Hop til indhold

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Jeg tror ikke, at det hjælpernoget, at du poster indlægget med ét par timers mellemrum...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende kan du roligt besøge, hvis ikke hun har forandret sig negativt siden for 6 år siden hvor jeg havde en fantastisk dejlig time med hende. Sød og kærlig, tændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

det må da være oilf.ja nogen er til rynker andre til det modsatte,god jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Madame Illona skrev, for 46 minutter siden:

Og gudskelov for det.

må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet.

god påske til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 2 timer siden:

må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet.

god påske til jer

Årh Dronningsgade - sateme mange år siden jeg var der sidst. Besøgte "Lille liderlige Anni" adskillige gange der. Nok engang i starten af 90'erne... Nå, sorry for sidespring... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
costner skrev, for 4 timer siden:

må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet.

god påske til jer

Tusinde tak. Lige til din info så  er det nu heller ikke KUN det hårde univers vi har med at gøre 

Med nu handler emnet 70+  Så den kategori er vi endnu meget  langt. 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
22 cm and thick skrev, for 14 timer siden:

Årh Dronningsgade - sateme mange år siden jeg var der sidst. Besøgte "Lille liderlige Anni" adskillige gange der. Nok engang i starten af 90'erne... Nå, sorry for sidespring... :rolleyes:

Uha ja, hun var godt nok en frækkert hende Anni......

Og hun gav KLASSE blow den kvinde, så det var absolut mit højeste ønske at besøge hende når jeg trængte til en lækker udløsning....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...