Hop til indhold
Oliver92

Kysse en eskorte?

Recommended Posts

Hej, jeg mødte min første eskorte for nogle dage siden, min ven anbefalede eskortguide.dk, alt gik godt og så, men den ende, jeg kunde tænke på, er alle de dicks, hun sugede før, vi kyssede temmelig meget, mit spørgsmål er, børster de deres tænder efter hver session eller noget lignende?

Min skyld, hvis det er det forkerte forum at skrive på, men jeg er virkelig bekymret over dette.

Håber i forstår hvad jeg skriver, jeg er fra sverige, så der kan være nogle fejl.

Redigeret af Oliver92

Del dette indlæg

Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 29 minutter siden:

Spørg pigen...

.

Det er et generelt spørgsmål, hvad de plejer at gøre
Redigeret af Oliver92

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliver92 skrev, for 24 minutter siden:

børster de deres tænder efter hver session eller noget lignende?

Sådan noget hygiejne-halløj og lignende gør glædespiger sig da ikke i... Faktisk bliver sæden brugt som tandpasta bagefter, og noget af det bliver sågar gemt i en lille krukke, så det kan smøres på læberne som læbepomade lige inden et besøg - det gør læberne så dejlig bløde og kysseklare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Sådan noget hygiejne-halløj og lignende gør glædespiger sig da ikke i... Faktisk bliver sæden brugt som tandpasta bagefter, og noget af det bliver sågar gemt i en lille krukke, så det kan smøres på læberne som læbepomade lige inden et besøg - det gør læberne så dejlig bløde og kysseklare. 

Hahah tag det roligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

søde Oliver, hvis du nu scorede en helt ukendt chick i byen, så ved du jo heller ikke, om hun har været sammen med en ny fyr hver dag den seneste måned, vel :biggrin:

Og ved hende ville du vel aldrig ha den samme bekymring eller??

Hvis du tænker så meget over tingene bagefter, så skulle du nok ikke ha snavet hende i gulvet  vel?? smiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig Oliver. Når min GP og jeg er sammen, starter vi altid med at lægge vores tænder i hvert sit glas - smitterisikoen er for stor ved at lægge dem i samme glas. At vi begge har lagt tænderne, betyder at risikoen for tandsammenstød med smittefarlige blødninger til følge er elimineret. Det samme gælder naturligvis risikoen for bidblødninger ved gensidigt fransk.

Selvom du ikke skulle have fulgt ovenstående, kan du føle dig rimeligt tryg, hvis du selv børstede tænder efter jeres spytudveksling. Undersøgelser har nemlig vist, at din beskyttelse som modtager er langt større, når du børster tænder efter at have kysset GP, end når GP børster tænder efter at have kysset dig.

Håber mit indlæg hjælper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Jeg er ret sikker på de bruger en løv-brænder til at rense tandsættet og svælget med. Alt andet ville være en katastrofe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Oliver92 skrev, for 17 timer siden:

Hej, jeg mødte min første eskorte for nogle dage siden, 

Tillykke med debuten. Nu kan du krydse det af på din bucket list. 

Oliver92 skrev, for 17 timer siden:

alt gik godt og så, men den ende, jeg kunde tænke på, er alle de dicks, hun sugede før, vi kyssede temmelig meget,

.......og nu kan du så også prale med at have smagt pik. 

For selvfølgelig børster pigerne da ikke tænder ind imellem besøgene. De tager højest et stykke tyggegummi, som de lige sætter fast på sengestolpen inden de dykker ned til den næste pik. 

Jeg har hørt at de helt travle piger godt kan bruge det samme stykke tyggegummi flere gange inden det mister smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Før og efter sex med en af mine friller, tager jeg bad i H2O2 og gurgler grundigt efter at have lagt gebisset i steradent..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliver92 skrev, den 20/4/2019 at 19:11:

Hej, jeg mødte min første eskorte for nogle dage siden, min ven anbefalede eskortguide.dk, alt gik godt og så, men den ende, jeg kunde tænke på, er alle de dicks, hun sugede før, vi kyssede temmelig meget, mit spørgsmål er, børster de deres tænder efter hver session eller noget lignende?

Min skyld, hvis det er det forkerte forum at skrive på, men jeg er virkelig bekymret over dette.

Håber i forstår hvad jeg skriver, jeg er fra sverige, så der kan være nogle fejl.

Jeg kan kun skrive ud fra mig selv men hygiejne er virkelig vigtigt for mig og da jeg aldrig laver noget uden kondom vil det eneste der er i min mund være glide creme fra kondomet om det så er en pil eller 10 jeg har suttet gør nok ikke den store forskel...

Ud over det kysser jeg ikke med alle mine gæster kysser af lyst og intet andet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...