Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kom forbi Randers i dag og kiggede på hende her: 
https://annoncelight.dk/showad/251012

Prisen lignede noget der var til at overskue. Hun tager imod i en lejlighed i nogle boligblokke i Randers Nord. Ok pænt sted.
Pigen er 100% hende på billederne. Jeg er ikke til tynde piger. Faktisk var det her min første i over 25 år. Men hold kæft hvor er hun lækker. Slank/tynd med meget langt mørkt hår. Virkelig frække små bryster og en fin lille velformet røv. Ingen tatoveringer, ingen ar og mærker eller noget. Hun er bare MEGA lækker. Jeg smed uden at tøve 400 for et kvarter. Hun puttede gummi på og suttede rigtig dejligt før hun satte sig på pikken og red mig som måske kun tynde piger kan. Hun smed sig på ryggen og mig oven på hende. Virkelig en fornøjelse og et syn for guder. Jeg kunne godt mærke at selv 15 minutter virkede af meget så stram hun var så det var hurtigt op på alle fire så jeg kunne nyde synet af hendes lille lækre røv mens jeg gjorde mig færdig. Der var fin belysning så man kunne få hele udsigten med.
Hende her er bare virkelig lækker og SUPER SUPER SØD. Hun taler fint engelsk og kommer vist fra Rumænien. Jeg tror ikke hun er meget over 20 år.
Eneste minus: Hun er ryger og skulle skodde en smøg inden vi gik i gang. Men lejligheden stinker ikke ligefrem.
Der er lidt køretur men jeg kommer helt sikkert tilbage. Jeg ville med glæde betale det dobbelte for flere knald med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er 100% hende på billederne. Faktisk er de taget på stedet i Randers kan jeg se.

Redigeret af f40aa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...