Hop til indhold
PolleFraSnave

Til ham der kaldte sig skuffet2

Recommended Posts

Jeg nåede lige at se at dit indlæg om din skuffelse over et slettet indlæg om en Slangerup pige på 18 under anmeldelser kbh.

Uden at vide det med sikkerhed er dit indlæg blevet slettet fordi det ikke er lovligt at købe sex af en prostitueret der er yngre end 21.

Jeg er selv gammel nok til at kunne være far til en pige på 18 og uden at skulle moralisere eller udgive mig for at være vogter af dydens smalle sti vil jeg dog gerne opfordre liderlige hanhunde til at finde andre lygtepæle at pisse op af end dem hos en 18 årig pige.

Hun har med statsgaranti ikke tænkt konsekvenserne af at sælge sig selv igennem. Det eneste hun tænker på er den iPhone 5 hun har råd til at købe når hun har bollet 4-5 fyre der er betydeligt ældre end hende.

Selvom man er lækkersulten så behøver man ikke at købe flødeskumskager hver gang man går forbi en bagerforretning :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg nåede lige at se at dit indlæg om din skuffelse over et slettet indlæg om en Slangerup pige på 18 under anmeldelser kbh.

Uden at vide det med sikkerhed er dit indlæg blevet slettet fordi det ikke er lovligt at købe sex af en prostitueret der er yngre end 21.

Jeg er selv gammel nok til at kunne være far til en pige på 18 og uden at skulle moralisere eller udgive mig for at være vogter af dydens smalle sti vil jeg dog gerne opfordre liderlige hanhunde til at finde andre lygtepæle at pisse op af end dem hos en 18 årig pige.

Hun har med statsgaranti ikke tænkt konsekvenserne af at sælge sig selv igennem. Det eneste hun tænker på er den iPhone 5 hun har råd til at købe når hun har bollet 4-5 fyre der er betydeligt ældre end hende.

Selvom man er lækkersulten så behøver man ikke at købe flødeskumskager hver gang man går forbi en bagerforretning :-)

Polle, hvis du har opdraget din datter rigtigt, så er jeg næsten helt sikker på, at hun ikke drømmer om at gøre den slags.

Når unge sælger sex for at få prestigefyldte forbrugsgoder, kalder man det tit noget med japansk, jeg husker ikke den originale benævnelse, men det er meget udbredt i netop japan, hvor en ny mobiltelefon normalt holder i cirka 8 mdr, så er prestigen brugt op, og en ny mobil skal redde æren og prestigen.

Men fænomenet er meget udbredt i Asien. Mange studiner, eller forholdsvis mange asiatiske studiner, laver også aftaler med gifte mænd, som holder dem kørende under studiet. I Thailand kaldes det ofte for Mia Noi (lille hustru direkte oversat). Man kan dårligt se en TV serie i Thailand, uden at en Mia Noi på én eller anden måde har indflydelse på en familie eller på et ægteskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lovligt at købe sex af en 18 årig, vedkommende skal være 21 år hvis det er på en klinik.

Indlægget er nok blevet slettet fordi det var usandt hvad der stod.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Admininstrator og jeg undersøgte forholdet, og der var mange indikationer på at anmeldelsen ikke var reel. Derfor blev den slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen datter. Jeg skrev at jeg var gammel nok til at have en datter på 18.

Uanset hvordan forholdene end måtte være i Asien så ændrer det ikke på at en 18 årig dansk pige nok har svært ved at håndtere følerne ved at sælge sig selv.

Godt med vågne moderatorer .... Og jeg er hverken moralist eller dydsmønster, men følte trang til at give min mening til kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har skrevet og snakket med hende i tlf,hendes hendsigt er god nok at hun tilbyder sin krop til ældre mænd s.

jeg syntes bare at var for dyrt til min pengepung efter som hun var amatør sf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...