Hop til indhold
Alexandar1

Emma i Hammel

Recommended Posts

DK fyr 34 skrev, for 7 timer siden:

Så forsvandt billederne. Pigen eller hendes bagmand må følge med herinde på sidelinjen....

Enten det, eller også var AL folkende hurtige på aftrækkeren, da jeg rapporterede annoncen med det samme, og inden for en times tid var de væk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 40 minutter siden:

Enten det, eller også var AL folkende hurtige på aftrækkeren, da jeg rapporterede annoncen med det samme, og inden for en times tid var de væk ;)

Det tror jeg ikke :) - for plejer der så ikke at stå at annoncen har fået fjernet et eller flere billeder som følge af rapportering ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke :) - for plejer der så ikke at stå at annoncen har fået fjernet et eller flere billeder som følge af rapportering ??

Arhh, det ved du helt sikkert bedre end mig :D

Det er ikke så tit jeg rapportere AL annoncer da jeg finder deres advarsels regler til grin, der kunne de efter min mening faktisk lære noget at Ekstrabladet og deres nultolerance ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 11 minutter siden:

Arhh, det ved du helt sikkert bedre end mig :D

Det er ikke så tit jeg rapportere AL annoncer da jeg finder deres advarsels regler til grin, der kunne de efter min mening faktisk lære noget at Ekstrabladet og deres nultolerance ;)

På AL sletter de billeder og noterer på annoncen at den pågældende inden for de sidste 30 dage har fået fjernet et eller flere falske billeder. Så i de tilfælde hvor et eller flere billeder forsvinder (f.eks. efter omtale herinde) er det pigens eller bagmandens værk. Måske nogle "ridderlige" fyre tipper pigen da man ikke formoder udenlandske piger sidder begravet i EG og google translate dagen lang :lol:

Med mindre de selvfølgelig har ændret fremgangsmåde.

Men JA er enig:) Deres regler lader meget tilbage at ønske .......

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...