Guest BM29 Skrevet 18. April, 2019 Mobilepay er en smart betalingsløsning. Men jeg har dog store forbehold over for at betale en GP med Mobilepay . Jeg kan godt lide at mine besøg foregår diskret, og er ikke meget for at få afsløret min sande identitet over for en GP . Det har så intet med mit privatliv at gøre, da jeg er 120 % single, og kun jeg selv har adgang til transaktionerne på min bankkonto . Omvendt har jeg så oplevet at betale en enkelt gang med Mobilepay, hvilket resulterede i at jeg åbenbart sendte pengene til en privatkonto, og hvor GP havde et et meget specielt navn som, hvis jeg havde haft de "lyster" kunne have misbrugt, hvilket jeg naturligvis ikke gjorde . Den episode lærte mig at undlade at bruge Mobilepay hos en GP da jeg selv har et navn som jeg så vidt vides er den eneste der hedder i hele verden, og derfor er jeg lidt bange for at blive stalket . Hvad er jeres egen holdning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enigma 138 Skrevet 18. April, 2019 Det er nemt og hurtigt at ændre ens navn/alias i MobilePay appen til noget helt valgfrit. Jeg mener dog der er en begrænsning på antallet af ændringer om måneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 18. April, 2019 Kontanter er heldigvis ikke helt afskaffet - endnu. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 18. April, 2019 Debat vedr. Mobilpay for og imod kører vist også her: Der bliver længere og længere mellem.kontanter, og det er mistænkeligt at hæve 2000 kr over i et Supermarked.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 18. April, 2019 Jeg har gæster, som betaler med mobilepay eller kontooverførsel. Jeg checker dem aldrig. De har valgt, at det er deres fornavn, som står som afsender på Mobilepay. Intet problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4163 Skrevet 18. April, 2019 De fleste GP’er, jeg har været i kontakt med, modtager kun kontanter, men hvis man besøger en velbeskrevet og velrenommeret pige, kan jeg ikke se noget problem ved at betale med mobilepay - kravet om diskretion går begge veje... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 18. April, 2019 Jeg har intet imod at betale med kontanter, det er bare at gå rundt med (relativt) store beløb på mig, som gør mig lidt varsom. Mobilepay ville jeg foretrække. Dog er der også noget beskyttelse for en GP, som stadig er på "hobby" basis, ved ikke at bruge mobilepay, da det kun er deres private koblede bankkonto der kan føres over til, og de nok helst vil undgå opmærksomhed (fra andre end os Johns, altså :P ) Så er der anonymitet for kunden. Folk der ikke er så teknisk snilde er ikke klar over at man kan beskytte sig. Så er der de GP, som bare vil være fri for skattefar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 18. April, 2019 Jeg har betalt både med Dankort og MobilePay. Har aldrig haft nogen problemer i den retning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg