Hop til indhold

Recommended Posts

Hey pat og røv fans...

Var forbi Amazon cinthia  Det var en speciel oplevelse.

Hun er høj! og det tændte jeg faktisk på, var ikke klar over jeg havde den fetish, jeg har mange fetishes, og Amazon sex kom hurtigt på listen.  Det var også ret cool at stå oprejst og så få hendes giga nødder lige i hovedet.  Hun har nogle ret vilde øjne og jeg nød hendes magtspil (lettere dominans var en del af den aftalte leg).  

Udover kæmpe babser, havde hun også en giga røv - super lækker og twerkklar...

Hun gjorde meget ud af jeg ikke skulle stresse og at der var god tid. Jeg købte en time til 2000 inkl. alt muligt sjov og ballade. Hun bad kun om 1600 - men jeg gav hende 400 mere da jeg kunne fornemme at kemien var god. Hun er skide sød og lækker.

Jeg mener hun er her 1-2 uger endnu.

Have fun 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey jeg genopliver lige denne skønne mulighed i min egen tråd også.

Bare så I ved det, Cinthia er tilbage i DK.

Jeg smiler hver gang jeg tænker tilbage på vores seance sidst hun var i DK. Specielt hendes intense øjne - man kan se hun nyder det.

Og så hendes proportioner, også selvom du måske ikke lige er til en stor kvinde - så prøv det alligevel, hendes højde vækkede en fetish i mig, jeg ikke vidste var der.

Have fun..

Link

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Btw, hun er fantastisk til GFE, jeg tror jeg skal prøve et rollespil scenarie næste gang hvor "kæresten" først er sød og rar hvorefter djævlen i hende overtager.

Igen, det fede er at man møder sku ikke en kvinde som hende særligt tit, så - se at få kigget forbi?

Ved ikke om hun stadig er i Søborg, måske der er nogen der allerede har været forbi idag?

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
bomb1969 skrev, for 4 timer siden:

Ku godt desværre er stedet lidt for offentligt til min smag:blink:

Hvad med når det er ved at blive mørkt, kunne måske hjælpe dig lidt. 

Ellers må du finde det klassiske spion sæt, men næse, briller og paryk :lol: 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gcm
gcm skrev, Lige nu:

Kan du eller andre uddybe det lidt?

Hvordan skal det forstås at er stedet er offentligt?

Jeg er selv meget interesseret, men vægter osse diskretion meget højt:)

 

bomb1969 skrev, den 14.5.2019 at 18:37:

Ku godt desværre er stedet lidt for offentligt til min smag:blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gcm skrev, for 17 timer siden:

 

 

Hej Igen,

Beklager jeg først får svaret nu.

Stedet er ikke så slemt efter min mening - dog kan jeg også godt forstå at det heller ikke er alle der har lyst til at vove pelsen, specielt hvis ens kammerat, veninde, mor eller kusine bor i opgangen ved siden af eller i huset over gaden.

Stedet er en lav etage ejendom hvor du bliver bippet ind via en dørtelefon. Der er igen hæk eller træer, så ja, dem der går forbi kan se du venter på at komme ind af døren. Jeg ved også at når man har det sådan, så hjælper det jo ikke at sige; jeg tænke overhovedet ikke på det. Men jeg forventede heller ikke at løbe på nogen jeg kendte lige der, den dag.

Aftal evt. via SMS at du gerne vil kunne gå direkte fra fortovet til døren og ikke stå og glane alt for længe. 

Men se at få besluttet jer *S*, jeg tror ikke der går mange dage før hun er rejst igen. Jeg vil selv forsøge at nå det i dag, hvis muligt. Og ja, jeg skal nok fortælle hvad vi fandt på. :-)

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gcm
Medicalfetish skrev, den 17.5.2019 at 06:22:

Hej Igen,

Beklager jeg først får svaret nu.

Stedet er ikke så slemt efter min mening - dog kan jeg også godt forstå at det heller ikke er alle der har lyst til at vove pelsen, specielt hvis ens kammerat, veninde, mor eller kusine bor i opgangen ved siden af eller i huset over gaden.

Stedet er en lav etage ejendom hvor du bliver bippet ind via en dørtelefon. Der er igen hæk eller træer, så ja, dem der går forbi kan se du venter på at komme ind af døren. Jeg ved også at når man har det sådan, så hjælper det jo ikke at sige; jeg tænke overhovedet ikke på det. Men jeg forventede heller ikke at løbe på nogen jeg kendte lige der, den dag.

