Guest Lady C Skrevet 20. April, 2019 Hej - jeg er blevet nysgerrig på hvor almindeligt det er at give en tilbagemelding til den Domina eller GP man har leget med. Skriver du eksempelvis en mail eller SMS eller lignende og takker for legen / seancen og evt. Hvordan du har oplevet det. Hvad var godt - hvad var knap så godt osv. Eller forholder du dig helt tavs? Og til GP og eller Dominaen : Forventer du en tilbagemelding fra gæsten efter jeres leg eller er det underordnet for dig? Og hvad gør du hvis ikke der kommer en tilbagemelding? Trækker du på skuldrene og siger pyt eller skriver du selv til gæsten? Jeg selv forventer en tilbagemelding og undrer mig hvis der ikke kommer en i løbet af få dage. Hvad er almindeligt i denne branche? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 20. April, 2019 Kære Lady C, siden jeg har fået mobiltelefon fir 20 år siden har jeg altid sendt en sms med tak for at Dominaen havde tid til mig og hvad jeg har fundet godt ved seancen. Har det været en hård seance med mærker, ømme baller, øm pik eller nosser og en domina som jeg “kender” og har besøgt nogle gange har jeg også sendt en opdatering af helings forløbet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 20. April, 2019 (edited) Jeg gør det gerne. 1-2 sms´er. og stopper hvis ingen svar. Nogle gange gode svar og ender med vi siger godnat og på gensyn. Fornemmer jeg det er ok, eller specielt med en GP jeg kender, så er det også lidt varme sms´er i timerne op til et allerede aftalt møde. Men mit indtryk er at kontakt ud over selve booking ikke er velkommen. Har fået det smasket lige i hovedet da engang jeg spurgte om jeg kunne få sms opvarmnings delen med. (Ved jo ikke hvad det koster) Jeg er Prostitueret, IKKE din kæreste.! var svaret. Såhh det var et nej derfra Tror nu også det har noget at gøre med GP respekterer at sms udenfor de minutter der bliver skrevet fra kunden ikke er velset. Mobil der bibber på natbordet ved siden af konen og det der. Så GP gør det ikke selv. Men en lille hilsen indenfor 5 minutter plejer de sgu at få :o) Redigeret 20. April, 2019 af Mr Comeagain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 20. April, 2019 Skulle man tale om ren kundepleje, ville det da være god stil hvis GP’en sendte en SMS med “tak for sidst” el. lignende. Men af diskretionshensyn er det jo faktisk kundepleje hvis de IKKE gør det. Så kan der være individuelle aftaler hvor kommunikation er aftalt, hvilket jeg selv benytter mig af med 2 helt specielle GP’er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 20. April, 2019 Jeg forventer ingen sms efterfølgende og kunne aldrig drømme om uopfordret at skrive til kunden efterfølgende... Jeg bliver til gengæld SUPER glad og meget taknemlig såfremt en sms fra en kunde omkring vores tid sammen tikker ind... men ingen forventning om det...:) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 20. April, 2019 Jeg ved ikke hvor almindeligt det er, jeg har selv flere gange sendt en takke mail til min faste Domina, gør det nu ikke så tit mere da vi efterhånden har et indgående kendskab til hinanden. Jeg bliver også selv kontaktet hvis der er gået længere tid siden sidst for at høre om alt er vel. Jeg tror dog ikke det er så almindeligt, jeg er nok bare så heldig at komme et sted hvor man ikke bare er et nummer i en lang række af kunder men hvor der også altid er tid til en snak og det ikke kun om selve seancen, når det så er et man har været mange gange ja så kommer man jo til at kende hinanden godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2375 Skrevet 20. April, 2019 Det ér sqda pudsigt du lige skriver om det ... Jeg havde overvejet at lave et oplæg om det, det er et evigt dilemma for mig, og jeg var tilbage i situationen efter et besøg hos en rigtig sød GP i mandags. Jeg tror det er nemmere i S-M universet, her kan man fint kommentere det 'kunstneriske' og kreative indtryk, for mig at se er der meget teater (positivt forstået) på dét felt ... Men når det handler om blid GFE som er det 'gebet' jeg helst dyrker, synes jeg g-o-d-t nok man bevæger sig i lidt af et 'minefelt' i forhold til 'feedback'. For hvornår bliver det for seksuelt - intimt? Eller for personligt? Eller slet og ret for 'sært' .. ? (sproget driller!!) Når jeg skriver og siger tak for en god oplevelse, og giver nogle komplimenter til pigen, så får jeg det da sådan lidt 'hmmm' hvis hun ikke lige sender et "tak for tilbagemeldingen, håber vi ses igen". Jamen kort og godt - hvis hun ikke svarer - bare kort - på min tilbagemelding, er jeg ikke tilbøjelig til at besøge hende igen ... Meget spændt på at høre hvad I piger siger ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 20. April, 2019 Tak for svar Jeg skal ikke kunne sige om der er forskel på forventningerne omkring feed back alt efter om man er GP eller Domina. Og det handler vel også om antallet af gæster. Leger man f. eks kun sjældent - ja så bliver det vel også mere " synligt" hvis en gæst ikke skriver efter en leg. Men når man bruger flere timers forberedelse i form af udtænkning af set up og evt nye indkøb af legetøj osv. så har jeg som Domina en forventning om at gæsten melder tilbage først. Så svarer jeg selvfølgelig også altid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 20. April, 2019 Snakkede lidt med en GP som fortalte at hun var træt af at når folk skrev, at de kun skrev “price” eller “adress”. Hun ville gerne behandles med respekt og ikke kun et stykke kød. Hun sagde at det mindste man kunne gøre var da at sige hej og stille det som et spørgsmål. Men tilbage til emnet jeg skriver altid til GP når jeg kommer hjem og takker for den gode til vi har haft osv. For det meste skriver de også tilbage, og en sjælent gang imellem kommer der da også en lille samtale ud af det. Har aldrig haft andet indtryk end at de godt kan lide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. April, 2019 Jeg har vist altid skelnet imellem et førstegangsbesøg og efterfølgende besøg. Har et førstegangsbesøg været godt og vist potentiale for mere, finder jeg det ganske naturligt, at sende en kort hilsen. Det kunne være noget i stil med: Tusind tak for et dejligt besøg, som jeg nød i fulde drag. Jeg vil meget gerne besøg dig igen, ved en anden lejlighed. Knus XXXX I det fleste tilfælde har jeg fået et sødt svar retur. Noget i stil med "Jeg nødt det bestemt også, og du skal altid være velkommen. Knus YYYY Som har man både været høflig, fået sagt tak, og...… man har fået svar på om man igen er velkommen. Har et førstegangsbesøg været skod, skriver jeg ikke noget. Jeg benytter ej heller de sidste par minutter at besøget til at komme med listen over ting der gik galt. Hvorfor ikke ? Baseret få almen menneskelig erfaring, går de fleste mennesker i forsvarsstilling og forsvarer sig som en i helvede Som stamkunde eller på vej til at blive stamkunde, skriver jeg typisk noget mere. I forbindelse med næste besøg finder jeg det ofte naturligt at spørge ind til særlige ønsker. Nu kender jeg kun den blive verden, og her er det mit indtryk, at man sagtens kan evaluere, afstemme og give løbende feedback under besøget. Som stamkunde tror jeg faktisk kun jeg har haft behov for et par gange at give noget negativt kritik. Jeg er bestemt ikke konfliktsky, og i forhold til et førstegangsbesøg, har situationen og grundlaget været et andet nemlig "et gensidigt ønske om at bevare relationen og udvikle den" Her giver det mening at tage snakken og komme igennem de kommutative faser der skal til at komme videre/foresætte. Jeg kan sagtens forstå at modparten gerne vil have feedback, det vil vi som gæster jo også. Der er jo ikke noget ved at ligge og slikke kvinden i timevis uden resultat, når et par fif, kan udrette mirakler. Har man en følsom pik som jeg, er der jo ej heller grund til at miste lyst og rejsning, når man bare kan sige "lidt blidere skat". Det er så nok ikke alt man sådan lige kan klare og kommentere på on the fly. Det besøget nogle blide rollespil eller måske hedder det bare lege. Her har jeg givet meget deltaljerede oplysninger omkring, hvad virkede, hvad var ok og hvad duttede ikke rigtig. Modparten har typisk gjort det samme. Afslutningsvis vil jeg sige, at de kvinder jeg har haft et stamkunde relation til, altid har udviklet sig således, at vi ret hurtigt kender hinanden og ved hvad der kan få en op og ringe. Hvordan man så når frem til det, er nok meget individuelt. Nogle siger det bare tingene, andre skriver om det og andre igen kræver at man kan læse kropssprog. