Hop til indhold

Gangbang Århus?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden kigger længe efter et gangbang arrangement i Århus, men synes det er svært at finde. Håber nogle kan hjælpe, da det vil være min første gang, og det helst skal blive en god oplevelse! På forhånd tak :)

Skrevet
Århusfyr23 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har efterhånden kigger længe efter et gangbang arrangement i Århus, men synes det er svært at finde. Håber nogle kan hjælpe, da det vil være min første gang, og det helst skal blive en god oplevelse! På forhånd tak :)

Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget

Skrevet

Om det nå ikke arrangeres gangbang av andre, kunne man muligens gå sammen et par fyre og finne en GP som var villig? Jeg er selv i Århus d. 22/4 og er svært gjerne med på en gangbang! :)

Skrevet
  • Author
barrøv skrev, for 4 timer siden:

Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget

Det forklare jo en del

Skrevet
barrøv skrev, den 16/4/2019 at 17:42:

Øh, der bliver da ofte annonceret med GB,også i Aarhus. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.