Hop til indhold

Recommended Posts

HeresJohnny skrev, for 6 minutter siden:

Stolt over mig selv da jeg vendte om på hælen i døren selv efter en 5km køretur på cykel.

Det er godt gået ;)

Jeg var snare faldet død om på dørtærsklen efter 5 km på cykel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yuki

Altid godt med motion, men du kan hurtigt finde frem til instagram profilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Hvordan? Begge annoncer har billeder af en englænder, hhv. Ellie O'Donnel og Helie Mac

Det skriver jo hverken annoncen, eller anmelder af Fake News. Bare et opråb om Fake (Kun på baggrund af det han så i døren lød det til)

Jeg kender ikke Ellie eller Helie personligt. Du er heldig :):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 6 timer siden:

Det skriver jo hverken annoncen, eller anmelder af Fake News. Bare et opråb om Fake (Kun på baggrund af det han så i døren lød det til)

Jeg kender ikke Ellie eller Helie personligt. Du er heldig :):D

Du snakker sort.

 

Du skrev det er indikeret i annoncen, at det er østeuropæere. Hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 9 timer siden:

Du snakker sort. Du skrev det er indikeret i annoncen, at det er østeuropæere. Hvordan?

Typen af lækker annonce er som 99% andre hvor man møder en fra østeuropa. (ofte mere eller mindre fake desværre) Kan dog godt se din pointe.

Men på den anden side. Hvor er det skrevet at det ikke må være østeuropærer han møder i døren.?? Og det var jo netop det, der var hans eneste anke i tråden. ikk.?

Både du og han vidste åbenbart som udgangspunkt at de var fra England (Det gjorde jeg ikke som læser af tråden) Det var min pointe

Mvh Mr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 4 timer siden:

Men på den anden side. Hvor er det skrevet at det ikke må være østeuropærer han møder i døren.?? Og det var jo netop det, der var hans eneste anke i tråden. ikk.?

Jeg læser det ikke som en anke - bare som faktuel oplysning om, hvad man faktisk møder. 

Mr Comeagain skrev, for 4 timer siden:

Både du og han vidste åbenbart som udgangspunkt at de var fra England

Nej, det tror jeg ikke. Jeg søgte på billederne. Mit gæt er, at det gjorde trådstarter ikke, for så ville han have fundet ud af, at det er billeder af to "influencere" - altså kvinder, der lever af at lægge billeder ud af sig selv på sociale medier, sponsoreret af firmaer, der vil sælge produkter, som kvinderne viser frem ...

Jeg skrev sådan, fordi jeg undrede over din opfattelse af at annoncerne indikerer "østeuropæere" - så troede jeg du syntes billederne lignede "kvinder fra østeuropa."

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yuki skrev, den 18.4.2019 at 16:17:

Altid godt med motion, men du kan hurtigt finde frem til instagram profilen.

Jeg forsøgte ca. 10 pics gennem tineye uden held. Hvordan fandt du denne instagram? Good job!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yuki
HeresJohnny skrev, for 4 timer siden:

Jeg forsøgte ca. 10 pics gennem tineye uden held. Hvordan fandt du denne instagram? Good job!

Google image seach virkede denne gang :) Det er lidt tilfældigt hvad der virker bedst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...