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. April, 2019 Jeg vil meget gerne have respons på mail efter et møde. Somme tider har jeg dristet mig til at sende en hilsen efter et møde, men er blevet klogere med tiden og har lært at de fleste mænd finder det upassende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 20. April, 2019 Jeg tror der er stor forskel på om det er et knald du opsøger eller en kinky leg. For mit vedkommende har jeg fået smag for den kinky leg og i den forbindelse er kontakten til Dominaen rigtig vigtig både før og efter legen. De Dominaer jeg har leget med har jeg altid efterfølgende skrevet til og derefter fået svar fra. Faktisk ville det være mærkeligt ikke at give feedback når begge parter giver meget af sig selv i en bdsm-leg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 20. April, 2019 Når man nu har været intime sammen, og hvis jeg fornemmer, GPen har gjort sig umage, giver jeg altid en respons bagefter. Har altid lyst til at sige tak og vise min taknemmelighed, hvis det har været en fræk møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. April, 2019 Jeg sender gerne en sms. Ofte i toget/bussen hjem fra besøget. Af og til følger også en oplevelsesberetning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 20. April, 2019 Jeg plejer, at sende en SMS med tak for god oplevelse, har det været godt. Har det været knap så godt siger jeg det lige efter, og sætter vedkommende på den sorte liste. Gider ikke smide penge efter dem der ikke levere varen. Og man skal huske på, at man også skal have en dialog inden, særligt leger man med SM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
intim-massage-Sara 309 Skrevet 20. April, 2019 Jeg forventer ikke en tilbagemelding. Synes de fleste gæster er meget gode til at sige tak for en god oplevelse, inden de går ud af døren. Det er at en gæst har skrevet en sød sms, efter besøgt hos mig og det er jo dejligt. Hvis man forventer noget af andre mennesker, kan man jo risikere at blive skuffet, så hellere lade sig overraske Jeg kunne aldrig drømme om, at skrive tilbage til gæsten, efter endt besøg pga. diskretion Men det sker af og til, at når en gæst spørger om en tid og vi skriver frem og tilbage for aftale, at så forventer jeg faktisk at manden har så meget pli, at der kommer en tilbagemelding, tak i lige måde, når jeg fx.har skrevet knus og god weekend. Men jeg ved jo også godt fra mig selv, at man ikke altid lige får svaret tilbage, hvis man er travl optaget, men så skriver jeg så snart jeg læser beskeden. Det er nok mere til dem, som ikke svarer tilbage, dem der er kort for hovedet..skyldes det mon de har travlt...! kører på motorvejen...! så er de undskyldt, men hvad så med dem, der virker ligeglade og bare ikke har lyst til at svare tilbage...har man så egentlig lyst til at lukke dem ind for ens dør....! At en gæst ikke giver en tilbagemelding til en domina eller GP behøver vel ikke nødvendigvis have noget at gøre med, at han ikke var tilfreds med oplevelsen...der kan være så mange grunde til en manglende feedback.... God påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 20. April, 2019 Jeg forventer intet andet end vi begge får en dejlig oplevelse. Af diskretion for mine gæster sms'er jeg aldrig dem når de forlader mig. Men oplever rimelig tit at en glad og tilfreds gæst belønner mig med en varmende SMS eller besked på EG, om hans tilfredshed. Det varmer mit lille hjerte. Jeg bliver så glad 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 20. April, 2019 (edited) Diskretion fra GP. Det minder mig om en GP hvor vi godt kunne sms'e lidt frækt og optakt på dagen. En gang jeg havde en tid dagen efter fik vi også byttet lidt sms om aftenen. Hun havde nok ikke så travlt. Jeg skulle så i bio med kolleger, hvilket jeg skrev. Senere fik jeg så en mms. Selfie og ned over hendes lækre nøgne krop. På sengen jeg kendte alt for godt. Nu var det så helt ok. Ingen så det og jeg kan godt styre mine mobiler. Ja aktive kunder har også flere mobiler. Men dagen efter hvor kolleger snakkede film kunne jeg INTET huske. Jeg vil dog ikke anbefale dette til nogen GP. Eller bare txt sms. Men det hende og jeg havde gjorde det ok på det tidspunkt. Når vi mødtes var der heller ikke så meget menu og tidtagning. Så sms var jo også rimelig frit før og efter. Men den i bio tog mig godt nok med bukserne nede Redigeret 20. April, 2019 af Mr Comeagain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. April, 2019 Jeg hæftede mig lidt ved, at nogen skriver at de aldrig, af diskretions hensyn skriver til en gæst. Jeg er vel ikke den eneste, der ret hurtigt fortæller, at de altid er velkommen til at skrive. uagtet om der så måske også ligger et forretningsaspekt i det, værdsætter jeg faktisk, at Gp´en også lejlighedsvis retter en henvendelse. Det kan være en hilsen eller en invitation til lidt sms-snak. