Hop til indhold

Recommended Posts

Denne eftermiddag fik jeg spontant lyst til noget massage og blev lokket af Chainats tilbud med 1 times 4-hands til 800 kr. Jeg var ikke langt fra Glostrup.
Jeg ringede for at høre om de havde tid... Røret blev hurtigt taget og jeg var overrasket over at pigen i den anden ende talte perfekt dansk. Jeg ville høre om de havde tid til en 4-hands; jeg tænkte at det nok ikke lige kunne klares uden at forudbestille her onsdag eftermiddag. Svaret var dog, at jo - lige nu havde de faktisk tid :-D. Jeg skyndte mig til den opgivne adresse og var der indenfor 10 minutter.
Jeg ringer på, men kan ikke lige se der sker noget; så jeg ender med at ringe til telefonpigen igen - som så viser sig ikke at opholde sig på stedet, men netop er en telefonpasser. Hun fortæller mig at hun tror der kommer en ud og lukker mig ind, men at der er en lang gang og de kan have travlt. Ganske rigtigt går der ikke så længe inden der bliver lukket op, og så kommer jeg ind. Pigen der lukkede mig ind taler hverken dansk eller engelsk og forstår ikke hvad jeg prøver at sige. Vel gelejdet over i et temmeligt mørkt massageværelse venter så en ladyboy som godt taler dansk. Jeg fortæller ham, at jeg har talt med telefonpigen og havde aftalt 4-hands. Det kan han så straks afvise, for det har de ikke ledige piger til :-(. Well, jeg skulle naturligvis være kørt igen, men jeg lod mig i stedet lokke af tilbudet om fp med pigen der lukkede mig ind. Hun er en lille nips; ikke helt ung men det er så heller ikke det jeg går efter. Jeg spørger til prisen, som er 1500. Den prøver jeg ikke at forhandle ned - det var sikkert en fejl mere, for man kan jo få en del godt for 1500 i disse dage. 
Jeg afklæder mig og lægger mig på briksen, og efter nogle få minutter kommer pigen så ind (jeg fik hendes navn, men jeg husker det ikke). Jeg sidder på numsen og vil egentligt hygge lidt, men hun beder mig om at vende mig om på maven, og går så i gang med at massere først mine ben og efterfølgende min ryg. Ikke skidt, men heller ikke fantastisk... det var sådan set en OK start, men det gik hurtigt hen og blev meget monotont. Jeg blev stadig mere irriteret over, at jeg lod mig lokke af FP og følte mig taget ved røven. Apropos det sidste, ja så var der ingen form for pirring undervejs - blot den monotone massage af ben og ryg. For hver andet eller tredje strøg, kommer der ny olie på, og jeg overvejede hvornår mon flasken ville være tom? Nå, efter omkring 30 minutters intetsigende massage uden antydning til at der skal ske noget andet, vender jeg mig selv om og siger, at nu er det slut med massage men at vi skal i gang med noget andet. Hun går så i gang med at  massere mine ben på forsiden... og beholder stadig alt tøjet på. Jeg lader hende massere nogle få minutter mere - med en ret slap diller. Jeg beslutter mig så for at ville få bare lidt for mine penge, for jeg kan godt se at tiden går, og hun kigger også løbende på uret. Jeg sætter mig op igen og peger på min diller og siger - "massage this". Så sker der så heldigvis lidt. Trøjen ryger på opfordring og et par små søde bryster dukker op. Dejligt at hun ikke er faldet for at komme silicone i. Jeg får lov at nusse brysterne, men hun holder sig på behørig afstand iøvrigt. Jeg kan lige komme en hånd på hendes balle, men bukserne/trusserne bliver på; ikke lige den type FP jeg kunne have håbet på... Efter nogle få strøg med hænderne får hun fat på et kondom, og går så endeligt i gang med det franske. Det gør hun faktisk OK, uden at være prangende. Der er godt med sug på og relativt dybt, og så er det også lækker at hendes hår når ned og kilder mig omkring de nedre regioner. Hun kæmper for sagen, men det går nu hen og bliver en gang monoton sutten op og ned. Ingen antydning af opmærksomhed til boller eller stang eller variation iøvrigt, så jeg kunne nok have holdt tiden ud, med den behandling... Jeg gør det så forståeligt for hende, at det er på tide at duske. Hmm - her skulle jeg så heller ikke have ret meget lov at bestemme, for det skulle foregå med mig liggende på briksen og hende ridende. Hun valgte at beholde trussere/bukserne på og gik så i gang. Jeg havde undervejs mine tanker omkring hvorfor hun ville beholde trusserne på, men jeg tror altså ikke er fordi hun er en tidligere han. Dertil var hun - tænker jeg - alt for petit og feminin, havde en lys stemme - og så kunne hun altså klemme i hele skeden. Tja, jeg tænkte, at jeg nok hellere måtte få det overstået og prøvede at falde ind i rytmen og nyde, at det faktisk var en lækker pige jeg duskede. Forløsningen kom, og hun blev ved længe med at ride, til at den var helt slap. Ros for det ;-). 
Men... det kunne jeg have gjort så meget bedre så mange andre steder.
Ja - jeg kunne jo bare have læst tidligere anmeldelser af stedet og holde mig væk. Det har jeg gjort, og har holdt mig væk lige indtil idag. Netop pga de tidligere anmeldelser... Men idag lokkede 4-hands tilbudet og en hurtig tur lidt for meget. Det viste sig så også at være en kundelokker, hvis eneste formål er tilkøb. Det var jeg sådan set også indstillet på... bare ikke på denne måde. Så nu har jeg min egen historie fra stedet, og jeg kommer ikke igen.

God påske til alle, og undskyld den lange beretning... men så har jeg den også til mig selv, hvis jeg nogensinde skulle blive fristet af noget nyt fra samme sted.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver at hun beholdt trusserne på, .....alligevel fik du FP, .....skal forståes sådan at hun blot trak trussen ud til siden??:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Gløden skrev, for 8 timer siden:

Du skriver at hun beholdt trusserne på, .....alligevel fik du FP, .....skal forståes sådan at hun blot trak trussen ud til siden??:razz:

Jueps - hun trak bare trusserne ud til siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shiiit en sløj omgang . Billederne af pigerne på deres annonce er eller lækre nok men lyder som et sted jeg ikke ønsker at besøge efter din beretning . Tak for opdateringen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der en gang ... og anmeldt ... og kommer under ingen omstændigheder igen. De kører mange annoncer samtidig, så man skal lige være lidt vågen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...