Hop til indhold
19517

Hvad føler pigerne sig mest frække i

Recommended Posts

Jeg vil købe et eller andet til min kæreste som tænder hende. Jeg kan købe det jeg kan lide, men jeg vil også at hun føler sig fræk i det. 

Så derfor spørger jeg pigerne. 

Hvad føler du dig mest fræk i

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig spændende og interessant at høre hvad hver enkelt kvinde føler sig fræk i.  Jeg vil så tilføje, at hvis det er fordi du søger inspiration til en "beklædningsgave" til din kæreste, kan det undre mig hvis du ikke kender hendes svar og smag, og i øvrigt har en lille idé om, hvad hun kan bære og hvad der er ved siden af skiven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
247ole skrev, for 4 minutter siden:

Kig i skuffen og skabet :D

Tjah, der ligger en del arbejdstøj ...........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker nyt frækt undertøj. Gerne med hofteholder. 

Men vil du være sikker på hun kan lide det, så køb hende et gavekort til hunkemøller :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

jeg køber alt mit undertøj på www.theoutnet.com - de sælger nemlig Heidi Klums lingeriserie og den passer  mig helt perfekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

et gavekort til det danske mærke "viola sky" kunne nok også være et hit, tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg føler mig mest fræk i hvide sloggi, men vil nok ikke anbefale dig at købe det til din kæreste;) 

Et pænt bh sæt er en god ide, brug lidt ekstra penge på det, der er ikke noget værre end billige blonder! Det du skal gøre dig aller mest umage med er selvfølgelig at købe den rigtige størrelse! 

Eller et par flotte stay-ups fra wolford<3

eller en blonde kimono, det er sådan noget man aldrig selv får brugt penge på hvis man ikke ved at der er andre til at sætte pris på det:) her er det også nemt at ramme en størrelse der passer!

puuuuh har lyst til at købe nyt undertøj nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

En lille rød Mercedes cabriolet vil hun sikkert føle sig meget fræk i ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

En lille rød Mercedes cabriolet vil hun sikkert føle sig meget fræk i ;) 

Ja så skidt med undertøjet... det er måske også sjovere at køre bundløs :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste engang følgende råd: se på det undertøj hun normalt går i, vær sikker på størrelsen, og køb så noget lidt frækkere, så du ikke skyder helt forbi. Er hun til kedelige Sloggi (undskyld Luna) så spørg ekspedienten, hvad der lige er et nummer mere sexet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Ja så skidt med undertøjet... det er måske også sjovere at køre bundløs :P 

I en cabriolet kører man altså topløs...... med mindre det er en gammel rusten kasse..... så kan det godt være at bunden er væk :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg køber mit undertøj hos Coax Copenhagen. De har sexet og frækt undertøj.

Men hvis din kæreste ikke selv har frækt undertøj, så kan du give hende et gavekort til en lingeributik og tilbyde, at I sammen tager ud og vælger det nye sæt. Så er der en god anledning til at tale om, hvad I begge kan lide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smag og behag er jo meget forskelligt, så jeg kan kun sige lad være med, at købe noget billigt hverdagsagtig i et varehus. Dem der forslår et gavekort er ikke helt ved siden af når man er i triviel. ;) 

Man skal også lige indtænke, under hvilke omstændigheder det skal pakkes ud, er det mens hele familien kigger på, er det nok ikke det frække der giver pluspoint :)

Personligt ville jeg købe noget i lak eller læder til hende jeg dater i øjeblikket, vi har talt en del om det og hun syntes det er spændende  og lægger op til sex på en anden måde.

Men er du det mindste i triviel, er gavekortet til en eksklusiv butik, i en buket røde roser der sikre vej.

God fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg fandt en bodystoking i fishnet her for nogen uger siden, den er altså bare lækker. Og det er jeg også med dén på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

Jeg fandt en bodystoking i fishnet her for nogen uger siden, den er altså bare lækker. Og det er jeg også med dén på :D

Ja hvis man er slank som du er, så kan det være lækkert. 

Af en eller anden grund ser jeg den primært på, pænt sagt, buttede piger. Så ligner det pludselig en skinke i kogenet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er 100% på @LunaCassiopeias hold. Sloggi på en god pigerøv er noget af det bedste i verden :) 

Det er da bare fordi elastikken er så tyk at du kan få fat i den med gammelmandsfingrene :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Ja hvis man er slank som du er, så kan det være lækkert. 

Af en eller anden grund ser jeg den primært på, pænt sagt, buttede piger. Så ligner det pludselig en skinke i kogenet :D

Mange  får  ekstra  mundvand  når  de  ser  en  halvnøgen  skinke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, den 16/4/2019 at 20:25:

Det du skal gøre dig aller mest umage med er selvfølgelig at købe den rigtige størrelse! 

Har ellers altid fået at vide at man skal købe bh'en for stor og trusserne for små.:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, den 18/4/2019 at 19:05:

Har ellers altid fået at vide at man skal købe bh'en for stor og trusserne for små.:wink:

Det er et farligt råd! Køber du trusserne for små, får du at høre: “nå er det sådan et nips, du tænder på”. Køber du dem for store: “tror du virkelig, at jeg er så fed”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En diamantring. Jeg har aldrig mødt en pige, som ikke ville føle sig lækker med en sådan en på fingeren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, 1 time siden:

En diamantring. Jeg har aldrig mødt en pige, som ikke ville føle sig lækker med en sådan en på fingeren.

I fingeren? I disse piercingtider?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...