Hop til indhold
Eromon

Thaicorner og så op ad Gasværksvej

Recommended Posts

Jeg ved ikke om denne hører hjemme her eller under TS-anmeldelser, men moderator må flytte efter behov.

Efter en bytur endte jeg i lørdags på ThaiCorner. Der var skuffende få piger/TS'er denne aften, eller også var de alle travlt optaget. Jeg fik mig en tår at drikke og efter lidt tid kom der en "pige" ind som så rigtig smuk og fræk ud.

Vi havde hurtigt øjenkontakt og jeg var ret sikker på hun var en ladyboy, men dog ikke 100%. Vi snakkede lidt og hun sagde at prisen var 1700 uanset om det var 30 min eller 60 min, så jeg antager der var gang i butikken den aften. For hun snakkede og flirtede lidt, men da jeg ikke straks slog til var hun klar til at finde en anden. Jeg tænkte lidt over det og aftalte så en time med hende.

Vi gik op af gasværksvej til massageklinikken og ind på et værelse. Afregning og afklædning og så hyggede vi os. Jeg var lidt forvirret da hun ikke havde en p** mellem benene men hun var nydeligt trimmet dernede og hun havde nogle meget flotte silikonebryster som var store og bløde.

Det der tændte mig mest var hendes øjne og smukke ansigt og så var hun rigtig sød. Vi hygge os med forskellige positioner og snakkede lidt. Jeg var på ingen måde ædru så måske var det derfor det tog lidt tid før jeg blev sikker. Men hendes brystvorter var meget små for en pige og da jeg fik set nærmere mellem benene så virkede den også lidt anderledes i forhold til hos den typiske kvinde.

Jeg spurgte hende direkte om hun måske var en meget speciel pige med en hemmelighed og det bekræftede hun. Hun virkede lidt bekymret for om jeg var okay med det, men jeg forsikrede hende at det var fint med mig og jeg synes også stadig at hun var yderst lækker og meget fræk, så det gjorde ikke mig noget hun engang har været en dreng.

Vi havde en hyggelig time og jeg fik prøvet min første post-op TS og jeg kan varmt anbefale hende. Udfordringen er, at jeg husker hendes navn. Men hun er klart den lækreste jeg har mødt på Thai Corner og hun slank, store bryster og har hår der går lige ned over ørerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...