt album til min mand:D er der nogen der kan hjælpe?

God påske til dig også....:-)

Og du skal endelig bare sige til ang fotografen, for det kunne jeg sagtens være behjælpelig med...<3

Skrevet

Der findes et par grupper på facebook, hvor man kan søge fotografer til sådan en opgave. Her kan man oftest også se fotografens tidligere arbejde. 

Bla  Danske fotografer, tfp modellerne, modeller i Danmark. 

Skrevet

Jeg overvejer også. Er bare ikke til de traditionelle billeder som div piger bruger. Ja jeg har lidt appelsinhud og et par rynker/deller her og der som gæsten alligevel vil se IRL så de skal ikke klippes væk.

Kunne være fint hvis der var nogen herinde igennem der kender nogen.

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg overvejer også. Er bare ikke til de traditionelle billeder som div piger bruger. Ja jeg har lidt appelsinhud og et par rynker/deller her og der som gæsten alligevel vil se IRL så de skal ikke klippes væk.

Kunne være fint hvis der var nogen herinde igennem der kender nogen.

De fleste fotografer ville lytte, og give de billeder du ønsker. 

Men ja, der findes alt for mange over-redigeret billeder derude. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er selv amatørfotograf, og bruger fotostart.dk

Der kan du finde fotografer, se deres værker osv. Og mange der er super dygtige amatørfografer.

lav et login, så kan du se erotiske billedtråde også.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.