Hop til indhold
Fiffler

SD Toyoumaybe Næstved

Recommended Posts

Sto skrev, for 11 minutter siden:

Har skrevet lidt med hende, hvad mener du med " utrolig aggresiv " ?

efter lidt skriveri skrev hun at vi kunne bruge Snapchat, ved ikke hvad hun ville sende mig, men hun sendte sit konto nr, så jeg kunne overføre til hende :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 minut siden:

Mener du ikke bare, at hun vil have flere penge, end du har lyst til at betale. Hun er jo en flot pige, som - så vidt jeg ved - er ny på siden og vel starter i toppen for at se, hvor hendes niveau ligger. Alt andet ville da være dumt af hende.

Nej det mener jeg ikke, vi nåede aldrig at tale om sugar, eller om at mødes for den sags skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til hende her forleden. Så skrev hun tilbage, at hun til start udelukkende ville have kontakt over cam og snap, så vi kunne se hinanden an.

Så skrev jeg tilbage til hende, at det kunne vi da sagtens, så længe hun ikke forventede, at jeg betalte hende for at snappe med mig, for det var ikke det, jeg søgte. Bum, så var jeg blokeret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Procrastinator skrev, for 12 timer siden:

Jeg skrev til hende her forleden. Så skrev hun tilbage, at hun til start udelukkende ville have kontakt over cam og snap, så vi kunne se hinanden an.

Så skrev jeg tilbage til hende, at det kunne vi da sagtens, så længe hun ikke forventede, at jeg betalte hende for at snappe med mig, for det var ikke det, jeg søgte. Bum, så var jeg blokeret ;-)

Og det gjorde hus så ;):D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...