Aftal evt. via SMS at du gerne vil kunne gå direkte fra fortovet til døren og ikke stå og glane alt for længe. 

Men se at få besluttet jer *S*, jeg tror ikke der går mange dage før hun er rejst igen. Jeg vil selv forsøge at nå det i dag, hvis muligt. Og ja, jeg skal nok fortælle hvad vi fandt på. :-)

/MF

Tak for svar, meget hjælpsomt:)

Budgettet er desværre ikke til det i denne måned:oops: Forhåbentlig fanger jeg hende næste gang hun er her. Jeg har indtryk af at hun er populær, så mon ikke jeg er heldig at se hende igen? -Krydser fingre!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej til alle jer babsomaner!

jeg har været meget nysgerrig for denne kvindemenneske så efter at jeg læste denne tråd tog jeg derud igår !

altså...ja! Hun er ret speciel oplevelse. Lidt anderledes og rigtig god! 

Jeg kan bekræfte at billederne er hel ægte! Dog er hendes øjne meget mere intense i virkelighede...hvilket kun er et plus!

 

her får I et dugfrisk link:

 

CINTHIA THE AMAZON
 

 

Redigeret af FORTE
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, for 5 timer siden:

Hej til alle jer babsomaner!

jeg har været meget nysgerrig for denne kvindemenneske så efter at jeg læste denne tråd tog jeg derud igår !

altså...ja! Hun er ret speciel oplevelse. Lidt anderledes og rigtig god! 

Jeg kan bekræfte at billederne er hel ægte! Dog er hendes øjne meget mere intense i virkelighede...hvilket kun er et plus!

 

her får I et dugfrisk link:

 

CINTHIA THE AMAZON
 

 

Damn, så er hun her igen. Ved du hvor længe hun mon er her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For helvede, hun kom tilbage (hun har vel turneret verden som en rockstjerne). Jeg nåede hende ikke sidste gang, så det blev en anden sød pige der tog min wrestling-mødom. Håber virkelig hun bliver længe nok til at jeg kan nå at møde hende. Hvis det lykkedes skal jeg have hele menuen, medmindre det kan lade sig gøre at vi bare smider hovederne væk og lader kroppene selv bestemme hvordan de vil hænge sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
danny81 skrev, for 11 timer siden:

Damn, så er hun her igen. Ved du hvor længe hun mon er her?

Nej...prøv at skrive til hende og spørg:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FORTE skrev, for 9 timer siden:

Nej...prøv at skrive til hende og spørg:)

Det endte jeg også med at gøre i går aftes, og hun "vidste det ikke helt". Det fremgår af hendes sociale medier at hun måske smutter til Norge den 15/16. marts, men i sms til mig skrev hun den 20.

Jeg har desværre ikke mulighed for at møde hende i denne omgang heller, da jeg først er i DK igen fra den 24/3. Så jeg meddelte hende at jeg desværre ikke kunne nå at se hende i denne omgang, men at jeg da ville se frem til at møde hende en anden god gang.

Der fik jeg så smidt i hovedet at jeg bare var en useriøs person, der ville lære hende at kende, haha. Kort lunte, så vær varsom/direkte med jeres beskeder. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
danny81 skrev, den 7.3.2020 at 17:27:

Det endte jeg også med at gøre i går aftes, og hun "vidste det ikke helt". Det fremgår af hendes sociale medier at hun måske smutter til Norge den 15/16. marts, men i sms til mig skrev hun den 20.

Jeg har desværre ikke mulighed for at møde hende i denne omgang heller, da jeg først er i DK igen fra den 24/3. Så jeg meddelte hende at jeg desværre ikke kunne nå at se hende i denne omgang, men at jeg da ville se frem til at møde hende en anden god gang.

Der fik jeg så smidt i hovedet at jeg bare var en useriøs person, der ville lære hende at kende, haha. Kort lunte, så vær varsom/direkte med jeres beskeder. :-)


interessant emne! Jeg kan godt genkenden de der med den korte lunte  fra andre piger. 
jeg forstiller mig at pigerne bliver “hærdet” efter at få 1.000vis af “spild af tid beskeder “

Hvad synes GPerne herinde om det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...