Hop til indhold

Emma i Hammel

Featured Replies

Skrevet

Så forsvandt billederne. Pigen eller hendes bagmand må følge med herinde på sidelinjen....

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden:

Så forsvandt billederne. Pigen eller hendes bagmand må følge med herinde på sidelinjen....

Enten det, eller også var AL folkende hurtige på aftrækkeren, da jeg rapporterede annoncen med det samme, og inden for en times tid var de væk ;)

Skrevet
James B skrev, for 40 minutter siden:

Enten det, eller også var AL folkende hurtige på aftrækkeren, da jeg rapporterede annoncen med det samme, og inden for en times tid var de væk ;)

Det tror jeg ikke :) - for plejer der så ikke at stå at annoncen har fået fjernet et eller flere billeder som følge af rapportering ??

Skrevet
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke :) - for plejer der så ikke at stå at annoncen har fået fjernet et eller flere billeder som følge af rapportering ??

Arhh, det ved du helt sikkert bedre end mig :D

Det er ikke så tit jeg rapportere AL annoncer da jeg finder deres advarsels regler til grin, der kunne de efter min mening faktisk lære noget at Ekstrabladet og deres nultolerance ;)

Skrevet
James B skrev, for 11 minutter siden:

Arhh, det ved du helt sikkert bedre end mig :D

Det er ikke så tit jeg rapportere AL annoncer da jeg finder deres advarsels regler til grin, der kunne de efter min mening faktisk lære noget at Ekstrabladet og deres nultolerance ;)

På AL sletter de billeder og noterer på annoncen at den pågældende inden for de sidste 30 dage har fået fjernet et eller flere falske billeder. Så i de tilfælde hvor et eller flere billeder forsvinder (f.eks. efter omtale herinde) er det pigens eller bagmandens værk. Måske nogle "ridderlige" fyre tipper pigen da man ikke formoder udenlandske piger sidder begravet i EG og google translate dagen lang :lol:

Med mindre de selvfølgelig har ændret fremgangsmåde.

Men JA er enig:) Deres regler lader meget tilbage at ønske .......

Redigeret af DK fyr 34

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.