Hop til indhold

Recommended Posts

Som tidligere nævnt et godt massage sted med tryk på Wellness. Det er flot indrettet med gode bade faciliteter og man har det godt. Men ingen sex umiddelbart hvis det er hvad du går efter? Så skal du nok til København.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mekko

Ja nu har jeg efterhånden prøvet et par stk. bl.a. i Hillerød, Glostrup, Flensborg m.v. så det ville passe mig godt hvis det er god, men tryk på god massage man kan få der ;)

Men har du været der for nylig ?

Der kørte en anden streng her omkring en der hed Joy og skulle arb. i Hørsholm og være god til massage - er det også dit indtryk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har været der fornyelig og massagen er rigtig god - synes det virker som en rigtig "wellness" klinik og det passer mig fint. Jeg gider ikke alle de der steder der sælger sex. Hende joy er der ikke længere, hun var der åbenbart for en meget kort periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super - tak for svarene !

Glæder mig til at få noget rigtig god massage ;)

Men I har slet ikke fået tilbudt eller spurgt til noget af det frække ?

Jeg er normalt kun til det halvfrække, ved ikke om det er muligt med hele turen (håber det ikke)

Priser: oliemassage 400 Kr. - hånd 300 Kr. - nøgen 200 Kr. B2B 1000 Kr.

Men kan sikkert variere lidt, alt efter pigen.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har foreløbig prøvet en pige et par gange, ..de andre ser også godt ud. ;)

Jeg har desværre ikke været der på det allersidste, da jeg har et stykke vej dertil.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, jeg bliver nødt til at prøve stedet ud ;) så skal jeg nok skrive nærmere !

Er du dukket op uanmeldt ? Og hvilke tidspunkter har du været der ?

Jeg ringer lige 10 minutter i forvejen, det har været lidt over middag de gange jeg har været der.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun hedder katy - en drøn af en oplevelse selvom der er både til gården og gaden....men de skifter lidt på stedet så der er også en gang i mellem sådan mere petite piger, men de holder fast i konceptet om at fastholde yngre modeller....Jeg er glad for de "behandlinger" jeg har fået af Katy :-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...