Hop til indhold

Gilf 70+

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror ikke, at det hjælpernoget, at du poster indlægget med ét par timers mellemrum...

Skrevet

Hende kan du roligt besøge, hvis ikke hun har forandret sig negativt siden for 6 år siden hvor jeg havde en fantastisk dejlig time med hende. Sød og kærlig, tændt.

Skrevet

det må da være oilf.ja nogen er til rynker andre til det modsatte,god jagt.

Skrevet
Madame Illona skrev, for 46 minutter siden:

Og gudskelov for det.

må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet.

god påske til jer

Skrevet
costner skrev, for 2 timer siden:

må sige at jeg synes at både dig og sandy er nogle meget lækre milf,selvom jeg ikke har besøgt jer siden i var i dronningsgade.er ikke til den hårde del af universet.

god påske til jer

Årh Dronningsgade - sateme mange år siden jeg var der sidst. Besøgte "Lille liderlige Anni" adskillige gange der. Nok engang i starten af 90'erne... Nå, sorry for sidespring... :rolleyes:

Skrevet
costner skrev, for 4 timer siden:

god påske til jer

Tusinde tak. Lige til din info så  er det nu heller ikke KUN det hårde univers vi har med at gøre 

Med nu handler emnet 70+  Så den kategori er vi endnu meget  langt. 

Redigeret af Madame Illona

Skrevet
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Med nu handler emnet 70+  Så den kategori er vi endnu meget  langt.

Vil det ikke hjælpe hvis I slår jer sammen? ;-)

Skrevet
22 cm and thick skrev, for 14 timer siden:

Årh Dronningsgade - sateme mange år siden jeg var der sidst. Besøgte "Lille liderlige Anni" adskillige gange der. Nok engang i starten af 90'erne... Nå, sorry for sidespring... :rolleyes:

Uha ja, hun var godt nok en frækkert hende Anni......

Og hun gav KLASSE blow den kvinde, så det var absolut mit højeste ønske at besøge hende når jeg trængte til en lækker udløsning....;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.