Århusfyr23 1 Skrevet 16. April, 2019 Jeg har efterhånden kigger længe efter et gangbang arrangement i Århus, men synes det er svært at finde. Håber nogle kan hjælpe, da det vil være min første gang, og det helst skal blive en god oplevelse! På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 16. April, 2019 Århusfyr23 skrev, for 31 minutter siden: Jeg har efterhånden kigger længe efter et gangbang arrangement i Århus, men synes det er svært at finde. Håber nogle kan hjælpe, da det vil være min første gang, og det helst skal blive en god oplevelse! På forhånd tak Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomasNorge 3 Skrevet 16. April, 2019 Om det nå ikke arrangeres gangbang av andre, kunne man muligens gå sammen et par fyre og finne en GP som var villig? Jeg er selv i Århus d. 22/4 og er svært gjerne med på en gangbang! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusfyr23 1 Skrevet 16. April, 2019 barrøv skrev, for 4 timer siden: Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget Det forklare jo en del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 23. April, 2019 barrøv skrev, den 16/4/2019 at 17:42: Der annonceres ikke så meget efter at en arrangør blev slæbt i retten, så det foregår meget i lukkede klubber. Men det sker da at man kan spontant kan deltage i noget Øh, der bliver da ofte annonceret med GB,også i Aarhus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg