Hop til indhold
Århusfyr23

Gangbang Århus?

Recommended Posts

Jeg har efterhånden kigger længe efter et gangbang arrangement i Århus, men synes det er svært at finde. Håber nogle kan hjælpe, da det vil være min første gang, og det helst skal blive en god oplevelse! På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Århusfyr23 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har efterhånden kigger længe efter et gangbang arrangement i Århus, men synes det er svært at finde. Håber nogle kan hjælpe, da det vil være min første gang, og det helst skal blive en god oplevelse! På forhånd tak :)

Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om det nå ikke arrangeres gangbang av andre, kunne man muligens gå sammen et par fyre og finne en GP som var villig? Jeg er selv i Århus d. 22/4 og er svært gjerne med på en gangbang! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, for 4 timer siden:

Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget

Det forklare jo en del

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, den 16/4/2019 at 17:42:

Øh, der bliver da ofte annonceret med GB,også i Aarhus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...