Hop til indhold
Guest 247ole

Frk Thy

Recommended Posts

Hun har for en del år siden under navnet "Heidi" ??? modtaget besøg på det nordlige Als, måske også outcall.

Dengang acceptable priser, ok service (har kun prøvet blide fornøjelser), nemt at kontakte og snakke med, jeg har dog kun besøgt hende 2 gange, da hun anden gang var eller i det mindste virkede lettere småfuld. Lugten af øl er den største lystdræber for mig ...

Det er et pænt stykke tid siden, måske 5 - 6 år, så forholdene kan have ændret sig både i den ene og den anden retning  ...

Kunne - for old times sake - udmærket forestille mig et fornyet besøg hvis jeg var i området ... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er den samme som har gået under luder tæven , kan ikke anbefales det er en snyder type og kun skal lave penge 

hun er sikkert helt og holdent på røven efter en masse kærester , Sorry kan ikke anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende der før kaldte sig Thy Tæven. 

Jeg har kun gode ting at sige om hende. At hun kun skulle være ude efter hurtige penge, kan jeg ihvertfald ikke genkende.

Bevares, mine besøg hos hende gik altid hurtigt..B) men til de priser Hun tog dengang, så var det helt ok. Fik hende en gang overtalt til at køre til Holstebro og mødes med mig på et offentligt toilet. Det tog kun 5 minutter, og var MEGET billigt. Så jeg tror mest på at hun er møg liderlig, og bare elsker pik i alle huller... Om hendes priser er sat i vejret nu, skal jeg dog ikke kunne udtale mig om. 

Kan klart anbefale hende, specielt hvis man bare er ude efter at blive tømt hurtigt...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...