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. April, 2019 TheVoice skrev, for 22 minutter siden: Jeg hæftede mig lidt ved, at nogen skriver at de aldrig, af diskretions hensyn skriver til en gæst. Jeg er vel ikke den eneste, der ret hurtigt fortæller, at de altid er velkommen til at skrive. uagtet om der så måske også ligger et forretningsaspekt i det, værdsætter jeg faktisk, at Gp´en også lejlighedsvis retter en henvendelse. Det kan være en hilsen eller en invitation til lidt sms-snak. Der kan her være særlige forhold, der taler mod, at en glædespige uopfordret skriver til en gæst. F.eks en bagatel som at gæsten er gift, hvorfor et "pling" på smartfonen kan afføde et nysgerrigt spørgsmål fra ægtefællen i sofaen ved siden af, hvem det mon nu var. Jeg ved, at visse glædespiger aldrig skriver, selvom de måske kunne forhindre et jordskælv. Det er sådan set en fin og principfast politik, men har man lige skrevet en sms, skulle der ikke være den store fare ved at svare tilbage inden for et par minutter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2375 Skrevet 20. April, 2019 TheVoice skrev, for 7 timer siden: Har et førstegangsbesøg været godt og vist potentiale for mere, finder jeg det ganske naturligt, at sende en kort hilsen. Det kunne være noget i stil med: Tusind tak for et dejligt besøg, som jeg nød i fulde drag. Jeg vil meget gerne besøg dig igen, ved en anden lejlighed. Knus XXXX Selvfølgelig - tak! Det vil jeg huske. Det er måden at gøre det på, en kort besked første gang og så vente med det mere uddybende til senere ... Jeg bruger mail når det er muligt. Jeg besøger mest klinikpiger, og enkelte af dem har mail (det foretrækker jeg) men ingen har mobilnumre - så det giver lidt sig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. April, 2019 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Jeg vil meget gerne have respons på mail efter et møde. Somme tider har jeg dristet mig til at sende en hilsen efter et møde, men er blevet klogere med tiden og har lært at de fleste mænd finder det upassende. Jeg har aldrig brugt sms, men anvendt forum herinde eller mail når jeg har skrevet en hilsen med tak for sidst! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 20. April, 2019 Jeg har 3 gange skrevet tak for en god oplevelse. 3 gang fik jeg først svar da jeg sad i bilen med min kone og det kom op på skærmen i bilen Heldigvis stod der kun hvilket nummer den var fra og ikke indholdet. Nu skriver jeg aldrig til nogen mere, kun for at booke tid og så bliver al kontakt slettet efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. April, 2019 Borende X skrev, for 3 timer siden: Der kan her være særlige forhold, der taler mod, at en glædespige uopfordret skriver til en gæst. F.eks en bagatel som at gæsten er gift, hvorfor et "pling" på smartfonen kan afføde et nysgerrigt spørgsmål fra ægtefællen i sofaen ved siden af, hvem det mon nu var. Jeg ved, at visse glædespiger aldrig skriver, selvom de måske kunne forhindre et jordskælv. Det er sådan set en fin og principfast politik, men har man lige skrevet en sms, skulle der ikke være den store fare ved at svare tilbage inden for et par minutter. Jeg er helt med på at det bestemt ikke dur for den målgruppe der er i forhold. Det jeg tog udgangspunkt i, var at nogen GP´er skriver at de aldrig tager kontakt, hvorfor jeg tænkte "jeg er vel ikke den eneste, hvor det ikke er nødvendigt at tage disse udbredte forholdsregler. " jeg havde nok mere forventet at der blevet, at de ikke tog uopfordret kontakt med mindre modparten havde givet grønt lys". Med bortset fra det, er det sikkert også en god idé, at tilføje om GPén kan svare senere hvis hun er optaget. Jeg tænker især på den slags forespørgsler der handler om en aftale samme dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. April, 2019 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Jeg har aldrig brugt sms, men anvendt forum herinde eller mail når jeg har skrevet en hilsen med tak for sidst! Det burde også være mere sikret, hvis modparten er i forhold er laver noget, hvor en sms ville være mailplaceret alá den som @Sweex beskrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg