Liv 14215 Skrevet 18. April, 2019 Jeg har fået et webcamera og er lidt i tvivl om, hvor sart sådan ét er. Der fulgte ikke nogen form for beskyttelse med til det. Jeg har min pc med frem og tilbage, og vil også gerne ha kameraet med, men kan man bare ploppe det ned i computertasken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cockycockysuckysucky 90 Skrevet 18. April, 2019 Liv skrev, for 2 minutter siden: Jeg har fået et webcamera og er lidt i tvivl om, hvor sart sådan ét er. Der fulgte ikke nogen form for beskyttelse med til det. Jeg har min pc med frem og tilbage, og vil også gerne ha kameraet med, men kan man bare ploppe det ned i computertasken? If you’re computer bag is real leather then you can just put it there, should be fine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 18. April, 2019 De plejer ikke at være så sarte de kameraer, hvad er setuppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 18. April, 2019 jalokin71 skrev, for 17 minutter siden: De plejer ikke at være så sarte de kameraer, hvad er setuppet? Så det er bare med i pc-tasken? Det var ikke helt billigt, så der skulle nødig ske noget med det Setuppet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 18. April, 2019 Ja , livestreamer du eller r det til film med dine heldige kunder ❤ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 18. April, 2019 Evt pak det ind i et håndklæde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 18. April, 2019 jalokin71 skrev, for 2 minutter siden: Ja , livestreamer du eller r det til film med dine heldige kunder ❤ Måske vil Liv bare gerne Skype med tante Oda? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 18. April, 2019 Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu: Måske vil Liv bare gerne Skype med tante Oda? Præcis 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 18. April, 2019 Liv skrev, for 3 minutter siden: Præcis Du må kalde mig tante Oda anyday bare jeg må kigge med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 19. April, 2019 Liv skrev, for 6 timer siden: kan man bare ploppe det ned i computertasken? Jeg ville nok se om ikke du ikke kunne købe en speciel fototaske til den - eller ihvertfald en eller anden form for indpakning - men et tørt håndklæde kan nu også gøre meget + evt. en plastpose. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 19. April, 2019 Jeg prøver med en microfiberklud og en lille pose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 19. April, 2019 Liv skrev, 1 time siden: Jeg prøver med en microfiberklud og en lille pose Perfekt. Jeg ville vælge en lille stof pose, du ved fx sådan en et par briller/solbriller er i. Plastposen kan der være noget med kondens og sådan. (Eller en BH vaskepose. De er gode til mange ting) Der er som regel en lille kant på linsen, for det er det eneste sarte. Så længe de ikke er noget der direkte ramme og ridser linsen, så er du "good to go" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg